2012-04-04, 21:40
Medlem
bomayes avatar
hur väl funkar honorbuddy2 för levling nuförtiden? fick 7 dagar gratis speltid och funderar på att bomba upp min 80 till 85. är quest profilerna smärtfria?
Citera
2012-04-04, 22:47
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomaye
hur väl funkar honorbuddy2 för levling nuförtiden? fick 7 dagar gratis speltid och funderar på att bomba upp min 80 till 85. är quest profilerna smärtfria?
Det funkar bra, men du kan inte AFKa med cata quests.

Citat:
Ursprungligen postat av Eckepecke
Tänkte bara slänga ut en fråga till massan.

Till er som bottar för pengar, vad bottar ni på? Companions? Olika typer av gathering? Tailoring mats?

Själv kör jag embersilk cloth i uldum. Men tycker det borde finnas bättre saker att botta på om man ska få pengar snabbt.
Tauren druid med mining+herbalism. Då händer det grejer
Citera
2012-04-05, 08:15
Medlem
Försökte köpa Honorbuddy men det gick inte, någon som vet varför?
Jag mailade om att bli whitelistad, kanske bara att vänta.

Någon här som afk bottar ofta? Jag kommer lägga fokus på pvp och noob leveling (1-80)
Citera
2012-04-06, 22:27
Medlem
Citat:
Tänkte bara slänga ut en fråga till massan.

Till er som bottar för pengar, vad bottar ni på? Companions? Olika typer av gathering? Tailoring mats?

Själv kör jag embersilk cloth i uldum. Men tycker det borde finnas bättre saker att botta på om man ska få pengar snabbt.

Hur mycket tjänar du på det ?
Citera
2012-04-07, 00:31
Medlem
Eckepeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahlizzz
Hur mycket tjänar du på det ?

Mja... Lite svårt att säga. Vill inte botta så många timmar i sträck.

Men jag bottade en hel natt i början av veckan. Runt 7 timmar. På det drog jag ihop ungefär 900 embersilks.

Så då får du väl räkna själv vad embersilk cloth är värt på din server

Men som sagt, bottar inte hela nätter nu längre. Kör ett par timmar i stöten bara för att förhoppningsvis slippa bli bannad
Citera
2012-04-07, 00:45
Medlem
Citat:

Men jag bottade en hel natt i början av veckan. Runt 7 timmar. På det drog jag ihop ungefär 900 embersilks.

Men som sagt, bottar inte hela nätter nu längre. Kör ett par timmar i stöten bara för att förhoppningsvis slippa bli bannad

okeyy
jag har minat flera nätter i rad på Outland som e största server EU utan att bli bannad så det ska nog inte va nån fara
Citera
2012-04-07, 10:48
Medlem
mr-virros avatar
Citat:

Med mining och herbalism kan du få det dubbla på 7h, men det beror väl lite på vilken server det är också. På min kostar herbs mycket mer än vad embersilk gör.
Citera
2012-04-07, 13:33
Medlem
Tja, undrar om någon har en länk till en bot som funkar till pre tbc? Kommer ihåg att glider fanns då men kommer inte ihåg vilken version mm.
Citera
2012-04-07, 22:59
Medlem
StayPositives avatar
tjenare, sen den senaste uppdateringen av Honorbuddy så har den strulat. Jag använder mig av Arelog, så varje gång jag får DC så loggar den in mig igen.
Nu är det så att ibland när jag varit inloggad ett tag och bottat så stoppas botten och det står att Session is invalid. Jag har lifetime btw.
Citera
2012-04-09, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StayPositive
tjenare, sen den senaste uppdateringen av Honorbuddy så har den strulat. Jag använder mig av Arelog, så varje gång jag får DC så loggar den in mig igen.
Nu är det så att ibland när jag varit inloggad ett tag och bottat så stoppas botten och det står att Session is invalid. Jag har lifetime btw.

Det har att göra med att du har Honorbuddy i bakgrunden som tuggar, stäng av den via aktivitetshanteraren eller bäst att starta om datorn. Sen borde det funka igen. Du borde dessutom se över varför det krashar hela tiden, plugins/profiler mm som kan vara bidragande?

Mvh
Citera
2012-04-09, 19:30
Medlem
Ghostaccounts avatar
Tänkte skapa ett nytt Bnet-account med WoW som jag vill bota ganska mycket på.

Någon som har några tips på hur man kan göra för att få över guldet man tjänar till mitt main-account på ett säkert sätt?
Citera
2012-04-10, 05:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Viryz
Jag skulle då aldrig betala för detta. Eftersom folk lägger upp skitlänkar som inte funkar tänkte jag försöka mig på en snabb guide för dom som inte vet ett dyft om detta.

En endaste, av de länkar som har skrivits, funkar.

1, Tanka http://codemplosion.com/CMReleases/HBCMP15354.rar

2, packa upp det till en valfri mapp, exempelvis C:/desktop/HBCMP.

3, tanka torrenten: http://thepiratebay.se/torrent/7082597/HB_meshes

4, packa upp och lägg mesh-filerna i C:/

5, Starta World Of Warcraft, Måste vara i "windowed mode" eller "fullscreen windowed". Det är också viktigt att du startar med 32-bit klienten annars funkar inte detta. Du ser klientversionen nere till vänster när du startat World Of Warcraft. "x86" ska det stå.

6, Logga in. Duh

7, Starta Honorbuddy och ladda den profilen du vill använda, exempelvis "BGprofile" för att farma honor i Battlegrounds.

Lycka till och se till att inte bli bannade!

Edit: Jag hjälper till att seeda.

Jätte bra guide, fast den funkar inte längre. Att hämta hem! Skulle vilja testa =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in