2013-03-11, 23:13
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Nej, det är inte den. Tråden jag är ute efter är på 9-10 sidor och ligger (förmodligen) i Laidback.

Tack ändå.
Lite sent nu men jag hittade tråden jag pratade om! Kan vara kul för kommande generationer.

https://www.flashback.org/t711396
Citera
2013-03-14, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
I laidback så hittas https://www.flashback.org/t480721
Förlåt för sent svar men tack så mycket!
Citera
2013-03-14, 18:39
Medlem
Letar efter en tråd där det var en kille som jobbade med något väldigt "viktigt" men när han kom hem så spelade han allan mest hela tiden. Under dagen använde han ord som delkredereagent, assurans, hypoteksgäldenär, interimsutdelning, fiskal osv.

Väl hemma så klädde han av sig naken och låtsades han vara en babian som på primitiva sätt försökte förföra sin flickvän, hade WT-kvällar där han satt i vitt nätlinne framför TV:n och kastade wigga-glåpord till frugan. Osv, osv.

Startades kanske för ett par år sedan, lite drygt, och kommer ihåg att den var väldigt underhållande.

Mvh
Citera
2013-03-14, 18:56
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spasse
Letar efter en tråd där det var en kille som jobbade med något väldigt "viktigt" men när han kom hem så spelade han allan mest hela tiden. Under dagen använde han ord som delkredereagent, assurans, hypoteksgäldenär, interimsutdelning, fiskal osv.

Väl hemma så klädde han av sig naken och låtsades han vara en babian som på primitiva sätt försökte förföra sin flickvän, hade WT-kvällar där han satt i vitt nätlinne framför TV:n och kastade wigga-glåpord till frugan. Osv, osv.

Startades kanske för ett par år sedan, lite drygt, och kommer ihåg att den var väldigt underhållande.

Mvh
Kan det vara Beter ni er också som jävla spån med er partner?
Citera
2013-03-14, 23:24
Medlem
swimmingpools avatar
Vad finns den officiella tråden om vad folk i allmänhet tycker är sexigt?
Citera
2013-03-15, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Kan det vara Beter ni er också som jävla spån med er partner?

Det kan det verkligen vara! Tack, epost72!
Citera
2013-03-16, 23:15
Medlem
oboyglass avatar
Finns det nån samlingstråd i husdjur om foder eller ska man starta en egen?
Citera
2013-03-17, 17:57
Medlem
AIKDaniels avatar
Tror att jag för ganska länge sen läste en tråd där folk beskrev konstiga PM's de fick av folk, sökte lite men kan inte hitta den.
Citera
2013-03-17, 18:14
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Tror att jag för ganska länge sen läste en tråd där folk beskrev konstiga PM's de fick av folk, sökte lite men kan inte hitta den.

I laidback så finns https://www.flashback.org/t420393

Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Finns det nån samlingstråd i husdjur om foder eller ska man starta en egen?

Nu nämner du inte vilket djur det gäller men är rätt säker på att det inte finns en stor samlingstråd för alla djur och deras foder så starta du en egen.
Senast redigerad av .ZoeJane. 2013-03-17 kl. 18:18.
Citera
2013-03-17, 18:26
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
I laidback så finns https://www.flashback.org/t420393

Där var den! Tack för hjälpen!
Citera
2013-03-18, 21:07
Bannlyst
Undrar om det finns någon tråd som behandlar ämnet var filmer är inspelade på?
Citera
2013-03-18, 22:15
Medlem
Letar efter ett fascinerande inlägg här på flashback där en användare berättar om när han var liten och stal sina grannars sparpengar som de hade gömda i huset. Det var grannflickan, som var lätt utvecklingsstörd, som hade visat honom gömstället (i källaren tror jag?). Han stal pengarna under en grannskapsfest och gömde sedan pengarna under ett båtskjul (tror jag det var) och hämtade dom många år senare.
Det kan ha varit en tråd som behandlade ämnet "Din bästa kupp" eller liknande.
Någon som känner igen detta eller lyckas hitta det? Tror summan pengar var 30 eller 40 tusen kronor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in