2011-09-15, 01:24
Medlem
tretomtars avatar
Finns det någon ny o säker gratis bot?

Är det tillåt o länka det så gör det snälla.

Någon som kör med Zygor förresten?
Senast redigerad av tretomtar 2011-09-15 kl. 01:51.
Citera
2011-09-15, 07:29
Medlem
ADEBiSi1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi.12
Går det snabbare än att joina instanser? Ligger runt 100-300k xp/h men jag tycker det är ganska ostabilt då min brukar leava efter första bossen (?) så den måste vänta att tiden ska ta slut (15 min cd). Är dock healer så det går mellan instant till 10min.

Det finns väl egentligen ingenting som slår att köra instancer/bra questing profil. Dock tycker jag att det är för ostabilt. BGs kan jag köra 24/7 utan att det krånglar. Gick från 75-76 från kl. 8 igår kväll till 06.15 imorse + då fått runt 2k honor. Ska dock testa archeology snart + levla mina professions.

Edit: Jag kör bara SoA och AV dock då det är minst chans att bli upptäckt i dessa. Men jag står inte bara och idlar, utan boten springer runt och attackerar och ligger ofta någonstans i mitten när det gäller hur mycket skada boten har gjort
Senast redigerad av ADEBiSi1 2011-09-15 kl. 07:31.
Citera
2011-09-15, 07:30
Medlem
ADEBiSi1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tretomtar
Finns det någon ny o säker gratis bot?

Är det tillåt o länka det så gör det snälla.

Någon som kör med Zygor förresten?

Jag kör Zygor och är ganska nöjd. Gör inte alltid precis som guiden säger men körde 1-65 med Zygor.
Citera
2011-09-15, 16:20
Medlem
Är det bara för mig boten inte startar? Kan logga in på boten men efter en stund så har den laddat klart men kan inte välja något öht, tex om den ska questa, pvpa eller dylikt, ladda profil eller starta boten..
Kör både wow och HB som admin..
Citera
2011-09-15, 20:51
Medlem
iAlexs avatar
Tänkte botta upp en undead rogue men charen vägrar attackera mobs. Den följer profil och gör alla andra quests men när den ska döda mobs så bara targetar botten och följer efter monstret.
Citera
2011-09-15, 21:28
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iAlex
Tänkte botta upp en undead rogue men charen vägrar attackera mobs. Den följer profil och gör alla andra quests men när den ska döda mobs så bara targetar botten och följer efter monstret.

Prova att ladda ner en ny CustomClass.
http://www.thebuddyforum.com/honorbu...classes/rogue/
Citera
2011-09-15, 22:06
Medlem
iAlexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Prova att ladda ner en ny CustomClass.
http://www.thebuddyforum.com/honorbu...classes/rogue/

Jag tror inte det är CC'n, för default har alltid fungerat utan det är just att den inte attackerar. Testade samma sak en hunter, den tar quests går tills mobsen men när den väl är där så targetar den bara och följer efter.

Men ska testa med en ny CustomClass i alla fall, tack!
Citera
2011-09-15, 22:08
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iAlex
Jag tror inte det är CC'n, för default har alltid fungerat utan det är just att den inte attackerar. Testade samma sak en hunter, den tar quests går tills mobsen men när den väl är där så targetar den bara och följer efter.

Men ska testa med en ny CustomClass i alla fall, tack!

När jag själv hade det problemet var CC'n lösningenl. Hoppas det är så för dig med, skriv sen om hur det går!
Citera
2011-09-16, 00:08
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Kör det här istället så att fler kan ta del av det: http://www.codemplosion.com/showthre...-HB-2.0.0.5354

Det går ju inte att komma åt tråden?

"you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation."
Citera
2011-09-16, 00:19
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Det går ju inte att komma åt tråden?

"you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation."

Du måste ha varit medlem i 15 dagar och gjort minst ett inlägg om jag inte minns fel.
Citera
2011-09-16, 18:01
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Du måste ha varit medlem i 15 dagar och gjort minst ett inlägg om jag inte minns fel.

Fan då, går det att ladda ner det ifrån något annat stället? Eller om någon har lust att ladda upp den nyaste versionen, det skulle ha varit otroligt snällt.
Citera
2011-09-16, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Fan då, går det att ladda ner det ifrån något annat stället? Eller om någon har lust att ladda upp den nyaste versionen, det skulle ha varit otroligt snällt.

http://billedeupload.dk/upload/files...8/01a804f0.bmp
Högerklicka på bilden, spara bild som, lägg till .rar i slutet utav filnamnet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in