2011-12-28, 23:51
Bannlyst
Okej. Efter att ha samlat på mig mycket kunskap om hur det kvinnliga patrasktet fungerar genom forskning, samtal med mycket framgångsrika (på kvinnofronten) players, fördjupning i evolutionpsykologins lära, läst på om the dark triad theory så har jag bestämt mig för att ändra sätt mot kvinnor och se om jag når mer framgång.

Jag ser bra ut, har bra utbildning, relativt hög IQ, uppfostrad i ett väldigt tryggt hem. Alltid varit trevlig. Min erfarenhet med kvinnor är 5st ONS och ett långvarigt förhållande. Dock har jag fått dissen runt ett hundratal gånger med min trevliga attityd.

Jag kommer därmed ändra min approach, jag ska vara svinig, trycka ner kvinnor, behandla dom som smuts och "negga dom" som det så fint heter i boken the-game, när man medvetet kör ner en kvinnas självkänsla.

Jag kommer posta diverse chatt-loggar här.

Nu ska vi ta reda på om jag nå större framgång genom att vara ett jävla svin, stämmer detta så är det ett starkt bevis på att kvinnor är totalt slut i huvudet.

Uppdaterar tråden efter den första loggen.
2011-12-28, 23:53
Medlem
Kundvagnsdrulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MontanaT
Nu ska vi ta reda på om jag nå större framgång genom att vara ett jävla svin, stämmer detta så är det ett starkt bevis på att kvinnor är totalt slut i huvudet.

Uppdaterar tråden efter den första loggen.
Haha, skrattade gott åt denna biten. Lycka till! Detta kan bli intressant.
2011-12-28, 23:54
Medlem
På krogen kan det funka, men jag tror absolut inte det funkar på nätet.
2011-12-28, 23:56
Medlem
Haha, tittat på ''The it-crowd'' nyligen?
2011-12-28, 23:57
Bannlyst
Förresten, lika bra jag säger det redan nu. Vore tacksam om diverse manshatande feminister kunde hålla sig ifrån tråden, orkar inte med nå jävla dramatjaffs i denna också.

Håll er till sandlådan, tackar!
2011-12-28, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spyrostail
Haha, tittat på ''The it-crowd'' nyligen?

Faktiskt inte, men lät intressant. Vad är det? =)
2011-12-29, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MontanaT
Faktiskt inte, men lät intressant. Vad är det? =)

Komediserie där de i ett avsnitt provar på din teknik och lyckas

Kolla klippet:
http://www.youtube.com/watch?v=mwAFDlMsXhA
2011-12-29, 00:03
Medlem
Jag håller på dig TS. Vet du om någon annan har försökt sig på detta du som gör?
2011-12-29, 00:03
Medlem
Awesomes avatar
Du har en bra grundtanke, men jag tror inte du är helt rätt ute. Jag skulle starkt rekommendera boken "The Game" ("Spelet" på svenska) av Neil Strauss innan du börjar med din nya metod.
2011-12-29, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jag håller på dig TS. Vet du om någon annan har försökt sig på detta du som gör?

Har en bekant som gick från att vara en helt normal snubbe med några ligg bakom sig, till att under 2 år utvecklas till en jävla pussy-magnet, när jag frågade hur fan han hade gjort förklarade han att han bara hade börjat agera mer svinigt så kom brudarna.

Jag börjar på nätet, då det inte är min riktiga personlighet är nog risken stor för att få stryk om jag försöker det på krogen just nu och framstår som mongo.

Testar nätet först och försöker hitta stilen, sedan tar jag det till IRL.
2011-12-29, 00:08
Medlem
Charlatanens avatar
Haha, du vill verkligen gå till botten med detta.

Kommer du köra "bad boy-stuket" direkt i profiltexten eller är det först i direkt kontakt med tjejerna som du "trycker på knappen"? Någon plan för hur du ska iscensätta bilderna? Blir det någon bild där du sitter på random sporthoj, någon med en kamphund i koppel etc (alltså riktigt stereotypa "testobilder") eller kör du Bateman-stilen med en arrogant och överlägsen uppsyn?
2011-12-29, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Awesome
Du har en bra grundtanke, men jag tror inte du är helt rätt ute. Jag skulle starkt rekommendera boken "The Game" ("Spelet" på svenska) av Neil Strauss innan du börjar med din nya metod.

HAHAHAH, polarn har läst the game och "mystery method".

Han gav mig tips att öppna tjejer med "Vad kallas den där frisyren? vofflan?"

Så jag skrev till 4st tjejer. Till de första 3 skrev jag:
"Hej vem är du då? "
"Du såg trevlig ut, vad heter du? "
"Söt du var "

Sen till den 4e skrev jag:
"eh vad kallas den där frillan, vofflan?"

två stycken av de första 3 har kollat sina mejl, inget svar av dom. Hon jag skrev vofflan till svarade nyss:

Citat:
Mäh! taskigt!!

Jag svarar henne nu med:
"Taskig är mitt mellan-namn, bäst du lär dig det, annars kan du dra "

Ska se om jag får svar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här