2011-09-22, 18:09
Medlem
Zebbe47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbe47
Hur lång tid menar du? Har spammat login några gånger med test som användarnamn och 1234 som lösenord, får mig endå inte in

Inte en själ som kan hjälpa eller?
Citera
2011-09-22, 18:13
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbe47
Inte en själ som kan hjälpa eller?

Gör ett account på codemplosion och logga in med det.
Citera
2011-09-23, 14:47
Medlem
FuckThePolices avatar
Jag laddade precis hem en ny version utav Honorbuddy men nu när botten mountar så väljer den en random mount så varje gång den mountar upp så tar den en random, är det någon som vet hur man stänger av det? Har kollat inne i "Charactersettings" mappen och där står det "<UseRandomMount>False</UseRandomMount>"

EDIT: Jag lyckades visst lösa det men jag har fortfarande ett problem kvar, hur stänger jag av så att botten inte använder sig utav consecration? För den drar så fruktansvärt mycket mana och då ställer sig botten och drar sig en mana break.
Senast redigerad av FuckThePolice 2011-09-23 kl. 14:52.
Citera
2011-09-23, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
EDIT: Jag lyckades visst lösa det men jag har fortfarande ett problem kvar, hur stänger jag av så att botten inte använder sig utav consecration? För den drar så fruktansvärt mycket mana och då ställer sig botten och drar sig en mana break.

Kolla ifall du kan konfigurera din CC själv, annars så får du ladda ner en ny CC där du kan och väljer vad för spells du ska och inte ska använda!
Citera
2011-09-24, 10:22
Medlem
FuckThePolices avatar
Om någon har tipsat Blizzard om en bottare hur länge håller Blizzard koll på just den snubben? Jag tror möjligen att GM i min guild har öppnat en ticket, för han har börja hållit koll på mig jävligt noga nu, han skriver till mig, försöka hitta mig ute när jag bottar och håller på.

Ska man bara botta på som vanligt eller är det bäst att ta en break?
Senast redigerad av FuckThePolice 2011-09-24 kl. 10:27.
Citera
2011-09-24, 10:29
Medlem
Citat:
Om någon har tipsat Blizzard om en bottare hur länge håller Blizzard koll på just den snubben? Jag tror möjligen att GM i min guild har öppnat en ticket, för han har börja hållit koll på mig jävligt noga nu, han skriver till mig, försöka hitta mig ute när jag bottar och håller på.

Ta en break och kör du själv det du nu gör ifall din gm hittar dig, visst skit tråkigt men då uppstår det inga misstankar lol.
Men bota på ifall du inte bryr dig om att få köpa ett nytt konto! Jag skulle personligen inte bota på typ en vecka eller dylikt, men fortfarande nörda spelet, men vetefan hur länge mitt sug efter att bota skulle hålla :P
Citera
2011-09-24, 14:38
Medlem
Citat:

Stanna upp med botandet ett tag!
Är ju bäst ifall det är du som spelar nu ett tag så dom inte blir mer misstänksamma.
Sen så är det ju alltid bäst att inte vara i en guild om man botar.
Citera
2011-09-24, 14:59
Medlem
Soffgurkans avatar
Citat:

Haha det var då en rolig guild där GM försöker sätta dit sina egna members.
Botta på när du är vid datorn, men se till att du faktiskt är där för att kunna svara på whispers och dylikt. Har inte stenkoll på honorbuddy, men visst finns det något slags alarm när man blir whisprad? I så fall är det ju inga problem, och hans misstankar blir motbevisade.

(Du kan ju göra en whispermachine också, men det tar nog ett par timmar tills du får till en hyfsad.)

Mvh
Citera
2011-09-24, 15:06
Medlem
Kört både fpsware och amplifys CC för mage, och den vägrar använda Freeze, alltså att ens pet fryser mobsen, och är lite jobbigt då det faktiskt är en bra funktion ju.

Sen nån som gjort en bedömning vilken av Amplify eller FpsWare är bäst?
Citera
2011-09-24, 15:32
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffgurkan
Har inte stenkoll på honorbuddy, men visst finns det något slags alarm när man blir whisprad?
Mvh

Det finns många olika addons med whisperljud att ladda ner på curse.com.
Sen finns det flera plugins till HB som meddelar om man blir whisprad. Har man en iphone/android telefon kan man få reda på det via dem, eller om man har en egen IRC kanal kan man få alla meddelanden via den, och givetvis svara också.
Citera
2011-09-24, 19:23
Medlem
Nu har jag kört archboten nästan hela tiden sen jag fick hjälp med att få igång allt och sådär, måste säga att den fungerar ypperligt bra hehe. Har redan 10 epic archs och 70 unika vanliga uppgrävda "solves" eller vad man nu kallar det. Den flyger även runt riktigt smidigt. Fick full arch lvl tidigare idag.

När man kollar på HBs forum, så hittar man olika profiler man kan använda. Ibland står det att profilen har mail/repair, och även att boten kan sälja skit man plockar upp när man farmar pets/eller fiskar. Det jag undrar är om boten säljer allt man har i sina bags, så man behöver byta dem innan man kör igång?
"Does it use vendors and mail boxes?
Yes, there is a single vendor and a single neutral mail box in the profile.
The vendor is only usable if you have the appropriate Argent Dawn rep.
As default the profile will vendor all white, grey and green items.
It will retain and eventually mail all blue and purple items.
A protect list and force mail list is added for the bag and the pet to prevent it being collected and then subsequently sold at the vendor."

Kommer den då sälja mina [Mythical Healing Potion],min pvp gear, [Time-Lost Scroll] [Bright Baubles] [Draenei Tome] osv osv? Mina bags är långt ifrån helt fulla men har ändå en massa krimskrams som är bra att ha med sig när man är lite här och där
Citera
2011-09-24, 20:10
Medlem
FuckThePolices avatar
Är det någon som vet om det finns något addon/program som gör så att ingen kan se att man är online? För jag orkar inte betala för en name change.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in