Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Inte särskilt stor risk att bli bannad nuförtiden. Själv bottar jag så dumt man bara kan. Att du är inne 24/7 gör ingenting, även fast du är på samma ställe hela tiden. Att folk reportar dig gör inte särskilt mycket heller, blizzard bryr sig helt enkelt inte. Att gubben fastnar och står och springer in i en vägg i 10 timmar gör ingenting heller. Kort sagt är det nästan svårt att bli bannad för botting. Jag har blivit bannad 1 gång för ovårdat språk, och en gång för ett sexuellt ofredande namn, men inte fan för botting. Kör på, kör hårt!
Men om du ska köpa guld så rekommenderar jag offgamers!
När jag farmade netherwing ägg för några veckor sedan, så mötte jag hela tiden 3 allys som också farmade ägg. Kan garanterat säga att dom 3 bottade för dom sprang exakt samma "rutt" inne i grottorna, bara att dom sprang med 10-20sekunders mellanrum. Om jag var tillräckligt nära, så blev jag påhoppad av den första i ledet, precis när jag dödat han kom den andre och hoppade på mig. Dom få gångerna jag hade hp och cds kvar för att ta nummer 2 blev jag snabbt dödat av nummer 3, eftersom han sprang samma rutt han med. Tillslut blev jag så jävla trött på det och reportade dem, och sa att jag var helt 100 på att dem bottade och bad dem kolla hur dom 3 sprang där inne. Dagen efter var ingen av dem där under hela dagen, så nått måste ju hänt.
Alla 3 var med olika guilder.