2013-01-20, 11:15
Medlem
Xcango013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agnestort
tack för svaren!

jag är inte paranoid utan bara försiktig då det ligger lite tid bakom mitt HUVUD-konto

det är till exempel därför jag bottar på ett SoR konto och inte på mitt riktiga - och därför jag undrar om det är säkert att flytta gubben när jag bottat färdigt, utan att riskera något för mitt huvudkonto.

det verkar dock på er som att man kan bli bannad när som helst för botting, oberoende av tid och med enda grund att man HAR bottat någon gång, på något sett

om det nu är så och om det faktiskt finns en risk för en permanent ban på mitt main-acc, då tror jag inte att jag flyttar över min SoR-karaktär efter bottingen, även om jag varit väldigt försiktig

Om de ser att du bottat/bottar på SoR kontot så kommer du få smaka på BanhammarN^1*
Citera
2013-01-20, 12:13
Medlem
Hade igång min bot under natten. Skulle kolla hur det gått när jag vakna, ser då att min warrior står och pratar med en questgubbe men tar inte questet. Warriorn hade säker stått där en väldigt lång stund utan att göra något, varför händer det så här ? Har jag gjort något fel när jag installerat själva boten, eller händer det så här ibland ?

Sen så måste jag fråga kan man questa och samtidigt joina en dungeon? Om ja, hur gör jag det ?
Senast redigerad av p92son 2013-01-20 kl. 12:26.
Citera
2013-01-20, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av p92son
Hade igång min bot under natten. Skulle kolla hur det gått när jag vakna, ser då att min warrior står och pratar med en questgubbe men tar inte questet. Warriorn hade säker stått där en väldigt lång stund utan att göra något, varför händer det så här ? Har jag gjort något fel när jag installerat själva boten, eller händer det så här ibland ?

Sen så måste jag fråga kan man questa och samtidigt joina en dungeon? Om ja, hur gör jag det ?
Mixed mode (välj questing och dungeon buddy).
Citera
2013-01-20, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storevargen
Mixed mode (välj questing och dungeon buddy).

Okej tack, och hur funkar det ? ska man quena som dps eller går det som tank ?

Sen angående mitt problem det där med att min gubbe inte tar questen av questgubben. Det händer bara när det finns 2 quest att ta. Är det bara är ett så är det inga proglem.
Citera
2013-01-20, 13:16
Medlem
Eyo!

Vart får jag tag på nyaste versionen utav Honorbudddy? =)
Citera
2013-01-20, 13:38
Bannlyst
Citat:
Okej tack, och hur funkar det ? ska man quena som dps eller går det som tank ?
Jag har bara kört som dps och har aldrig behövt oroa mig över något då i alla fall. Vet inte om det är annorlunda som healer/tank.
Citat:
Sen angående mitt problem det där med att min gubbe inte tar questen av questgubben. Det händer bara när det finns 2 quest att ta. Är det bara är ett så är det inga proglem.
Jag har sett andra stöta på det problemet innan men vet inte hur man fixar det då jag aldrig stött på det själv. Men antar att du får se över boten emellanåt så allt flyter på tills vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av dAkEyo
Eyo!

Vart får jag tag på nyaste versionen utav Honorbudddy? =)
Finns länkad i tråden redan ditt lata fan.
Citera
2013-01-20, 14:25
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Nej. Det. Finns. Den. Inte.

Jo. Jag. Laddade. Ner. Den. För. Någon. Dag. Sen.

Du hade hittat den för länge sen om du inte skulle vara så jävla lat.
Citera
2013-01-20, 14:26
Medlem
xaniixs avatar
Ursäkta för en dum fråga men vart hitta jag Mixed mode nånstans.? Har försökt men kan inte hitta den
Citera
2013-01-20, 14:28
Medlem
Citat:
Nej. Det. Finns. Den. Inte.

Finns den inte?

Citat:
Ursprungligen postat av Xcango013
Ännu en gång länkar jag senaste versionen av HonorBuddy http://filebeam.com/f9c2cfc8ae98bfcf7970ea82711a32d2

Citat:
Ursprungligen postat av AlexErikssoon
Här har du botten (HonorBuddy): http://filebeam.com/f9c2cfc8ae98bfcf7970ea82711a32d2

Och här har du leveling profilerna: http://www.thebuddyforum.com/honorbu...ks-1-90-a.html

Du kör först igång WoW, och går in på gubben du vill botta på. Sen startar du HonorBuddy, väljer "Questing" i listan och trycker load profile, och sen väljer du profilen för din zon/faction osv. HonorBuddy kommer automatiskt byta profil när det är dags att gå till ny zon osv. Sen är det bara att trycka Start och köra på.
Citera
2013-01-20, 15:14
Medlem
Reverentias avatar
När jag försöker starta honorbuddy så fastnar den på Logging In.. :s
Citera
2013-01-20, 15:14
Medlem
xaniixs avatar
har samma problem fastnar på login

Edit: Asså mitt funka fortfarande inte har testat att ominstallera men funka fortfarande inte.Så jävla typiskt
Senast redigerad av xaniix 2013-01-20 kl. 16:01.
Citera
2013-01-20, 15:32
Medlem
Xcango013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverentia
När jag försöker starta honorbuddy så fastnar den på Logging In.. :s

Hmm, startade HB nu o funkar utan problem :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto