2012-04-26, 12:16
Medlem
Coolcittes avatar
Jag letar efter en tråd som låg under "heta ämnen" igår. Det var en tråd om "fester i tonåren", som var väldigt underhållande och nostalgisk att läsa i. Nu kan jag inte hitta den, har letat både i papperskorgen, laidback och humorforumet där den låg igår. Någon som vet vad som hänt med den?
Citera
2012-04-26, 13:40
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Jag letar efter en tråd som låg under "heta ämnen" igår. Det var en tråd om "fester i tonåren", som var väldigt underhållande och nostalgisk att läsa i. Nu kan jag inte hitta den, har letat både i papperskorgen, laidback och humorforumet där den låg igår. Någon som vet vad som hänt med den?
Den låg i humor men nu raderad som felplacerad.
Citera
2012-04-26, 18:06
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Den låg i humor men nu raderad som felplacerad.
Den går alltså inte att hitta? För jag skulle precis fråga om den
Citera
2012-04-26, 18:38
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Den går alltså inte att hitta? För jag skulle precis fråga om den
Nej den är mjukraderad och inte synlig för medlemmar.
Har du frågor kring tråden eller raderingen råder jag dig att skicka ett pm till en moderator i humorforumet.
Citera
2012-04-27, 08:09
Medlem
robomans avatar
Jag kom att tänka på en tråd jag så gärna skulle vilja läsa igen. Det var säkert ett par år sedan den var het.

Tråden handlade om en kille som kom på att man kunde spela (alltså betta) på "säkra" matcher. I hans första exempel tror jag det var Brasilien som mötte typ Chile och ledde med 3-0 mitt i matchen. Han förklarade att Brasilien är världens bästa lag och inte kommer förlora. Han satsade därför 1000 kr och fick tillbaka 1020 kr. Det hela höll sig några sidor tills han spelade på något lag (kanske Liverpool) som tappade en "solklar" ledning med 10 minuter kvar, och det "nya" sättet att spela dog ut.

EDIT: Jag hittade den själv efter mycket sökning! https://www.flashback.org/t463054
Senast redigerad av roboman 2012-04-27 kl. 08:19.
Citera
2012-04-27, 21:40
Medlem
Letar efter en tråd jag läste för länge sedan, den handlade om en kille som skulle gå till någon hemmafest och "förstöra" bytte musik till någon kass låt osv, gjorde även något på badrummet har jag för mig, vore snällt om någon kunde länka. Ty
Citera
2012-04-27, 23:12
Medlem
Söker en tråd jag läste i för länge sedan, säkert 1.5-2 år.

Det var lite som UE fast det var folk som hade hittat olika saker och fotat.
Minns bland annat att det fanns något foto på en brunn med skelettdelar av något slag i.

Någon som vet vilken jag menar eller hur jag kan söka fram den?
Har spanat lite i UE forumet och sökt men vet inte riktigt vad jag ska söka pä.
Citera
2012-04-28, 08:55
Medlem
Letat som en galning...:
Nån som vet adressen till tråden som innehåller dom roligaste trådarna på FB...
kommer ej ihåg vad den heter....

Tack.
Citera
2012-04-28, 09:01
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priest666

Det finns många på det temat
Här är en https://www.flashback.org/t302915
Citera
2012-04-28, 18:45
Medlem
South-Samtons avatar
Jag söker en sida på facebook! Detta är en man, kommer inte ihåg hans namn, men han var svensk och dessutom bosatt i Dubai. På sin sida skev han bland annat att han handlade med antika/gamla pistoler, knivar och dyl. Samt att man skulle presentera sig i message om man la till honom som vän då han ofta får oönskade vänförfrågningar av journalister och liknande. Jag minns bestämt att han också arbetade med "helicopter pilot at militia combat group M" (https://www.facebook.com/pages/MILIT...63374630350006)

Hade varit trevligt om man kunnat leta reda på honom!
Citera
2012-04-29, 11:32
Medlem
bratemos avatar
Försöker hitta sidor med "fackmän" eller vad man skall kalla det, som kan kontrollera om jag fått fuktskador i badrummet.

Jag hade (svart?)mögel i lägenheten och jag tog in en firma som gjorde rent allting, sedan försökte de få bort allting i badrummet, men de kunde inte få bort det svarta från silikonet, och jag tolkade deras prat som att det tagit sig ner till grunden och nu behöver jag renovera det.

Jag vill någon neutral fackman som kan det han gör och vill vara neutral, alltid surt är en firma själva får kolla, för då ska det ena och det andra fixas.
Citera
2012-04-29, 19:00
Medlem
Ugglens avatar
Letar efter tråden där det länkas till ett script som gör det möjligt att ändra på vilken hemsida man vill. Tacksam om någon vet vilken jag menar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in