2012-01-20, 20:09
Medlem
Nixitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parastorm
Men hur gör man om bilden?

Spara som .rar
Citera
2012-01-20, 22:51
Medlem
parastorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixitch
Spara som .rar
Det ända probletmet är att det går inte...
Citera
2012-01-20, 23:53
Medlem
Någon som skulle kunna länka en crackad HB? Har letat sjukt mycket men hittar inget, någon kanske kan dela med sig av sitt acc i värsta fall
Citera
2012-01-21, 06:33
Medlem
Nixitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parastorm
Det ända probletmet är att det går inte...

Kopiera bildens länkadress, nytt fönster, kopiera in i adressfältet, ändra till .rar enter.
Citera
2012-01-21, 11:48
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontemann
Någon som skulle kunna länka en crackad HB? Har letat sjukt mycket men hittar inget, någon kanske kan dela med sig av sitt acc i värsta fall
http://www.codemplosion.com/
Var reggad i sju dagar
Gör en post
Citera
2012-01-21, 12:18
Medlem
parastorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixitch
Kopiera bildens länkadress, nytt fönster, kopiera in i adressfältet, ändra till .rar enter.
kommer in på en dansk foto sida!
WTF
Citera
2012-01-21, 16:45
Medlem
Har ett problem med kick's quest profiler. Nu klara jag precis alla quest in Borean tundra fast nu så när jag drar på botten så åker den till Howling fjord nån som vet hur jag gör för att det ska questas i Zul drak eller Dragonblight?
Citera
2012-01-21, 17:24
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shehei363
Har ett problem med kick's quest profiler. Nu klara jag precis alla quest in Borean tundra fast nu så när jag drar på botten så åker den till Howling fjord nån som vet hur jag gör för att det ska questas i Zul drak eller Dragonblight?
Vad är det du menar? Q-profilen har en speciell ordning den går efter, du kan inte välja vart botten ska questa utan att ändra i profilen.
Citera
2012-01-21, 17:26
Medlem
Hej!

Jag behöver hjälp. Botten har funkat fint i några veckor nu, men igår så startade jag honorbuddy.exe filen, då står det : Download failure : no data..

Vad är problem och hur kan jag fixa det? Kan inte läsa trådar på deras hemsida heller.
Har såklart crackade versionen.
Citera
2012-01-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Vad är det du menar? Q-profilen har en speciell ordning den går efter, du kan inte välja vart botten ska questa utan att ändra i profilen.

Är det svårt?
Citera
2012-01-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rap-Emehard
Hej!

Jag behöver hjälp. Botten har funkat fint i några veckor nu, men igår så startade jag honorbuddy.exe filen, då står det : Download failure : no data..

Vad är problem och hur kan jag fixa det? Kan inte läsa trådar på deras hemsida heller.
Har såklart crackade versionen.

Ladda ner den senaste versionen.
Citera
2012-01-21, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shehei363
Ladda ner den senaste versionen.

Kommer som sagt inte in på sidan, skulle någon kunna skicka den senaste versionen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in