2013-01-06, 20:53
Medlem
Nomatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcango013
Rekommenderar inte att botta i bgs just nu, sjukt mycket folk gör det just nu, = Blizzard har sjuk span på bgs
Om Blizzard hade "sjuk span på bgs" så hade de bannat allt och alla, har än så länge inte hört någon bli bannad av att botta BG i ett par timmar.
Sen att du har läst det någonstans så räknas inte en random användare på thebuddyforum som "källa"
Citera
2013-01-06, 21:18
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Egen erfarenhet, kolla t.ex på natten hur många som bottar i bgs då, sen har jag även läst att det inte e smart att botta i bgs just nu, kommer ej ihåg var, men ska kolla upp det!

Mhm, mellan 03-06 är det typ 1 människa per faction som spelar..

Blizzard verkar ändå inte vilja förlora 10-20% av deras playerbase som bottar ibland.
Citera
2013-01-06, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
nån som vet om det finns nåt gratis archaeology bot.? För i MoP finns det så många archaeology achievements och det är tråkigt att gör det själv

Du kan ju alltid ladda ner den crackade Versionen av honorbuddy, i den(inbyggd) så finns det en archelogy bot
Citera
2013-01-07, 01:35
Medlem
ojojros avatar
efter att ha suttit på flashback i några timmar så funkar nu botten, måste bara tacka alla som vill hjälpa andra även fast dom själva har en fungerande bot<3
Citera
2013-01-07, 03:11
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Hepp hepp, laddade ner den senaste vers, för min kompis funkar det men inte för mig, Har haft det förut men den datorn crasha, Får bara upp error sak, [01:50:09.824 N] Honorbuddy v2.5.6663.523 started.
[01:50:12.366 N] Logging in...
[01:50:13.045 N] Welcome to C0dmeplosions Main auth for buddy products if you paid for this product you've been mugged off we release this free on our website
[01:50:20.100 D] System.IO.FileNotFoundException: Det går inte att läsa in filen eller sammansättningen fasmdll_managed.dll eller ett av dess beroenden. Det går inte att hitta den angivna modulen.
Filnamn: fasmdll_managed.dll är vad som står.. Tror inte jag har gjort fel.. har startat wow i window 9 directx 32bit och startat wow med admin och sen loggat på en toon, sedan startat HB men error kommer iallafall..

Har provat med både winrar och nån annan typ 7zip eller nått.. får det inte att funka iallafall
Senast redigerad av volvoforlife1337 2013-01-07 kl. 03:15.
Citera
2013-01-07, 10:12
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Hade igång bgbot hela natten

Du har inte lust att skriva en liten guide hur fan man bottar i bgs? Jag laddar t.ex. Alterac Valley-filen som hängde med honorbuddy men får bara någon error när jag laddar den. Fattar inte hur jag ska få botten att trycka på H, joina random BG, vänta på kötiden sedan trycka Enter när den poppar upp och sedan sköta sitt inne i bgn. Vill också att den ska kunna upprepa detta så jag kan ha den på över natten utan att sitta barnvakt och kolla så den sköter sig.

All hjälp uppskattas, mvh!
Citera
2013-01-07, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Du har inte lust att skriva en liten guide hur fan man bottar i bgs? Jag laddar t.ex. Alterac Valley-filen som hängde med honorbuddy men får bara någon error när jag laddar den. Fattar inte hur jag ska få botten att trycka på H, joina random BG, vänta på kötiden sedan trycka Enter när den poppar upp och sedan sköta sitt inne i bgn. Vill också att den ska kunna upprepa detta så jag kan ha den på över natten utan att sitta barnvakt och kolla så den sköter sig.

Starta wow+honorbuddy låt den ladda och allt! Ladda ner en bra profile för din class eftersom singular inte är så bra! Sedan väljer du bgbuddy settings för botten(kan heta config) där väljer du vilken bg den ska que för väljer du random bg så kan du bara ha 1 ifylld men annars kan du typ ha av och wsg eller bara av! Sedan startar du botten då kommer den qua för det du valt sen joina bg och upprepa detta! Kan vara dålig skrivet skriver från min iphone!
Citera
2013-01-07, 18:28
Medlem
Xcango013s avatar
Har bestämt mig för att INTE skicka guld/ores/herbs m.m direkt till mitt mainkonto från de konton jag bottar på, då risken att mitt mainkonto ryker blir stor (vet inte hur stor).

Har inte en aning om hur mycket risken minskar att jag blir bannad på mitt mainkonto om jag skulle åka dit, om dom skulle kolla mail/trade historik mellan gubbarna.

