Löjligaste jag har hört. Går alldeles utmärkt att skicka guld/ores/herbs till ditt mainkonto, mina tre botkonton åkte på en varsin 72h ban medan mitt mainkonto blev orört. Inte ens guldet blev borttaget.
Så du behöver inte vara så paranoid som du verkar vara
Har laddat ner den crackade versionen av Honorbuddy. Hade tänkt att min bot skulle springa omkring och döda mobs men det ända den gör är att springa och repaira. nån som kan skicka en länk på en profile som bara dödar eller ev hjälpa mig med inställningar. har typ bara grind bot, combat bot, bgbuddy
Det enda som man kanske inte ska göra är att sätta ut 200 stacks med Ore eller något annat ämne man farmar på samma gång!
Skulle nog vilja säga att man inte ska lägga ut varken ores eller herbs på AH, finns alltid någon att CODa. Fördel med detta är att man blir av med grejerna ganska så omgående.
Har laddat ner den crackade versionen av Honorbuddy. Hade tänkt att min bot skulle springa omkring och döda mobs men det ända den gör är att springa och repaira. nån som kan skicka en länk på en profile som bara dödar eller ev hjälpa mig med inställningar. har typ bara grind bot, combat bot, bgbuddy
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!