2013-09-02, 19:33
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Denna, Sak på en myr.?

Kanske inte exakt vad du tänker på men det finns Tråden där vi ställer snabba frågor

Helt rätt! Tackar. Synd att bilderna är borta dock.
Citera
2013-09-02, 22:11
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Denna, Sak på en myr.?

Kanske inte exakt vad du tänker på men det finns Tråden där vi ställer snabba frågor

Ja nästan! Synd att den ligger i klassisk stil bara.....

Citera
2013-09-04, 22:13
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Letar efter en rätt kortvarig(?) tråd tror jag som låg i humor där det var två kompisar som tog bilder på sina kukar i vardagliga sammanhang.

Vad var det den hette?
Citera
2013-09-07, 15:52
Medlem
ragingcows avatar
söker efter en tråd om en snubbe som skulle isolera sig i sin lägenhet i ett halvår, han ahde bunkrat upp med mat,alkohol mm och han hade till och med levande höns i en bur i badrummet.
Citera
2013-09-07, 16:01
Medlem
BigLuciphers avatar
Jag söker information kring hur man säljer en teleskopbatong i Stockholm utan konsekvenser, nåt tips?
Citera
2013-09-07, 16:07
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
söker efter en tråd om en snubbe som skulle isolera sig i sin lägenhet i ett halvår, han ahde bunkrat upp med mat,alkohol mm och han hade till och med levande höns i en bur i badrummet.
Jag tänker låsa in mig i lägenheten och bli självständig i 6 månader.
Citera
2013-09-09, 23:28
Moderator
Arne.Ankas avatar
Har en misstänkt viruslänk jag vill öppna, finns det nån tråd som beskriver hur man bäst gör det utan att riskera att få skit i datorn?
Citera
2013-09-10, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Har en misstänkt viruslänk jag vill öppna, finns det nån tråd som beskriver hur man bäst gör det utan att riskera att få skit i datorn?
Sök på "Sandboxie", tror det är något sådant du är ute efter.
Citera
2013-09-13, 16:52
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Vad heter tråden om tips på presenter,
alltså födelsedagspresent idéer osv?

Nvm, hittade själv efter lite trixx:
https://www.flashback.org/t1722502
Citera
2013-09-16, 22:34
Medlem
HJÄLP!!!!!!!! Någonstans på Flashback finns ett foto på en kille som är taget med en fartkamera. Det roliga är att en tjej suger av honom på bilden.

Var finns den????

Mycket tacksam om någon hittar den.
Citera
2013-09-17, 20:33
Medlem
TheGamers avatar
En sida om vikt, att folk inte blir hälsosammare utan att vara tjock accepteras mer och därför är färre tjocka eller något sånt.

Den visar typ att tjocka människor "blir smala" tack vare att folk accepterar det.

Typ liknande, kan handla om annorlunda men det är om vikt och typ liknande ovan. Var ett tag sedan jag läste den och skulle gärna vilja hitta den igen, hoppas någon förstår vad jag menar. Ovan kan också vara relaterat till feminism.
Senast redigerad av TheGamer 2013-09-17 kl. 20:49.
Citera
2013-09-25, 21:23
Medlem
Har gått igenom lite gamla roliga trådar, men hittar inte en speciell som jag letar efter.. Om jag minns rätt var det en snubbe som ville ha hjälp med att photoshoppa någon slags familjebild åt honom, och han lade upp denna, vilket han såklart inte borde ha gjort Jag har ett svagt minne av att den var sjukt kul, men kan inte hitta den, så om någon kan länka till den tråden vore det kungligt!
Senast redigerad av .LeastorM. 2013-09-25 kl. 21:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in