2012-11-05, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnW
det som är saken är att jag inte vet hur man lägger in sådana profiler, om man nu skulle hitta en alchemy profil

Står exakt hur du ska göra, bara följa instruktionerna.
Citera
2012-11-05, 22:38
Medlem
När min bot herbar så åker han till herben börjar ta på den sen så skiter han i att loota och åker iväg sen tillbaka osv, efter ungefär 3 gånger så lootar han. Min fråga är det fel på profilen eller är det något jag ska ändra?

Mvh
Citera
2012-11-05, 22:52
Medlem
Jag laddade ner HB som någon länkat någon sida tillbaka. Har försökt få igång dungeonbuddy partymode i flera timmar men får det inte att fungera. Har sökt, sökt och sökt guider för hjälp utan att lyckas få igång det. Är det någon som vet hur jag får igång det? Tänkte raffa mig genom dungeon(passade på att köpa konto när det kostade 5euro.

Problemet är att det ej går att skriva till party member names. Utan texten är grå och rutan till höger om texten är klickbar, men går inte att skriva något namn där. Sätter upp leadern i gruppen till leader, men får bara fram "sending group invites" text i HB rutan osv..
Citera
2012-11-06, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait
När min bot herbar så åker han till herben börjar ta på den sen så skiter han i att loota och åker iväg sen tillbaka osv, efter ungefär 3 gånger så lootar han. Min fråga är det fel på profilen eller är det något jag ska ändra?

Mvh

Vilken bot använder du?
Citera
2012-11-06, 12:20
Medlem
Några fler realms som har blivit totalt fucked pga alla bottar? Herbs och mines går för 30-35g stacken, gems är inte värt ett skit, enchanting mats billigt som fan... Tidigare kunde man tjäna sjukt mycket guld men nu är allt så billigt så det är fan inte lönt att botta.

Hur lyckas ni få ihop guld genom att botta?
Citera
2012-11-06, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryziz
Vilken bot använder du?

Honorbuddy. Använder en profil som heter [GB2] Dread Wastes Herb-Mining +Fool's cap+
Citera
2012-11-06, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Står exakt hur du ska göra, bara följa instruktionerna.

på denna länken du skickade så står det hur man gör, men förstår inte tredje och fjärde punkten.. dom ja behöver hj'lp med
Citera
2012-11-06, 19:36
Medlem
Citat:

Mvh

Du kan pröva att kryssa i (Auto loot). Den ligger under Controls, det borde göra susen.
Citera
2012-11-07, 13:00
Medlem
bzeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PepzAd
Några fler realms som har blivit totalt fucked pga alla bottar? Herbs och mines går för 30-35g stacken, gems är inte värt ett skit, enchanting mats billigt som fan... Tidigare kunde man tjäna sjukt mycket guld men nu är allt så billigt så det är fan inte lönt att botta.

Hur lyckas ni få ihop guld genom att botta?
Haha samma här, drog upp mining manuellt för att en stack ghost iron bars gick för >200g och trillium bar för runt 100. Nu har priset sjunkit med typ 75%.

EDIT: Stormscale.
Citera
2012-11-07, 13:00
Medlem
Citat:

Mvh

Bara kryssa i Auto loot som kommer det funka fint, hade själv exakt samma problem.
Senast redigerad av Frrr 2012-11-07 kl. 13:02.
Citera
2012-11-07, 14:18
Medlem
Vilken herb profil tycker ni är bäst?
Citera
2012-11-08, 01:28
Medlem
Hej på er, har ett problem, hur gör man så att WoW körs i 32bit? jag klickar i det vid launchern men det händer inget? har provat en massa saker och det ända som den gör är att ändra mellan 64bit/86
så HB fungerar inte för mig, om det inte finns någon för 64bit som jag inte vet om? tacksam för svar!!

/Wiberish
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in