2011-11-17, 22:36
Medlem
bara jag som inte kan läsa trådar på Hb forumet sen igår? Igår hamnade jag på någon main tenance sida där de stod att man skulle uppdatera sin dns eller nått. Idag så kommer jag in på forumet och ser alla trådar, men trycker jag på en tråd så blir ja redirectad till http://www.thebuddyforum.com/maintenance.html sen direkt till startsidan
Citera
2011-11-18, 10:38
Medlem
landenREMIXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
http://www.thebuddyforum.com/downloa...do=file&id=152

Där laddar du ner den. Fungerar fint för mig! Om du inte lyckas nu heller så kan jag ladda upp den på speedyshare eller mediafire. Hör bara av dig!

Det funka nu, men tack endå.

Men nu har jag stött på ett annat problem "Objektreferensen har inte angetts till en instans av ett objekt." När jag ska botta upp herbalism från 370 te 525. Det funkade igår men inte idag.
Jag har rensat logs som jag såg någon tyckte.

Tacksam för svar.

Har letat i tråden men hittar inget.
Citera
2011-11-18, 10:49
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landenREMIX
Det funka nu, men tack endå.

Men nu har jag stött på ett annat problem "Objektreferensen har inte angetts till en instans av ett objekt." När jag ska botta upp herbalism från 370 te 525. Det funkade igår men inte idag.
Jag har rensat logs som jag såg någon tyckte.

Tacksam för svar.

Har letat i tråden men hittar inget.

Starta om botten, så brukar det fungera. Annars har du valt fel profil till Gatherbuddy, alternativt rätt profil men inte Gatherbuddy i dropdownlistan.
Citera
2011-11-19, 09:08
Medlem
Helvete vad jag är less på att köra dailies osv för att fixa guld... så, vad jag hört att offgamers.com bra att införskaffa detta ifrån, eller?

Ja, jag är slö.. men tid är pengar
Citera
2011-11-19, 10:25
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hustlerhoff
Helvete vad jag är less på att köra dailies osv för att fixa guld... så, vad jag hört att offgamers.com bra att införskaffa detta ifrån, eller?

Ja, jag är slö.. men tid är pengar
Köp en bot som farmar åt dig
Citera
2011-11-19, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Köp en bot som farmar åt dig

Jaså, är det inte galet? Läst lite Honorbuddy-forumet och att åka på perm ban känns ju så där...
Men det kanske man kan råka ut för när man tjackar guld ändå?
Citera
2011-11-19, 12:52
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hustlerhoff
Jaså, är det inte galet? Läst lite Honorbuddy-forumet och att åka på perm ban känns ju så där...
Men det kanske man kan råka ut för när man tjackar guld ändå?

Inte särskilt stor risk att bli bannad nuförtiden. Själv bottar jag så dumt man bara kan. Att du är inne 24/7 gör ingenting, även fast du är på samma ställe hela tiden. Att folk reportar dig gör inte särskilt mycket heller, blizzard bryr sig helt enkelt inte. Att gubben fastnar och står och springer in i en vägg i 10 timmar gör ingenting heller. Kort sagt är det nästan svårt att bli bannad för botting. Jag har blivit bannad 1 gång för ovårdat språk, och en gång för ett sexuellt ofredande namn, men inte fan för botting. Kör på, kör hårt!

Men om du ska köpa guld så rekommenderar jag offgamers!
Citera
2011-11-19, 13:42
Medlem
Citat:
Inte särskilt stor risk att bli bannad nuförtiden. Själv bottar jag så dumt man bara kan. Att du är inne 24/7 gör ingenting, även fast du är på samma ställe hela tiden. Att folk reportar dig gör inte särskilt mycket heller, blizzard bryr sig helt enkelt inte. Att gubben fastnar och står och springer in i en vägg i 10 timmar gör ingenting heller. Kort sagt är det nästan svårt att bli bannad för botting. Jag har blivit bannad 1 gång för ovårdat språk, och en gång för ett sexuellt ofredande namn, men inte fan för botting. Kör på, kör hårt!

