2014-02-19, 17:09
Medlem
Bult3ns avatar
Vart kan jag få en cracked Honorbuddy?
Eller någon annan bot som minnar åt mig. Har kollat runt en del och har inte hittat något som inte ser skumt ut
Citera
2014-02-20, 23:01
Medlem
Får upp detta när jag försöker starta botten:

http://gyazo.com/3f1ebcad1715c42d02d9ff7a6a399b16

Ja, jag har loggat in och gått in på en gubbe, och ja, x86 är öppnat. Har googlat men hittar inget som löst det, fresh install&dator omstart. What do? Den funkade senast igår
Citera
2014-02-22, 15:51
Medlem
snomoss avatar
Jag tänkte testa HB lite lätt idag men det verkar som om min 32bit client är borta numera. Är det någon som vet hur man får HB att fungera numera? Jag har en köpt livstidsversion.
Citera
2014-02-23, 16:15
Medlem
Trafzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snomos
Jag tänkte testa HB lite lätt idag men det verkar som om min 32bit client är borta numera. Är det någon som vet hur man får HB att fungera numera? Jag har en köpt livstidsversion.

Byt namn på Wow-64 till Wow-64.bak i WoW mappen, sedan öppnar du Wow.exe i fortsättningen så ska det gå.
Citera
2014-02-23, 20:24
Medlem
Var så länge sen som jag använde mig utav HB (cracked) så nu när jag tänkte försöka mig på det här igen så går det inge vidare.

Skriver in de crackade keysen som finns på codemplosions hemsida men ingen utav de vill fungera, står 'key is expired' eller 'You are not authorized to connect to this server.'

Hur skall jag gå till väga?
Citera
2014-02-24, 20:24
Medlem
snomoss avatar
Citat:
Byt namn på Wow-64 till Wow-64.bak i WoW mappen, sedan öppnar du Wow.exe i fortsättningen så ska det gå.

Tack. Jag ska testa detta sedan. Jag gick in på min gamla bärbara PC och där fungerade HB utan problem .

Fast boten var ju helt off när jag satt och tittade på den i Alterac Valley. Inte undra på att folk blir rapporterade hela tiden. Jag får kolla HB forumet sedan för att kolla om det finns bättre profiler för den vanliga BG buddy är helsnurrig . Tur att jag kunde korrigera och jag stängde av HB efter två BGs och körde själv istället.
Citera
2014-03-08, 22:59
Medlem
Absoleems avatar
Jag sitter på honorbuddy och har nog aldrig haft så mycket problem som med den. "Moving to type hotspot" och "max sessions" hela tiden. Bara en char som verkar fungera, och den måste vara under uppsikt hela tiden då den blir stuck. Liknande problem någon?
Citera
2014-03-17, 01:21
Bannlyst
NI SOM bottar är totalt värdelösa jävla idioter med noll koll hur man ställer in så att man inte ser att ni bottar. Jag vet inte hur många jag har rapporterat ikväll. Måste vara 200,, så jävla uppenbart när man ser en bot. Lär er ställa in skiten så skiten kan spela en bg korrekt iaf. Värdelösa nollor
Citera
2014-03-19, 12:39
Medlem
Xcango013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiggersFromHell
NI SOM bottar är totalt värdelösa jävla idioter med noll koll hur man ställer in så att man inte ser att ni bottar. Jag vet inte hur många jag har rapporterat ikväll. Måste vara 200,, så jävla uppenbart när man ser en bot. Lär er ställa in skiten så skiten kan spela en bg korrekt iaf. Värdelösa nollor

Honorbuddy är totalt värdelöst i BGs, alla bots går på ett led i princip. Stör mig så in i helvete på BGbots, men bottar man typ ores och herbs så bryr jag mig fan inte. Det gjorde jag för och drog in snuskiga mängder
Citera
2014-04-01, 03:05
Medlem
Jag behöver verkligen en bott som kan levla mig från 1-85 ganska snabbt..
Honorbuddy körde jag med förut men det verkar som den botten är nere för räkning!
Testade alla auth som codeexplotions hade men ingen var aktiv.

SNÄLLA finns det en annan bot som kan göra detta en konkurent eller liknande, jag behöver
verkligen hjälp! Tack på förhand... satt och läste trådarna efter trådarna men hittar inte något svar eller lösning på mitt problem, hänvisa mig gärna.

// Cenox
Citera
2014-04-01, 14:52
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cenox
Honorbuddy körde jag med förut men det verkar som den botten är nere för räkning!

SNÄLLA finns det en annan bot som kan göra detta en konkurent eller liknande, jag behöver
verkligen hjälp! Tack på förhand... satt och läste trådarna efter trådarna men hittar inte något svar eller lösning på mitt problem, hänvisa mig gärna.

// Cenox
Vad menar du med "nere för räkning"? Jag håller på att botta upp en druid (80) för tillfället och det har gått alldeles utmärkt.
Citera
2014-04-01, 21:50
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cenox

// Cenox
Honorbuddy finns. Köp den på http://www.honorbuddy.com/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in