2013-01-08, 11:57
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einarx
Du kan ju alltid ladda ner den crackade Versionen av honorbuddy, i den(inbyggd) så finns det en archelogy bot

är rätt ny när det kommer till att botta i wow har bara kört fish bot.Men du vet inte vart jag kan ladda ner den crackade Versionen av honorbuddy?
Citera
2013-01-08, 12:53
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
är rätt ny när det kommer till att botta i wow har bara kört fish bot.Men du vet inte vart jag kan ladda ner den crackade Versionen av honorbuddy?
https://www.dropbox.com/s/uzzbyrz2oq...5.6663.523.rar

Varsågod!

Citat:
Ursprungligen postat av Nomatic
BGBuddy är ju en botbase som Questing är, du kan inte mena allvar med att du inte ens har tryckt i listan för att välja botbase?

Lite hjälpsam ska jag va så jag gjorde en snabb guide i paint!
http://imgur.com/UUzOK
Helt missat det där. Tack!
Citera
2013-01-08, 17:15
Medlem
xaniixs avatar
[quote=ShizzleNizzle]https://www.dropbox.com/s/uzzbyrz2oq...5.6663.523.rar

Varsågod!

Tack så mycket.Men länken verka vara Broken för när jag trycker på den står det ''Invalid Link
This link was not well formed.''
Citera
2013-01-08, 17:31
Medlem
Xcango013s avatar
Citat:
Löjligaste jag har hört. Går alldeles utmärkt att skicka guld/ores/herbs till ditt mainkonto, mina tre botkonton åkte på en varsin 72h ban medan mitt mainkonto blev orört. Inte ens guldet blev borttaget.

Så du behöver inte vara så paranoid som du verkar vara

Åhfan, mailar du eller tradar ores o herbs?
Citera
2013-01-08, 18:17
Medlem
Nomatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcango013
Åhfan, mailar du eller tradar ores o herbs?
Jag mailar allt till min main på mitt mainkonto, har gjort det i snart två år nu. Inget elakt som har hänt, än.
Citera
2013-01-08, 19:25
Medlem
xaniixs avatar
Har ett lite problem med HB.Jag testa Arch bott för att införskaffa lite achievements men HB Solve inte själv hur fixa jag det.?
Senast redigerad av xaniix 2013-01-08 kl. 20:02.
Citera
2013-01-08, 21:16
Medlem
Citat:
Jag mailar allt till min main på mitt mainkonto, har gjort det i snart två år nu. Inget elakt som har hänt, än.

Det enda som man kanske inte ska göra är att sätta ut 200 stacks med Ore eller något annat ämne man farmar på samma gång!
Citera
2013-01-08, 22:20
Medlem
Har laddat ner den crackade versionen av Honorbuddy. Hade tänkt att min bot skulle springa omkring och döda mobs men det ända den gör är att springa och repaira. nån som kan skicka en länk på en profile som bara dödar eller ev hjälpa mig med inställningar. har typ bara grind bot, combat bot, bgbuddy
Citera
2013-01-08, 23:07
Medlem
Nomatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veniom
Det enda som man kanske inte ska göra är att sätta ut 200 stacks med Ore eller något annat ämne man farmar på samma gång!
Skulle nog vilja säga att man inte ska lägga ut varken ores eller herbs på AH, finns alltid någon att CODa. Fördel med detta är att man blir av med grejerna ganska så omgående.
Citera
2013-01-08, 23:33
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odzon
Har laddat ner den crackade versionen av Honorbuddy. Hade tänkt att min bot skulle springa omkring och döda mobs men det ända den gör är att springa och repaira. nån som kan skicka en länk på en profile som bara dödar eller ev hjälpa mig med inställningar. har typ bara grind bot, combat bot, bgbuddy

Låt den reparera så kör den vidare sen
Citera
2013-01-09, 00:39
Medlem
Min bot dog precis, vet någon om det kommit någon ny uppdatering? tack på förhand
Citera
2013-01-09, 01:26
Medlem
min bot funkar inte heller. någon som vet vad felet kan vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in