2015-01-01, 04:33
Medlem
Blev bannad efter 1 månad intensiv fiskbottning. Får såklart skylla mig själv.

Tips på hur man kan häva bannen? Kan man hävda att konto varit stulet?
Citera
2015-01-02, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17.06.14
Blev bannad efter 1 månad intensiv fiskbottning. Får såklart skylla mig själv.

Tips på hur man kan häva bannen? Kan man hävda att konto varit stulet?

Lyckades få ner det till 72h ban. Det är jag skapligt tacksam för. Blir inget mer fiskbottande på ett tag.
Citera
2015-01-12, 12:38
Medlem
Sitter och kör stenhårt med Honorbuddy (Levling; https://www.thebuddyforum.com/honorb...file-pack.html). Tycker dock att det går förödande sakta. Den snittar 1 level per 2h på level 60-70.

Vilket levling script kör ni?
Citera
2015-01-14, 11:38
Medlem
Någon som har crackat honorbuddy? Själv körde jag en crackad version från codemplosion förut, går man in nu på codemplosion.co.uk/ ser det nästan för bra ut för att vara sant så jag vågar inte testa. Någon som har info om detta? Orkar inte levla upp ännu en gubbe haha...

Sjukt sugen på att dra upp DK'n iaf, bara 5 levels to go så hoppas att man inte får permaban på att levla 5 levels på sin DK
Citera
2015-01-15, 21:18
Citat:
Ursprungligen postat av luddeax
Någon som har crackat honorbuddy? Själv körde jag en crackad version från codemplosion förut, går man in nu på codemplosion.co.uk/ ser det nästan för bra ut för att vara sant så jag vågar inte testa. Någon som har info om detta? Orkar inte levla upp ännu en gubbe haha...

Sjukt sugen på att dra upp DK'n iaf, bara 5 levels to go så hoppas att man inte får permaban på att levla 5 levels på sin DK
Om du är så sugen på att botta varför hostar du inte upp de få kronor det kostar för att slippa allt jävla krångel med att leta efter crackade versioner och samtidigt sakna lite av det skydd som HB erbjuder?
Citera
2015-01-18, 01:15
Medlem
Så när man har köpt honorbuddy så kan man bara sätta igång att botta? eller hur går det till?

Tacksam för svar.
Citera
2015-01-18, 09:57
Citat:
Ursprungligen postat av Vellder
Så när man har köpt honorbuddy så kan man bara sätta igång att botta? eller hur går det till?

Tacksam för svar.

Det är inte direkt så enkelt. Å andra sidan är det inte direkt svårt heller.
Här har du två bra guider som kan hjälpa dig en bit på vägen:
https://www.thebuddyforum.com/honorb...ast-setup.html
http://www.ownedcore.com/forums/worl...long-read.html
Citera
2015-01-21, 11:30
Har använt bots sedan 2011 och har ALDRIG blivit bannad.

Hur?
Använd EJ Honorbuddy till att farma guld, 90% av alla banns är "Player Reports" dvs att en annan spelare ser dig och reportar dig. Man blir ganska fort bannad.
Anledningen till att Honorbuddy är risky att använda är för att det nästan bara har profiler som grindar ute i världen så vem som helst ser vad "du" håller på med och dem reportar dig mer än gärna.

Använd ReBot för att farma guld.
ReBot har Relogger inlagt och där ställer du in hur länge du ska farma te.x 25-30min och sedan ha 15min paus. Botten stänger ner WoW helt och startar efter 15 min igen och loggar in och allt.
Det finns just nu en jätte bra profil som farmar The Lost City of Tol'Vir.
Jag kör på en DK level 91 alt till detta, och den drar in ungefär 35.000 guld/25h.
Profilen kör instancen klockrent, sedan går ut och resettar och börjar om.
Beroende på profil och klass så kan du få in mellan 1400-2100 guld per timme.

Detta är en mycket säker guldfarming teknik då det är rent guld i bagen och gubben bara springer in och ut och ingen hinner reporta dig.

Tack för mig!

mvh
Citera
2015-01-22, 17:40
Citat:
Ursprungligen postat av Mantowerlol
Har använt bots sedan 2011 och har ALDRIG blivit bannad.

Hur?
Använd EJ Honorbuddy till att farma guld, 90% av alla banns är "Player Reports" dvs att en annan spelare ser dig och reportar dig. Man blir ganska fort bannad.
Anledningen till att Honorbuddy är risky att använda är för att det nästan bara har profiler som grindar ute i världen så vem som helst ser vad "du" håller på med och dem reportar dig mer än gärna.

Använd ReBot för att farma guld.
ReBot har Relogger inlagt och där ställer du in hur länge du ska farma te.x 25-30min och sedan ha 15min paus. Botten stänger ner WoW helt och startar efter 15 min igen och loggar in och allt.
Det finns just nu en jätte bra profil som farmar The Lost City of Tol'Vir.
Jag kör på en DK level 91 alt till detta, och den drar in ungefär 35.000 guld/25h.
Profilen kör instancen klockrent, sedan går ut och resettar och börjar om.
Beroende på profil och klass så kan du få in mellan 1400-2100 guld per timme.

Detta är en mycket säker guldfarming teknik då det är rent guld i bagen och gubben bara springer in och ut och ingen hinner reporta dig.

Tack för mig!

mvh
Du kan göra precis samma sak med Honorbuddy. Går att ställa in så att du slumpar fram speltid och utloggad tid.
Citera
2015-01-27, 11:00
Medlem
94jackars avatar
Tjenare. Har haft Honorbuddy i ungefär 1 månad nu och allt funkar utan problem.
Jag har bara en fråga. Vad behöver man/vad för inställningar ska man ha för att kunna farma instancer för att tjäna guld?
Känner att farming av herbs/ores ger för lite för tillfället och vill pröva farma instancer istället.

/Jacob
Citera
2015-01-27, 16:30
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar
Tjenare. Har haft Honorbuddy i ungefär 1 månad nu och allt funkar utan problem.
Jag har bara en fråga. Vad behöver man/vad för inställningar ska man ha för att kunna farma instancer för att tjäna guld?
Känner att farming av herbs/ores ger för lite för tillfället och vill pröva farma instancer istället.

/Jacob
Du måste ha ett tillägg eller profil till HB.
Citera
2015-03-02, 01:56
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Du kan göra precis samma sak med Honorbuddy. Går att ställa in så att du slumpar fram speltid och utloggad tid.
Använder honorbuddy men kan inte hitta den funktionen som du beskriver!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in