2011-09-22, 13:16
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koreanskbot
Finns det någon AH bot?

Ja det finns flera olika.
Citera
2011-09-22, 14:17
Medlem
laddade ner den crackade varianten, nu har den kört setup och så en stund. Dock kan jag inte välja någon bot "typ" i rull menyn. Vart kan jag tanka ner arch boten?
Citera
2011-09-22, 15:03
Medlem
Finns det någon stans där man kan ladda ner typ crackat Dugis ultimate guide? typ som man kan ladda ner zygor guide på TPB?
Citera
2011-09-22, 15:31
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddifriend
laddade ner den crackade varianten, nu har den kört setup och så en stund. Dock kan jag inte välja någon bot "typ" i rull menyn. Vart kan jag tanka ner arch boten?

Den ska finnas där när allt funkar som det ska. Stäng av fullscreen om du kör i det, eller brandväggen. Någon av de 2 alternativen ska lösa ditt problem.
Citera
2011-09-22, 16:40
Medlem
Zebbe47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbe47
Hur lång tid menar du? Har spammat login några gånger med test som användarnamn och 1234 som lösenord, får mig endå inte in

Får mig inte in på botten, fattar fan inte ett skit... Någon som kan förklara detaljerat som fan ?
Citera
2011-09-22, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Den ska finnas där när allt funkar som det ska. Stäng av fullscreen om du kör i det, eller brandväggen. Någon av de 2 alternativen ska lösa ditt problem.

Najs nu när ja kör windowmode så kom alternativen upp. Vågar man köra med profilen som redan finns för archen?

Om jag tycker på start, med archaeologybddy iklickat kommer den även köra bgs å sånt då?vill att den verkligen bara ska köra arch
Citera
2011-09-22, 17:11
Medlem
Citat:
Najs nu när ja kör windowmode så kom alternativen upp. Vågar man köra med profilen som redan finns för archen?

Om jag tycker på start, med archaeologybddy iklickat kommer den även köra bgs å sånt då?vill att den verkligen bara ska köra arch

Edit:
Läser man första inlägget i tråden så ska man ju få sin bot rätt unik, men det kändes inte som jag kunde ändra så mycket inställningar faktiskt
Citera
2011-09-22, 17:29
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:

Ha bara arch i listan och klicka på start. Sen kan du gå in på settings och välja om den ska träna åt dig, använda keystones eller blacklista olika digsites som den fastnar på.
Citera
2011-09-22, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Ha bara arch i listan och klicka på start. Sen kan du gå in på settings och välja om den ska träna åt dig, använda keystones eller blacklista olika digsites som den fastnar på.

Jag tryckte på start, och se letade den dig sites. Sen flög gubben till Felwood och tog 3 archs. Sen hittade den en ny digsite i winterspring, där grävde han en gång sen stod han still och det stod,"[17:26:13:928] Received error code from mesh server when attempting to download Kalimdor_36_20:
[17:26:13:928] Failed to download Kalimdor_36_20.etm". Sen stod boten still och laddade ner "[17:25:43:297] Downloaded Kalimdor_36_19" en bra stund, sen hsade jag och han hittade en ny dig site men har står ändå kvar i orgrimmar.

Nu står det i navigation, "[17:28:25:904] Exception when attempting to download Kalimdor_37_18: System.Threading.ThreadAbortException: Thread was being aborted.
at System.RuntimeMethodHandle._InvokeMethodFast(Objec t target, Object[] arguments, SignatureStruct& sig, MethodAttributes methodAttributes, RuntimeTypeHandle typeOwner)
at System.RuntimeMethodHandle.InvokeMethodFast(Object target, Object[] arguments, Signature sig, MethodAttributes methodAttributes, RuntimeTypeHandle typeOwner)
at System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke(Object obj, BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object[] parameters, CultureInfo culture, Boolean skipVisibilityChecks)
at System.Delegate.DynamicInvokeImpl(Object[] args)
at GBHLoader.†††
††††‡™.†††
††††Ž(Object , Object )
at GBHLoader.†††
††††‡™.†††
††††‘’(Object[] args)
at GBHLoader.Do(Byte id, Object o)
at _1J._6J.Do(Byte b, Object[] args)
at _1J._6J._hSc(String file)
at _QH._SH._rb._xQc(_6J s)"

Och i debug står det:
"[17:28:25:351] Activity: Searching for digsites...
[17:28:25:446] Activity: Loading Tile/s
[17:28:26:302] System.Threading.ThreadAbortException: Thread was being aborted.
at Styx.Logic.BehaviorTree.TreeRoot.Tick()
at Styx.Logic.BehaviorTree.TreeRoot.Run()
[17:28:26:303] System.Threading.ThreadAbortException: Thread was being aborted.
at Styx.Logic.BehaviorTree.TreeRoot.Run()
[17:28:26:874] Activity: Moving to the digsite
[17:28:27:413] Spell_C::CastSpell(60025, 0, 0x0, 0) [20]
[17:28:30:448] System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
at TreeSharp.Composite.Tick(Object context)
at TreeSharp.Decorator._nF.MoveNext()
at TreeSharp.PrioritySelector._nF.MoveNext()
at Styx.Logic.BehaviorTree.TreeRoot.Tick()
[17:28:30:448] Cleared POI - Reason Exception in Root.Tick()
[17:28:30:448] Cleared POI"

vette fan vad det betyder
Senast redigerad av freddifriend 2011-09-22 kl. 17:37.
Citera
2011-09-22, 17:41
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Jag tryckte på start, och se letade den dig sites. Sen flög gubben till Felwood och tog 3 archs. Sen hittade den en ny digsite i winterspring, där grävde han en gång sen stod han still och det stod,"[17:26:13:928] Received error code from mesh server when attempting to download Kalimdor_36_20:
[17:26:13:928] Failed to download Kalimdor_36_20.etm". Sen stod boten still och laddade ner "[17:25:43:297] Downloaded Kalimdor_36_19" en bra stund, sen hsade jag och han hittade en ny dig site men har står ändå kvar i orgrimmar.

Nu står det i navigation,

vette fan vad det betyder

Det betyder att du kör en crackad version utav HB, den crackade versionen krånglar hela tiden tycker jag och det var därför jag köpte HB, jag fick också sådana problem när jag använde mig utav den crackade versionen men nu när jag har köpt HB så krånglar det aldrig. Jag råder dig att köpa HB om du vill slippa sånt krångel för det där är inget vi kan hjälpa dig med, det är förmodligen codemplosion servrar som krånglar.
Citera
2011-09-22, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Det betyder att du kör en crackad version utav HB, den crackade versionen krånglar hela tiden tycker jag och det var därför jag köpte HB, jag fick också sådana problem när jag använde mig utav den crackade versionen men nu när jag har köpt HB så krånglar det aldrig. Jag råder dig att köpa HB om du vill slippa sånt krångel för det där är inget vi kan hjälpa dig med, det är förmodligen codemplosion servrar som krånglar.

åfan okokko, kanske värt att köpa skiten ändå då.
Citera
2011-09-22, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koreanskbot
Finns det någon AH bot?

Wow Auto Auctions sägs fungerar bra, dock så krävs det att du har Wow Remote som gör det möjligt för dig att kunna använda AH via hemsidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in