2014-11-21, 20:32
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
När jag startar wow och honorbuddy så är honorbuddy rutan helt grå och jag kan inte klicka någonstans förutom på "buddy store", får inte ens upp en ruta där jag kan logga in. Har testat att ta bort allt som har med honorbuddy att göra och installera om det men problemet är kvar, någon som vet?

Så vart det för mig med efter nya patchen. Finns manualer som berättar hur du ska åtgärda problemet. Har inte minnet att återberätta, men vet att du ska tanka ner någon windowsmjukvara och sen ominstallera HB. Det funkade för mig och majoriteten för de andra på HB-forumet. Sök och du skall finna.
Citera
2014-11-24, 18:02
Medlem
Messigoals avatar
http://www.codemplosion.co.uk/

Safe för nerladdning?
Citera
2014-11-27, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Så vart det för mig med efter nya patchen. Finns manualer som berättar hur du ska åtgärda problemet. Har inte minnet att återberätta, men vet att du ska tanka ner någon windowsmjukvara och sen ominstallera HB. Det funkade för mig och majoriteten för de andra på HB-forumet. Sök och du skall finna.
Laddade ner BuddyWizard och nu fungerar det.

https://www.thebuddyforum.com/releas...cy-wizard.html
Citera
2014-11-27, 17:33
Medlem
bjornenws avatar
Behöver jag en äldre version av HB/GB för att spela i exempelvis Wotlk? Ska spela Private WoW på patchen 3.3.5a och vill veta om jag kan använda den nuvarande crackade versionen eller inte.

Var 3 år sedan jag spelade WoW, är det fortfarande codemplosion som gäller? Såg även att codedeception fanns med här också.
Citera
2014-12-03, 07:03
Medlem
snomoss avatar
Vågar ni verkligen botta med HB nuförtiden?? flera av mina gamla wow-polare har fått permaban redan innan nya expansionen. Fungerar HB ok efter expansionen?? jag tänkte mest på att köra upp arkeologi eller nåt som jag tycker är för tradigt att hålla på med. Jag skulle aldrig våga botta i BGs numera
Citera
2014-12-04, 04:52
Medlem
happyfac33s avatar
hur ere, funkar bara HB med wow i 32bit?
Citera
2014-12-05, 16:55
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyfac33
hur ere, funkar bara HB med wow i 32bit?
Japp bara i 32bitars.

Om du har problem med att wow startar i 64bitars kan man ändra det i battle.net lauchern.

Mvh
Citera
2014-12-06, 14:05
Citat:
Ursprungligen postat av snomos
Vågar ni verkligen botta med HB nuförtiden?? flera av mina gamla wow-polare har fått permaban redan innan nya expansionen. Fungerar HB ok efter expansionen?? jag tänkte mest på att köra upp arkeologi eller nåt som jag tycker är för tradigt att hålla på med. Jag skulle aldrig våga botta i BGs numera

Det handlar väl mer om hur man bottar än att man bottar? T.ex botta BGs brukar alltid resultera i säkra anmälningar som sedan kollas upp. Att botta 24/7 och alltid göra samma sak (alltid samma rutt eller så) kan resultera att man drar på sig oönskad uppmärksamhet. Inte hört att HB skulle vara mer eller mindre osäkert än tidigare expansioner, inte heller hört att det inte skulle fungera som det alltid gjort. Det är mest troligt handhavandefel som medfört att dina vänner blivit bannade.
Citera
2014-12-19, 16:25
Medlem
Finns det något bot program som funkar just nu? Vill ha något som farmar honor åt mig automatiskt. Det är så sjukt tråkigt med BG's och Ashran är skittråkigt det med. Det enda jag gillar är arena.
Citera
2014-12-20, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aerium
Finns det något bot program som funkar just nu? Vill ha något som farmar honor åt mig automatiskt. Det är så sjukt tråkigt med BG's och Ashran är skittråkigt det med. Det enda jag gillar är arena.
Honorbuddy

Finns det någon här som bottar fler accounts? Hur håller ni det så safe som möjligt? Har ett account där farmingen går bra, men vill inte ha honom online 24/7, av uppenbara skäl. Funderar på att köra igång ett nytt account så jag kan varva att farma mellan två karaktärer.

Men frågan är om Blizzard går igång på att min IP då är online 24/7. Bör jag köra med en VPN på det ena accountet?
Citera
2014-12-20, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aerium

honorbuddy är bäst
Citera
2014-12-22, 21:32
Medlem
Hej där Flashback, körde HB för några år sen och det funkade finfint.

Fixade precis ner det igen och allt är up to date etc, den klarar av att hooka och initializera, men sen är det bara helt greyed out alla knappar, kan inte välja profil eller bot eller något.

Någon som har något tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in