2012-01-23, 17:04
Medlem
Såg för ett tag sen(månader sen?) en tråd där dom hade en länk till en sida som var som www.dontevenreply.com, där han drev med annonsörer via mail fast på svenska. Har letat febrilt på google och flashback utan resultat. Någon som minns/kan?

MVH
Citera
2012-01-23, 17:14
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackeeeee
Såg för ett tag sen(månader sen?) en tråd där dom hade en länk till en sida som var som www.dontevenreply.com, där han drev med annonsörer via mail fast på svenska. Har letat febrilt på google och flashback utan resultat. Någon som minns/kan?

MVH
Kan det vara http://www.busmejl.se/
Citera
2012-01-23, 22:22
Medlem
flygandemattans avatar
vad hände med tråden "nu vill jag se en bild på en 10 poängare eller existerar de bara i teorin?"

finns inte kvar...
Citera
2012-01-24, 14:31
Medlem
Pastellfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burfogel
Var på Flashback kan man diskutera Loch Ness, Bigfoot etc? Paranormala fenomen, ockultism och ufologi känns inte riktigt rätt.

Här har du en tråd för kryptozoologi, den ligger dock under Paranormala fenomen, ockultism och ufologi. Troligen i brist på annat.

Jag upprepar min fråga, finns den en stor tråd för skidåkning?
Citera
2012-01-24, 16:49
Medlem
burfogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastellfisk
Här har du en tråd för kryptozoologi, den ligger dock under Paranormala fenomen, ockultism och ufologi. Troligen i brist på annat.

Tackar ödmjukast.
Citera
2012-01-24, 18:49
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastellfisk
Jag upprepar min fråga, finns den en stor tråd för skidåkning?
Ingen stor tråd direkt men det beror lite vad som avses.
resor eller Vintersport kan vara bra att avgränsa sökningen till.
Citera
2012-01-24, 20:15
Medlem
Hej! Jag letar efter en tråd som jag såg igår om en kille som ska börja att vara otrevlig mot en tjej på facebook för att bevisa på att tjejer tänder på sådant. Tack på förhand..
Citera
2012-01-24, 20:35
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av challet
Hej! Jag letar efter en tråd som jag såg igår om en kille som ska börja att vara otrevlig mot en tjej på facebook för att bevisa på att tjejer tänder på sådant. Tack på förhand..
Kan det vara Socialt Experiment: Asshole style på dejtingsidor
Citera
2012-01-25, 14:24
Medlem
hej! är det någon som vet vad tråden hette där man fick en bild på en kakburk och mängder av användare photoshoppade den? ett exempel är något i stil med "mormors moderkakor"... jag har sökt och googlat i en timme nu men inte hittat någonting

tack på förhand
/KOKOMANNEN
Citera
2012-01-25, 16:55
Medlem
GetAReps avatar
Letar efter en tråd i brottsforumet. Man skulle skriva om sina lyckade brott eller något. Flesta historierna är typ "När jag och ett par kompisar var 15 bröt vi oss in i kiosken vid sporthallen och snodde godis och läsk för en hel vecka"
Citera
2012-01-26, 10:11
Medlem
screamerns avatar
någon som kan länka tråden om killen vars tjej var rädd för att ta honom på snoppen?
Citera
2012-01-26, 17:21
Medlem
blodpalts avatar
Söker tråden om en kille som kom på idén att köpa gamla djur på blocket och sen äta upp dem för att hålla sin matkostnader nere. Någon som minns den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in