Kör f.ö med ingen VPN eller liknande. Om jag fattat allt rätt så blir man inte bannad om det inte finns något samband mellan ditt main och botkonto på samma IP eller liknande. MEN man kan som sagt aldrig veta vad Blizzard gör
Citera
2013-01-07, 23:07
Medlem
Nomatics avatar
Citat:
Har bestämt mig för att INTE skicka guld/ores/herbs m.m direkt till mitt mainkonto från de konton jag bottar på, då risken att mitt mainkonto ryker blir stor (vet inte hur stor).

Har inte en aning om hur mycket risken minskar att jag blir bannad på mitt mainkonto om jag skulle åka dit, om dom skulle kolla mail/trade historik mellan gubbarna.

Kör f.ö med ingen VPN eller liknande. Om jag fattat allt rätt så blir man inte bannad om det inte finns något samband mellan ditt main och botkonto på samma IP eller liknande. MEN man kan som sagt aldrig veta vad Blizzard gör
Löjligaste jag har hört. Går alldeles utmärkt att skicka guld/ores/herbs till ditt mainkonto, mina tre botkonton åkte på en varsin 72h ban medan mitt mainkonto blev orört. Inte ens guldet blev borttaget.

Så du behöver inte vara så paranoid som du verkar vara
Citera
2013-01-08, 00:56
Medlem
Bassplays avatar
Citat:

Kan skriva hur jag gör..
Loggar in på wow med wow.exe (32 bitar) , startar senaste HB, väljer BGBuddy eller vad den heter i listan på HB, trycker på start, går och lägger mig. vaknar med full honor cap oftast.
Jag använder inget extra för mina klasser.. orkar inte bry mig om det.. som discpriest funkar det iaf bra, retpala och hunter också. Andra kan jag inte uttala mig om.

Citat:
Ursprungligen postat av Nomatic
Löjligaste jag har hört. Går alldeles utmärkt att skicka guld/ores/herbs till ditt mainkonto, mina tre botkonton åkte på en varsin 72h ban medan mitt mainkonto blev orört. Inte ens guldet blev borttaget.

Så du behöver inte vara så paranoid som du verkar vara

Håller med dig.. det ska inte vara något problem.. och skulle de bli det så får man väl ljuga och säga att det är lillebrorsan som skickat allt och man inte visste att han bottade.. eller något
Citera
2013-01-08, 10:37
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veniom
Starta wow+honorbuddy låt den ladda och allt! Ladda ner en bra profile för din class eftersom singular inte är så bra! Sedan väljer du bgbuddy settings för botten(kan heta config) där väljer du vilken bg den ska que för väljer du random bg så kan du bara ha 1 ifylld men annars kan du typ ha av och wsg eller bara av! Sedan startar du botten då kommer den qua för det du valt sen joina bg och upprepa detta! Kan vara dålig skrivet skriver från min iphone!
Tack, ska testa detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Kan skriva hur jag gör..
Loggar in på wow med wow.exe (32 bitar) , startar senaste HB, väljer BGBuddy eller vad den heter i listan på HB, trycker på start, går och lägger mig. vaknar med full honor cap oftast.
Jag använder inget extra för mina klasser.. orkar inte bry mig om det.. som discpriest funkar det iaf bra, retpala och hunter också. Andra kan jag inte uttala mig om.
Tack, ska prova. Men fattar inte vart du väljer BGbuddy? Så här ser mitt ut: http://www.ladda-upp.se/bilder/txtxjzieelbca/ när jag ska questa så trycker jag på Load Profile sedan väljer jag Kicks 1-90 (MoP om jag är 85-90, sedan zonen jag är i). Förstår inte vart jag ska välja BGbuddy. Hittar det bara inte
Citera
2013-01-08, 11:11
Medlem
Nomatics avatar
Citat:
Tack, ska testa detta.

Tack, ska prova. Men fattar inte vart du väljer BGbuddy? Så här ser mitt ut: http://www.ladda-upp.se/bilder/txtxjzieelbca/ när jag ska questa så trycker jag på Load Profile sedan väljer jag Kicks 1-90 (MoP om jag är 85-90, sedan zonen jag är i). Förstår inte vart jag ska välja BGbuddy. Hittar det bara inte
BGBuddy är ju en botbase som Questing är, du kan inte mena allvar med att du inte ens har tryckt i listan för att välja botbase?

Lite hjälpsam ska jag va så jag gjorde en snabb guide i paint!
http://imgur.com/UUzOK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in