2011-09-16, 20:32
Medlem
Fifan vad dålig boten/CCn är ibland..
Står och attackerar en jävla elite mob utan att blinka/frosta den jävla horan, istället så står den rakt framför och spammar frostbolt medans på andra mobs så blinkar den iväg
Citera
2011-09-16, 20:45
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
http://billedeupload.dk/upload/files...8/01a804f0.bmp
Högerklicka på bilden, spara bild som, lägg till .rar i slutet utav filnamnet..

Fungerar botten för dig?

"Honorbuddy does not support the currently active 'gxAPI' please change it to 'D3D9'
Error attaching Honorbuddy to WoW! - Honorbuddy does not support the currently active 'gxAPI' please change it to 'D3D9'
-------------------------------
You have not selected a valid instance of WoW to attach to!
Please restart Honorbuddy and choose a valid instance of WoW to use Honorbuddy with!
This version of Honorbuddy only supports WoW Build #14545
You are currently on build #14545
-------------------------------"
Citera
2011-09-16, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Fungerar botten för dig?

"Honorbuddy does not support the currently active 'gxAPI' please change it to 'D3D9'
Error attaching Honorbuddy to WoW! - Honorbuddy does not support the currently active 'gxAPI' please change it to 'D3D9'
-------------------------------
You have not selected a valid instance of WoW to attach to!
Please restart Honorbuddy and choose a valid instance of WoW to use Honorbuddy with!
This version of Honorbuddy only supports WoW Build #14545
You are currently on build #14545
-------------------------------"

Ja den fungerar för mig.
Gå in på inställningar för grafiken och välj Direcx9 eller vad den heter ifrån 11.
Citera
2011-09-16, 21:07
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ja den fungerar för mig.
Gå in på inställningar för grafiken och välj Direcx9 eller vad den heter ifrån 11.

Nu så fungerar det prima, tack så hemskt mycket för hjälpen!
Citera
2011-09-16, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Nu så fungerar det prima, tack så hemskt mycket för hjälpen!

Det är lugnt! Hade samma problem och kan fan inte i funn med det först.. tog ett tag
Citera
2011-09-17, 00:01
Medlem
Citat:
Det är lugnt! Hade samma problem och kan fan inte i funn med det först.. tog ett tag
Vet inte hur många gånger man installerat om datorn för att sen få samma problem i WoW med Dx11 x)
Citera
2011-09-17, 00:09
Medlem
FuckThePolices avatar
Är det bara jag som har problem med att botta Archaeology med HB? Får något slags error när jag laddar ner "mesh". Då får jag lov att starta om botten och då fungerar det fint tills den kommer till ett nytt ställe för då måste den ladda ner nå "mesh" igen och då slutar det att fungera och då får man lov att starta om den IGEN, och det håller på sådär hela tiden.

Har försökt letat efter en "färdig" Archaeology profil men inte hittat någon som fungerar, är det någon här som har en och dela med sig?
Citera
2011-09-17, 00:56
Medlem
Kan tyvärr inte svara på din fråga angående Arch..

Men kan rekommendera den late en DK-profil gjord utav Nesox för den late!
Tog mig runt två timmar att bli level 58, då hade boten dött totalt tre gånger, hade då och då gått in och assisterat boten, men kan bero på min CC(Fpsware), lootat runt 31 g totalt då.

Buggade på en quest där man ska ta ett papper eller fan det är som ligger på en brevlåda, den tänkte skita i, så den fick jag ta automatiskt, samt de två-tre sista questen, stod och väntade på "Taxi" :s så körde manuellt bort där det stora kriget pågår! Najs! :P
Citera
2011-09-17, 12:37
Medlem
Archeology från 70-80 är fan guld värt, ifall ni inte vill levela via quests - man får ca 300 k exp i timmen så det är rätt så snabbt imo efter att man har skaffat epic flying mount
Citera
2011-09-18, 15:18
Medlem
Citat:
http://billedeupload.dk/upload/files...8/01a804f0.bmp
Högerklicka på bilden, spara bild som, lägg till .rar i slutet utav filnamnet..

Vad ska jag använda för användarnamn/lösen när jag loggar in till botten? Får bara auth failed när jag försöker logga in.
Citera
2011-09-18, 15:22
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av refloat
Vad ska jag använda för användarnamn/lösen när jag loggar in till botten? Får bara auth failed när jag försöker logga in.

Användarnamn: test
Lösenord: 1234

Dock så verkar det som att dom har problem med sina servrar lite då och då för ibland får man lov att logga in flera gånger innan man kommer in.
Citera
2011-09-18, 16:40
Medlem
Håller på och ska bota upp min mage till 85, och sitter nu på lvl 44 dit jag lvlat själv helt manuellt, tänkte då dra igång en av Kick's 15-58 profiler, men då är ju saken att boten börjar köra lvl 15 questen som man inte gjort också.. så blir ju en massa jävla questande innan den ens börjar göra quest som ger bra med xp, så nån som vet vad man kan göra så att den kanske börjar göra quest på lvl 44 och skippar lvl 15-40 questen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in