2012-02-10, 19:13
Medlem
Better_Halfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskNships
i brist på tid så orkar jag inte leta igenom alla dessa sidor angående detta men, fungerar de att ha på Honorbuddy på 2 olika account samtidigt? lr är den locked till 1?

antar att det bara fungerar på 1 i taget då de låter lite för bra för o va sant annars

Kolla på honorbuddys hemsida så slipper du gå igenom alla sidorna här.
Jag tror det finns en licens för att köra på ett konto samtidigt och en annan licens för flera konton samtidigt.
Citera
2012-02-10, 22:02
Medlem
Vet någon vad felet är? Det står det här när jag försöker starta en profil "Tilemap is null!"
Citera
2012-02-10, 22:21
Medlem
Better_Halfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerex132
Vet någon vad felet är? Det står det här när jag försöker starta en profil "Tilemap is null!"

Servern är offline om du pratar om Codemplosions HB.

" Code Xplosion @codexplosion: Stay tuned for a very interesting upcoming update.
Code Xplosion @codexplosion: We are currently working on transferring hosts. Stay tuned. "
Citera
2012-02-11, 11:27
Medlem
Lazybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerex132

Det funkade för mig häromdagen att deleta Mesh mappen (Logs mappen), som du har i din Honorbuddy map.

Källa:

OT. CM har fungerat hela natten för mig, men nu när jag skulle restart:a botten så dök ¨Unable to connect to auth server, try again in 5 minutes¨ up... (Suck) Är det någon som vet vad som gäller? Är det pga deras flytt av hemsidan?
Senast redigerad av Lazybone 2012-02-11 kl. 11:29.
Citera
2012-02-11, 11:32
Medlem
Better_Halfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazybone
OT. CM har fungerat hela natten för mig, men nu när jag skulle restart:a botten så dök ¨Unable to connect to auth server, try again in 5 minutes¨ up... (Suck) Är det någon som vet vad som gäller? Är det pga deras flytt av hemsidan?

Mycket troligt. De skulle ju lägga ner men nu verkar de ha kommit på andra planer?

"Code Xplosion @codexplosion: We are nearing the finish line of the transfer. Thanks for your
The official launch will be somewhere start/mid of next week.
"
Citera
2012-02-11, 11:40
Medlem
Better_Halfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Better_Half
Mycket troligt. De skulle ju lägga ner men nu verkar de ha kommit på andra planer?

"Code Xplosion @codexplosion: We are nearing the finish line of the transfer. Thanks for your
The official launch will be somewhere start/mid of next week.
"

Edit: CM fungerar dock fint för mig just nu.-
Citera
2012-02-11, 13:21
Medlem
fraKturs avatar
Ingen annan än mig som inte kan logga in? Har ett "gammalt" acc, innan uppdatering d.v.s. - behöver jag skapa ett nytt acc?

Kan tillägga att jag har crackat.
Citera
2012-02-13, 12:44
Medlem
framochtillbakas avatar
Är det samma twitter som innan shutdown?
Citera
2012-02-13, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framochtillbaka

ingen aning om det är samma, men gå in på deras hemsida så kommer du automatiskt till deras twitter
Citera
2012-02-13, 21:44
Medlem
Då fixar man gamecard och kör igång igen då enbart för bottandets skull.

Jag har 525 i mining, herbalism, jewelcrafting, cooking, fishing och inbillar mig att jag lvlar enchanting atm. Vad har jag för förutsättningar? Vad ska jag göra för att tjäna som mest i nuläget. Kommer att ha botten aktiv i princip dygnet runt med några timmars pauser.

Min nuvarande plan ser ut något såhär:
- Farma mining/herbalism i några veckor (en månad), håll koll på AH under tiden för att se om jag kan göra några kap att lägga ut en annan gång.
- I slutet av månaden så prospectar jag alla ores och säljer skiten rått, får bara en massa överblivet skit om jag cuttar det. Herbs of volatiles säljer jag också rått.
- Campa AH och starta undercut-krig.

Feedback?
Citera
2012-02-13, 22:16
Medlem
kennedy8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framochtillbaka

Detta är deras twitter: http://twitter.com/codexplosion
Citera
2012-02-13, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gluffe
Då fixar man gamecard och kör igång igen då enbart för bottandets skull.

Jag har 525 i mining, herbalism, jewelcrafting, cooking, fishing och inbillar mig att jag lvlar enchanting atm. Vad har jag för förutsättningar? Vad ska jag göra för att tjäna som mest i nuläget. Kommer att ha botten aktiv i princip dygnet runt med några timmars pauser.

Min nuvarande plan ser ut något såhär:
- Farma mining/herbalism i några veckor (en månad), håll koll på AH under tiden för att se om jag kan göra några kap att lägga ut en annan gång.
- I slutet av månaden så prospectar jag alla ores och säljer skiten rått, får bara en massa överblivet skit om jag cuttar det. Herbs of volatiles säljer jag också rått.
- Campa AH och starta undercut-krig.

Feedback?

kom till azjol-nerub och gör det isf ! alliance. fan ett 40 agi gem kostar 300 g
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in