Tack för infon!
Citera
2011-11-19, 14:59
Medlem
Jag och en kompis rafar och undertiden han är borta så vill jag rafa instanser ihop med en bot. Blir detta svårt?

Jag försöker just nu men den står i 100år och det står bara att den laddar. ser ut som att den laddar ner kartan. Någon som vet varför? Har säkert gått en timme nu.

Kod:
[13:32:47:114] Received error code from mesh server when attempting to get tile map for Azeroth: 
[13:32:47:115] Failed to get tile map for Azeroth!
[13:34:35:406] Downloaded tilemap Azeroth
[13:34:35:412] Changed tilemap to Azeroth, Tiled: True
[13:34:43:670] Loading Azeroth_31_48
[13:44:52:890] Downloaded Azeroth_30_48
[13:44:52:894] Loading Azeroth_30_48
[14:37:09:465] Unloading tiles!
[14:37:09:473] Loading Azeroth_31_48
[14:37:10:209] Loading Azeroth_30_48
[14:37:13:955] Downloaded Azeroth_31_47
[14:37:13:998] Loading Azeroth_31_47
Senast redigerad av Kvasten 2011-11-19 kl. 15:11.
Citera
2011-11-19, 17:22
Medlem
fotograffs avatar
Citat:

När jag farmade netherwing ägg för några veckor sedan, så mötte jag hela tiden 3 allys som också farmade ägg. Kan garanterat säga att dom 3 bottade för dom sprang exakt samma "rutt" inne i grottorna, bara att dom sprang med 10-20sekunders mellanrum. Om jag var tillräckligt nära, så blev jag påhoppad av den första i ledet, precis när jag dödat han kom den andre och hoppade på mig. Dom få gångerna jag hade hp och cds kvar för att ta nummer 2 blev jag snabbt dödat av nummer 3, eftersom han sprang samma rutt han med. Tillslut blev jag så jävla trött på det och reportade dem, och sa att jag var helt 100 på att dem bottade och bad dem kolla hur dom 3 sprang där inne. Dagen efter var ingen av dem där under hela dagen, så nått måste ju hänt.

Alla 3 var med olika guilder.
Citera
2011-11-19, 18:36
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fotograff
När jag farmade netherwing ägg för några veckor sedan, så mötte jag hela tiden 3 allys som också farmade ägg. Kan garanterat säga att dom 3 bottade för dom sprang exakt samma "rutt" inne i grottorna, bara att dom sprang med 10-20sekunders mellanrum. Om jag var tillräckligt nära, så blev jag påhoppad av den första i ledet, precis när jag dödat han kom den andre och hoppade på mig. Dom få gångerna jag hade hp och cds kvar för att ta nummer 2 blev jag snabbt dödat av nummer 3, eftersom han sprang samma rutt han med. Tillslut blev jag så jävla trött på det och reportade dem, och sa att jag var helt 100 på att dem bottade och bad dem kolla hur dom 3 sprang där inne. Dagen efter var ingen av dem där under hela dagen, så nått måste ju hänt.

Alla 3 var med olika guilder.

På min server så är det galet många bottar i Uldum, man ser säkert 20 olika om man åker dit ett tag. Finns en mage som har bottat i 2 månader där. I princip varje gång jag varit där så har jag sett killen. Level 80 är han också, då man kan dra till den zonen om jag inte minns fel.
Citera
2011-11-19, 18:57
Medlem
fotograffs avatar
Citat:
På min server så är det galet många bottar i Uldum, man ser säkert 20 olika om man åker dit ett tag. Finns en mage som har bottat i 2 månader där. I princip varje gång jag varit där så har jag sett killen. Level 80 är han också, då man kan dra till den zonen om jag inte minns fel.

jävla märkligt ändå, dom måste ju bli reportade förr eller senare liksom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in