2011-11-10, 23:43
Medlem
allakans avatar
köpte Honorbuddy idag och har letat runt på forumen och "Quick guide" men fattar inte riktigt hur man ska göra för att får bort självs KEY och ersätta den med användarnamn och lösenord, just nu är jag inloggad med KEY men det funkar inte så väldigt fantastiskt.

Kör Kickzz questing profiler i Mixed mode och bg beta som andra val, men det blir mest stilla ståendes vid npc och i bg, läste att man skulle köra pvp bot istället men undrar fortfarande om det där med inloggningen. Tacksam för alla svar.

/Allakan
Citera
2011-11-11, 17:13
Medlem
mr-virros avatar
Den här frågan har väl säkert kommit upp, men ändå

Varför bottar ni?
Själv gör jag det för att för att köpa RAF och sälja guld när jag tycker att det passar.
Sen är det ju jävligt najs att ha en hel del guld liggande på sina konton
Citera
2011-11-11, 17:27
Medlem
allakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Den här frågan har väl säkert kommit upp, men ändå

Varför bottar ni?
Själv gör jag det för att för att köpa RAF och sälja guld när jag tycker att det passar.
Sen är det ju jävligt najs att ha en hel del guld liggande på sina konton

Jag botar för Guld så man kan köpa speltid genom det = tjänar in boten genom att inte köpa något mer till wow, lvlar proffessions och nya gubbar. började spela igen endast för att pvpa på 85 osv, jag orkar inte farma allt och hålla på själv för det är så jävla trökigt. Angående inloggningen så kunde man tydligen inte byta till något annat utan man måste logga in med "key" så det är som det är.
Citera
2011-11-11, 17:44
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allakan
köpte Honorbuddy idag och har letat runt på forumen och "Quick guide" men fattar inte riktigt hur man ska göra för att får bort självs KEY och ersätta den med användarnamn och lösenord, just nu är jag inloggad med KEY men det funkar inte så väldigt fantastiskt.

Kör Kickzz questing profiler i Mixed mode och bg beta som andra val, men det blir mest stilla ståendes vid npc och i bg, läste att man skulle köra pvp bot istället men undrar fortfarande om det där med inloggningen. Tacksam för alla svar.

/Allakan

Du ska vara inloggad med din key, inget annat. Den ska stå i den översta rutan.

Mixed mode verkar inte fungera så bra nu på sista tiden. Ingen aning varför.
Sen kan det också vara att den måste ladda ner massa mesh, och så kan du kolla om det står "Loading tiles", då den laddar vägen dit den ska. Är det en bit tar det ett tag.

Att den står stilla i bg's är på grund utav BG Bot. Den campar alldeles för mycket. Kör med PvP och ladda ner lite fina profiler samt plugins på forumet om du hittar
Citera
2011-11-12, 18:26
Medlem
allakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Du ska vara inloggad med din key, inget annat. Den ska stå i den översta rutan.

Mixed mode verkar inte fungera så bra nu på sista tiden. Ingen aning varför.
Sen kan det också vara att den måste ladda ner massa mesh, och så kan du kolla om det står "Loading tiles", då den laddar vägen dit den ska. Är det en bit tar det ett tag.

Att den står stilla i bg's är på grund utav BG Bot. Den campar alldeles för mycket. Kör med PvP och ladda ner lite fina profiler samt plugins på forumet om du hittar

Vet du något plugin för PvP Frost Mage? och hur gör man för att lägga till CC då? är det bara att slänga in dom i CC mappen och köra eller lär man ändra något i boten?
Citera
2011-11-12, 21:56
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allakan
Vet du något plugin för PvP Frost Mage? och hur gör man för att lägga till CC då? är det bara att slänga in dom i CC mappen och köra eller lär man ändra något i boten?

Ang CC:
Du laddar bara ner CC'n från forumet och lägger det i mappen i Honorbuddy. När du sedan ska starta botten så kommer det upp att du får välja vilken CC du ska köra med, om du har 2 eller mer. Annars väljer den det som finns.

Plugin:
Förstår inte riktigt vad du menar :P
Citera
2011-11-13, 03:38
Medlem
allakans avatar
Citat:
Ang CC:
Du laddar bara ner CC'n från forumet och lägger det i mappen i Honorbuddy. När du sedan ska starta botten så kommer det upp att du får välja vilken CC du ska köra med, om du har 2 eller mer. Annars väljer den det som finns.

Plugin:
Förstår inte riktigt vad du menar :P

Citat:

undra bara om du kanske visste nå plugin som var bra för frost mage i pvp
Citera
2011-11-14, 21:08
Medlem
rednations avatar
Hej,

Jag har köpt HB och läste igenom guider på HB forum och sen testade jag med Kicks profil men jag lyckas ändå inte få det att fungera. Kan inte hitta min profil som jag ladda upp med SVN. Undrar fall någon här kan ta sig tid och hjälpa mig som saknar kunskap om detta program även fast jag vill.
Citera
2011-11-15, 08:29
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rednation
Hej,

Jag har köpt HB och läste igenom guider på HB forum och sen testade jag med Kicks profil men jag lyckas ändå inte få det att fungera. Kan inte hitta min profil som jag ladda upp med SVN. Undrar fall någon här kan ta sig tid och hjälpa mig som saknar kunskap om detta program även fast jag vill.

Du får ju en SVN länk utav skaparen, i det här fallet Kick. Du laddar ner programet Tortoise(eller hur det nu stavas) och startar om datorn. Sedan skapar du bara en mapp på exempelvis skrivbordet, sedan högerklickar du på den och väljer "SVN checkout" eller något i den stilen. Skriv bara in adressen som du fick utav Kick där och ladda ner. Sedan går du in i HB och klickar på Load Profile, väljer den du vill ha och sedan väljer den bot du vill köra med.

Säg till om jag var otydlig på någon del!
Citera
2011-11-16, 09:25
Medlem
rednations avatar
Citat:
Du får ju en SVN länk utav skaparen, i det här fallet Kick. Du laddar ner programet Tortoise(eller hur det nu stavas) och startar om datorn. Sedan skapar du bara en mapp på exempelvis skrivbordet, sedan högerklickar du på den och väljer "SVN checkout" eller något i den stilen. Skriv bara in adressen som du fick utav Kick där och ladda ner. Sedan går du in i HB och klickar på Load Profile, väljer den du vill ha och sedan väljer den bot du vill köra med.

Säg till om jag var otydlig på någon del!

Nu fick jag det att fungera, jag hade tagit en profil som inte längre uppdaterades. Tack så mycket!
Citera
2011-11-16, 22:11
Medlem
landenREMIXs avatar
Tjena!
Jag köpte precis en honorbuddy kod och har då gjort profil på body auth och på thebuddyforum.

Men jag kan inte ladda ner ngn bot?

Alla står bara error när jag ska ladda ner.

Hur fixar jag detta?, någon mer som har samma problem?

Tacksam för svar
Citera
2011-11-17, 07:25
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landenREMIX
Tjena!
Jag köpte precis en honorbuddy kod och har då gjort profil på body auth och på thebuddyforum.

Men jag kan inte ladda ner ngn bot?

Alla står bara error när jag ska ladda ner.

Hur fixar jag detta?, någon mer som har samma problem?

Tacksam för svar

http://www.thebuddyforum.com/downloa...do=file&id=152

Där laddar du ner den. Fungerar fint för mig! Om du inte lyckas nu heller så kan jag ladda upp den på speedyshare eller mediafire. Hör bara av dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in