Honorbuddys forum är nu 11:46 uppe igen, vet ej hur länge det låg nere eller när det kom upp, men för er som inte kollat så kan jag meddela detta.
Angående Kick's profiler så har jag haft små problem med dom, t.ex fastnar på väldigt många ställen (t.ex under ett stort träd som ligger över en väg som man kan gå under, dock utan mounts) men det fixar botten självklart ändå
Fanns även en lite smått irriterande grej att ibland så blev något galet o botten kunde inte botten ta 2 quests från samma gubbe på samma gång- (detta problem åtgärdas genom att rensa cachen i din HonorBuddy mapp samt din World of Warcraft map)
F.ö så har jag vad jag vet inte haft några problem med några quests förutom 1 vilket är detta
http://www.wowhead.com/quest=14304 (fick jag göra för hand)
Ett litet problem som jag också stött på ibland så fastnar botten på ett ställe t.ex Winterspring när den skulle till något annat ställe, istället för att flyga dit så stannar den i Winterspring o grindar, detta problem åtgärdas genom att starta om HonorBuddy och WoW (jag brukar även rensa cachen)
(Ovanstående problem har jag stött på i 2.5.6663.523, Inte i senaste uppdateringen så det problemet med 2 quests från samma gubbe verkar vara borta)
OBS! Har inte haft något av problemen som jag nämnt ovanför med 2.5.6701.525.
Om ni har några frågor/problem så kan jag försöka hjälpa er så gott det går