i brist på tid så orkar jag inte leta igenom alla dessa sidor angående detta men, fungerar de att ha på Honorbuddy på 2 olika account samtidigt? lr är den locked till 1?
antar att det bara fungerar på 1 i taget då de låter lite för bra för o va sant annars
Kolla på honorbuddys hemsida så slipper du gå igenom alla sidorna här.
Jag tror det finns en licens för att köra på ett konto samtidigt och en annan licens för flera konton samtidigt.
Vet någon vad felet är? Det står det här när jag försöker starta en profil "Tilemap is null!"
Servern är offline om du pratar om Codemplosions HB.
" Code Xplosion @codexplosion: Stay tuned for a very interesting upcoming update.
Code Xplosion @codexplosion: We are currently working on transferring hosts. Stay tuned. "
OT. CM har fungerat hela natten för mig, men nu när jag skulle restart:a botten så dök ¨Unable to connect to auth server, try again in 5 minutes¨ up... (Suck) Är det någon som vet vad som gäller? Är det pga deras flytt av hemsidan?
Senast redigerad av Lazybone 2012-02-11 kl. 11:29.
OT. CM har fungerat hela natten för mig, men nu när jag skulle restart:a botten så dök ¨Unable to connect to auth server, try again in 5 minutes¨ up... (Suck) Är det någon som vet vad som gäller? Är det pga deras flytt av hemsidan?
Mycket troligt. De skulle ju lägga ner men nu verkar de ha kommit på andra planer?
"Code Xplosion @codexplosion: We are nearing the finish line of the transfer. Thanks for your
The official launch will be somewhere start/mid of next week."
Mycket troligt. De skulle ju lägga ner men nu verkar de ha kommit på andra planer?
"Code Xplosion @codexplosion: We are nearing the finish line of the transfer. Thanks for your
The official launch will be somewhere start/mid of next week."
Då fixar man gamecard och kör igång igen då enbart för bottandets skull.
Jag har 525 i mining, herbalism, jewelcrafting, cooking, fishing och inbillar mig att jag lvlar enchanting atm. Vad har jag för förutsättningar? Vad ska jag göra för att tjäna som mest i nuläget. Kommer att ha botten aktiv i princip dygnet runt med några timmars pauser.
Min nuvarande plan ser ut något såhär:
- Farma mining/herbalism i några veckor (en månad), håll koll på AH under tiden för att se om jag kan göra några kap att lägga ut en annan gång.
- I slutet av månaden så prospectar jag alla ores och säljer skiten rått, får bara en massa överblivet skit om jag cuttar det. Herbs of volatiles säljer jag också rått.
- Campa AH och starta undercut-krig.
Då fixar man gamecard och kör igång igen då enbart för bottandets skull.
Jag har 525 i mining, herbalism, jewelcrafting, cooking, fishing och inbillar mig att jag lvlar enchanting atm. Vad har jag för förutsättningar? Vad ska jag göra för att tjäna som mest i nuläget. Kommer att ha botten aktiv i princip dygnet runt med några timmars pauser.
Min nuvarande plan ser ut något såhär:
- Farma mining/herbalism i några veckor (en månad), håll koll på AH under tiden för att se om jag kan göra några kap att lägga ut en annan gång.
- I slutet av månaden så prospectar jag alla ores och säljer skiten rått, får bara en massa överblivet skit om jag cuttar det. Herbs of volatiles säljer jag också rått.
- Campa AH och starta undercut-krig.
Feedback?
kom till azjol-nerub och gör det isf ! alliance. fan ett 40 agi gem kostar 300 g
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!