2014-01-09, 19:47
Medlem
Någon som kan hjälpa mig?, min honorbuddy funkade perfekt för ca 3 månader sen, sen slutade jag spela och nu tog jag upp spelandet igen. Fast botten fungerar inte. Den bara slutar fungera, jag har inte det riktiga honorbuddy utan crackat från codemplotion. Någon som kan hjälpa?
Citera
2014-01-09, 22:58
Medlem
zaphiros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meddie
Någon som kan hjälpa mig?, min honorbuddy funkade perfekt för ca 3 månader sen, sen slutade jag spela och nu tog jag upp spelandet igen. Fast botten fungerar inte. Den bara slutar fungera, jag har inte det riktiga honorbuddy utan crackat från codemplotion. Någon som kan hjälpa?

Tror den inte är uppdaterad. Den här på fb verkar inte blivit uppdaterad på ett tag.
Citera
2014-01-09, 23:40
Medlem
Nomatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiro
Tror den inte är uppdaterad. Den här på fb verkar inte blivit uppdaterad på ett tag.
Den är visst uppdaterad, ni kan gott leta reda på den uppdaterade versionen själv.
Citera
2014-01-10, 05:50
Medlem
Luckyhorses avatar
Lirar på feenix 2.4.3 atm och är så jävla lost på hur man får guld... har inte ens alla spells nu när jag 70 har wowmaelstorm och emuhacker om det behövs, pma om ni har några tips
Citera
2014-01-12, 02:58
Medlem
zaphiros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomatic
Den är visst uppdaterad, ni kan gott leta reda på den uppdaterade versionen själv.

Dom crackade nycklarna fungerade inte..
Citera
2014-01-12, 07:10
Medlem
Nomatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiro
Dom crackade nycklarna fungerade inte..
Har själv köpt HB men var tvungen att testa och se. Jo, den crackade fungerar alldeles utmärkt.
Citera
2014-01-16, 10:22
Medlem
intebadsalts avatar
Jag har bottat Ghost Iron de senaste dagarna, är generellt ganska ny med att botta. Finns det något annat man kan få in mer gold på kortare tid? Vad bottar ni för att få in gold?
Citera
2014-01-16, 10:47
Medlem
mindtricks1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse
Lirar på feenix 2.4.3 atm och är så jävla lost på hur man får guld... har inte ens alla spells nu när jag 70 har wowmaelstorm och emuhacker om det behövs, pma om ni har några tips

Gå och questa.

Sjukt enkelt att få guld på den servern

Ska du botta är det fishingbot som gäller, fiska i nagrand efter primal water. Feenix är duktiga på att banna dock
Citera
2014-02-03, 06:59
Medlem
har försökt ett tag med det crackade HB från codemplosion men får det itne att fungera. Har testat alla nycklarna och ingen funkar för mig.. någon som får det att fungera som skulle kunna hjälpa mig?
Citera
2014-02-06, 18:17
Medlem
Jag kan inte komma in på http://codedeception.com/...

Ligger sidan nere?
Citera
2014-02-11, 23:44
Medlem
jag e så jävla dum.. först blir jag scammad och loosar 80 k i ett försök att sälja guld. sen gör jag en ticket i ett förösk att få tillbaka guldet. då kollar gm loggs ser att 3 av mina accs bottade under tiden jag vart scammad. BAM 1 perm bann 2 72/last warning. tur nog var min main inte den som blev perm bannad...
Citera
2014-02-12, 10:46
Medlem
Xcango013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babyoljan
jag e så jävla dum.. först blir jag scammad och loosar 80 k i ett försök att sälja guld. sen gör jag en ticket i ett förösk att få tillbaka guldet. då kollar gm loggs ser att 3 av mina accs bottade under tiden jag vart scammad. BAM 1 perm bann 2 72/last warning. tur nog var min main inte den som blev perm bannad...

Du är faktiskt dum i huvudet. Att försöka få tillbaka guld du skulle sålt av GMs är som att försöka få tillbaka knark av polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in