2014-10-23, 13:05
Citat:
Ursprungligen postat av CptNox
finns det någon profil med 1 - 90 lvling för honorbuddy?! snälla ge mig eller förklara varför det inte finns

Brodieman håller på att fixa sin leveling. Tror den är vid level 70 eller nått nu: https://www.thebuddyforum.com/honorb...mpendium.html?

Kick har en profil för 1-90:
https://www.thebuddyforum.com/honorb...file-pack.html
Citera
2014-10-29, 12:36
Medlem
Ska man vänta några dagar efter wow har uppdaterat för att se om botten uppdaterar så man inte riskerar att åka på en ban?
Citera
2014-10-29, 12:39
Medlem
Laktosfri271s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rangad
Jag lånar en polares key och vill ha pluginet men man måste ju ha tillgång till kontot för att ladda ner "/ Kan nån fixa filerna eller nåt

Skaffa ett konto på CodeDeception.com så kan du ladda de flesta profilerna från deras hemsida.
Här: http://codedeception.com/cdauth/store
Citera
2014-11-05, 14:54
Medlem
Blir rätt så irriterad nu, boten är ute på uppdrag men direkt när någon på min friendlist eller i guilden loggar in så loggas jag automatiskt ut. någon som varit med om liknande och vet hur man fixar till det här irriterande problemet?
Citera
2014-11-08, 05:09
Medlem
DetStoraKanskes avatar
Jag bottar mest som en hobby på ett konto mest för att jag tycker att det är kul, har precis kommit igång igen efter ett års frånvaro.

Jag bryr mig inte så värst mycket om mina konton (har två stycken) och har på senaste börjat önska att man kunde dra in lite fickpengar på bottandet. Är det någon som har några tips på hur ni har gått tillväga för att omvandla bottandet till riktiga pengar?
Citera
2014-11-08, 09:24
Citat:
Ursprungligen postat av DetStoraKanske
Jag bottar mest som en hobby på ett konto mest för att jag tycker att det är kul, har precis kommit igång igen efter ett års frånvaro.

Jag bryr mig inte så värst mycket om mina konton (har två stycken) och har på senaste börjat önska att man kunde dra in lite fickpengar på bottandet. Är det någon som har några tips på hur ni har gått tillväga för att omvandla bottandet till riktiga pengar?

Kanske är lite utdaterad nu, men denna skall fungera rätt bra: https://www.thebuddyforum.com/honorb...real-gold.html

Sen säljer du det guld du tjänar till någon sida som köper. Problemet är att du inte får jättemycket betalt för typ 100k guld, men det är relativt säkert så länge du använder dig av kända sidor. Säljer du privat tjänar du mer, men du får lägga ner mer tid + att du inte vet om du kommer bli lurad.
Citera
2014-11-08, 18:01
Medlem
Hawxs avatar
Min bot stänger av wow så fort jag aktiverar questing, och i dungeons vägrar boten att attackera, utan bara hakar på gruppen som ett miffo. Hände efter sista uppdateringen, funkat lysande innan det. Wierd
Citera
2014-11-12, 22:05
Medlem
Cameltotems avatar
Verkar som alla åker dit av LCP detection.

Någon som vet lite mer exakt om det här? Kör jag en instance profil på 2 timmar varje dag, riskerar jag att komma upp i systemet?

Eller ska jag nöja mig med att köra en wotlk HC farm där jag kör alla wotlk instanster en gång.

Då kan jag väl ändå inte åka dit för LCP, då jag endast har kört den en gång.

Eller är programmet så smart att de kan jämföra en runda med andra spelare?
Citera
2014-11-13, 14:20
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Verkar som alla åker dit av LCP detection.

Någon som vet lite mer exakt om det här? Kör jag en instance profil på 2 timmar varje dag, riskerar jag att komma upp i systemet?

Eller ska jag nöja mig med att köra en wotlk HC farm där jag kör alla wotlk instanster en gång.

Då kan jag väl ändå inte åka dit för LCP, då jag endast har kört den en gång.

Eller är programmet så smart att de kan jämföra en runda med andra spelare?

LCP är väl typ Lowest Common Prefix, de kollar på hur många som kör exakt samma rutt hela tiden och flaggar dessa för botting, nån kollar manuellt och sen bannas de? Vad som menas är väl att ingen kommer köra 100% samma rutt varje gång de questar (dailies) eller farmar och då kan man se om någon bottar.
Citera
2014-11-19, 21:43
Medlem
patheuzs avatar
Någon som bottar nu i draenor som kan dela lite info? risker för bli bannad om man bara gör quests? =) vilken bot är bra? vad händer om man nu blir bannad?

Tanken är att botta upp lite gubbar till 100 och köra massa dailys med bot!
Citera
2014-11-20, 02:39
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patheuz
Någon som bottar nu i draenor som kan dela lite info? risker för bli bannad om man bara gör quests? =) vilken bot är bra? vad händer om man nu blir bannad?

Tanken är att botta upp lite gubbar till 100 och köra massa dailys med bot!

Risker finns alltid med att botta. Jag kör med Honorbuddy och är supernöjd med den. Bra info, mycket support och bra uppdateringar. Blir du bannad blir du bannad, ordet säger sig självt.
Jag har aldrig läst om någon som fått sin bann bortslagen.

Questbotten är lite strulig ibland. Lämnar den alltid igång på nätterna men vaknar alltid upp till en disconnect. Vissa quests klarar den helt enkelt inte av. Ska du köra med BG-buddy funkar den helt lysande. Aldrig fått en whisper eller någonting, funkat helt felfritt.
Citera
2014-11-21, 15:37
Medlem
När jag startar wow och honorbuddy så är honorbuddy rutan helt grå och jag kan inte klicka någonstans förutom på "buddy store", får inte ens upp en ruta där jag kan logga in. Har testat att ta bort allt som har med honorbuddy att göra och installera om det men problemet är kvar, någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in