2013-01-19, 01:28
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Dock inte ett alternativ om man spelar som horde. Tog mig närmare 24 timmars bg nötande för att ta hela 89-90. Ska testa samma nu strax som alliance, typ söndag > måndag och se hur lång tid det tar.

Kanske bara inbillning men har i alla fall alltid känts som om de gått fortare som alliance. :b
Citera
2013-01-19, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Gillar hur kicks profil säger att man ska gå till townlong steppes ifrån lvl 89-90 man blir ju aldrig lvl 90 där innan alla quest är gjort...

Citat:
Dock inte ett alternativ om man spelar som horde. Tog mig närmare 24 timmars bg nötande för att ta hela 89-90. Ska testa samma nu strax som alliance, typ söndag > måndag och se hur lång tid det tar.

Det stämmer, kör dungeonbuddy sista biten om nu BGBuddy är så horribelt långsamt.
Citera
2013-01-19, 03:11
Medlem
xaniixs avatar
tog inte så långt tid i BG faktiskt.När questen va sluta la jag på 80% tog ca en timme att dra lvl 90
Citera
2013-01-19, 04:16
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikdr
Det stämmer, kör dungeonbuddy sista biten om nu BGBuddy är så horribelt långsamt.

Funkar inte som melee dps. Inte med standardinställningarna iallafall. Kör feral druid och den ninjapullar och står och kastar wrath och slåss med staven. Något speciellt man måste ställa in?
Citera
2013-01-19, 05:30
Medlem
Citat:
Funkar inte som melee dps. Inte med standardinställningarna iallafall. Kör feral druid och den ninjapullar och står och kastar wrath och slåss med staven. Något speciellt man måste ställa in?

Konstigt, prova en annan combat routine.
http://www.thebuddyforum.com/honorbu...mbat-routines/
Citera
2013-01-19, 12:15
Medlem
Försöker levla skinning med honorbuddy,men hur jag än försöker så står det bara loading tiles när jag startar...

Kör jag questing o kicks profil så startar den däremot,vad gör jag för fel ?
Jag vill levla ikapp till min level så kan den ju skinna medans den questar sedan.

Alltså, vilken botbas, och sedan gärna förslag på bra profiler 1-300 eller så.
Citera
2013-01-19, 12:17
Medlem
Tjabba!

Någon som vet hur man får Party Dungeonbot att fungera? När jag och polarn queuar så vägrar min bot att heala :< Försöker lira Holy Priest i Dungeons,

help moi!
Citera
2013-01-19, 13:41
Medlem
WizKhalifass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexErikssoon
Här har du botten (HonorBuddy): http://filebeam.com/f9c2cfc8ae98bfcf7970ea82711a32d2

Och här har du leveling profilerna: http://www.thebuddyforum.com/honorbu...ks-1-90-a.html

Du kör först igång WoW, och går in på gubben du vill botta på. Sen startar du HonorBuddy, väljer "Questing" i listan och trycker load profile, och sen väljer du profilen för din zon/faction osv. HonorBuddy kommer automatiskt byta profil när det är dags att gå till ny zon osv. Sen är det bara att trycka Start och köra på.

Skannade med VirusTotal och den säger att HonorBuddy.exe har en trojan, vågar man använda ändå?
Senast redigerad av WizKhalifas 2013-01-19 kl. 13:45.
Citera
2013-01-19, 16:04
Medlem
håller på att dra upp ett SoR acc nu

undrar bara lite angående bans

jag bottar väldigt försiktigt, vilket innebär:
- matpauser, sovpauser
- sitter ofta vid datorn samtidigt (ser film osv)
- skriver ofta i guild och /1
- drar ibland några quest själv
- reloggar ofta

när dessa "banwaves" inträffar, som folk talar om
kollar blizzard på program och injektioner eller kollar de hur man "beter sig"??

hur stor risk är det för permaban? om man spelar försiktigt som jag?

då jag har ett SoR acc och inte mitt main acc så känns det ganska lugnt om jag blir bannad, men vill ändå veta!

och:
om jag lvlar min SoR gubbe till 85,99 (med mop trial)
sen väntar några veckor för att sedan (om jag inte blivit bannad) flytta karaktären till mitt main acc
finns det någon risk kvar då att bli bannad?
alltså, kan man bli bannad långt EFTER att man bottat? eller bannar dem bara "in action" så att säga?
Citera
2013-01-19, 17:03
Medlem
Nomatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agnestort

- matpauser, sovpauser
- reloggar ofta

kollar blizzard på program och injektioner eller kollar de hur man "beter sig"??

då jag har ett SoR acc och inte mitt main acc så känns det ganska lugnt om jag blir bannad, men vill ändå veta!

och:
sen väntar några veckor för att sedan (om jag inte blivit bannad) flytta karaktären till mitt main acc
alltså, kan man bli bannad långt EFTER att man bottat? eller bannar dem bara "in action" så att säga?
Låt säga att du bottade för 2 år sedan på ditt mainkonto, då kan du bli bannad imorgon. Även om chansen till det är extremt liten.

Sen så vitt jag vet så har det inte direkt vara några banwaves när det kommer till Honorbuddy, åtminstone inte under den tiden jag har bottat (tidigt Cata)

När det kommer till Honorbuddy och bli bannade så kommer det till player reports och en GM som kollar din logg osv.
Honorbuddy är undetected så några injektioner behöver du inte oroa dig om.

Sen undrar jag om du ens ska botta? Du verkar lite väl paranoid och rädd över att bli bannad. Är du inte beredd på att förlora kontot så botta aldrig.
Citera
2013-01-19, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agnestort

- matpauser, sovpauser
- reloggar ofta

och:

När du skriver såhär med dina pauser, är det, enligt mig, absolut noll chans att bli bannad. Jag har haft gatherers sen wotlk som kör 16 timmar per dag, inte en 3 timmars ban. Enbart gathering, de kör fortfarande i questing gear.

När en banwave sker så har många konton blivit markerad för ban. Om ditt konto blir markerat idag, så finns det inget du kan göra för att inte bli bannad nästa banwave. Det var ett tag sedan det var en stor banwave, nu är det små, knappt banwaves, utan mer så tas de populära profilerna ut.

Du blir aldrig bannad på ett konto som inte har bottat. Om du nu blir det så är det ett misstag och bara att överklaga, så blir du unbanned. De har sett att du delar ip med X bannade bot konton tillexempel.

Jag har haft gathering konton på US bannade permanent, men de flesta har jag fått ner till 72 hrs ban. US är mycket hårdare än EU.
Citera
2013-01-20, 00:30
Medlem
tack för svaren!

jag är inte paranoid utan bara försiktig då det ligger lite tid bakom mitt HUVUD-konto

det är till exempel därför jag bottar på ett SoR konto och inte på mitt riktiga - och därför jag undrar om det är säkert att flytta gubben när jag bottat färdigt, utan att riskera något för mitt huvudkonto.

det verkar dock på er som att man kan bli bannad när som helst för botting, oberoende av tid och med enda grund att man HAR bottat någon gång, på något sett

om det nu är så och om det faktiskt finns en risk för en permanent ban på mitt main-acc, då tror jag inte att jag flyttar över min SoR-karaktär efter bottingen, även om jag varit väldigt försiktig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in