Någon som kan hjälpa mig?, min honorbuddy funkade perfekt för ca 3 månader sen, sen slutade jag spela och nu tog jag upp spelandet igen. Fast botten fungerar inte. Den bara slutar fungera, jag har inte det riktiga honorbuddy utan crackat från codemplotion. Någon som kan hjälpa?
Någon som kan hjälpa mig?, min honorbuddy funkade perfekt för ca 3 månader sen, sen slutade jag spela och nu tog jag upp spelandet igen. Fast botten fungerar inte. Den bara slutar fungera, jag har inte det riktiga honorbuddy utan crackat från codemplotion. Någon som kan hjälpa?
Tror den inte är uppdaterad. Den här på fb verkar inte blivit uppdaterad på ett tag.
Lirar på feenix 2.4.3 atm och är så jävla lost på hur man får guld... har inte ens alla spells nu när jag 70 har wowmaelstorm och emuhacker om det behövs, pma om ni har några tips
Jag har bottat Ghost Iron de senaste dagarna, är generellt ganska ny med att botta. Finns det något annat man kan få in mer gold på kortare tid? Vad bottar ni för att få in gold?
Lirar på feenix 2.4.3 atm och är så jävla lost på hur man får guld... har inte ens alla spells nu när jag 70 har wowmaelstorm och emuhacker om det behövs, pma om ni har några tips
Gå och questa.
Sjukt enkelt att få guld på den servern
Ska du botta är det fishingbot som gäller, fiska i nagrand efter primal water. Feenix är duktiga på att banna dock
har försökt ett tag med det crackade HB från codemplosion men får det itne att fungera. Har testat alla nycklarna och ingen funkar för mig.. någon som får det att fungera som skulle kunna hjälpa mig?
jag e så jävla dum.. först blir jag scammad och loosar 80 k i ett försök att sälja guld. sen gör jag en ticket i ett förösk att få tillbaka guldet. då kollar gm loggs ser att 3 av mina accs bottade under tiden jag vart scammad. BAM 1 perm bann 2 72/last warning. tur nog var min main inte den som blev perm bannad...
jag e så jävla dum.. först blir jag scammad och loosar 80 k i ett försök att sälja guld. sen gör jag en ticket i ett förösk att få tillbaka guldet. då kollar gm loggs ser att 3 av mina accs bottade under tiden jag vart scammad. BAM 1 perm bann 2 72/last warning. tur nog var min main inte den som blev perm bannad...
Du är faktiskt dum i huvudet. Att försöka få tillbaka guld du skulle sålt av GMs är som att försöka få tillbaka knark av polisen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!