Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Du har inte lust att skriva en liten guide hur fan man bottar i bgs? Jag laddar t.ex. Alterac Valley-filen som hängde med honorbuddy men får bara någon error när jag laddar den. Fattar inte hur jag ska få botten att trycka på H, joina random BG, vänta på kötiden sedan trycka Enter när den poppar upp och sedan sköta sitt inne i bgn. Vill också att den ska kunna upprepa detta så jag kan ha den på över natten utan att sitta barnvakt och kolla så den sköter sig.
All hjälp uppskattas, mvh!
Kan skriva hur jag gör..
Loggar in på wow med wow.exe (32 bitar) , startar senaste HB, väljer BGBuddy eller vad den heter i listan på HB, trycker på start, går och lägger mig. vaknar med full honor cap oftast.
Jag använder inget extra för mina klasser.. orkar inte bry mig om det.. som discpriest funkar det iaf bra, retpala och hunter också. Andra kan jag inte uttala mig om.
Citat:
Ursprungligen postat av Nomatic
Löjligaste jag har hört. Går alldeles utmärkt att skicka guld/ores/herbs till ditt mainkonto, mina tre botkonton åkte på en varsin 72h ban medan mitt mainkonto blev orört. Inte ens guldet blev borttaget.
Så du behöver inte vara så paranoid som du verkar vara

Håller med dig.. det ska inte vara något problem.. och skulle de bli det så får man väl ljuga och säga att det är lillebrorsan som skickat allt och man inte visste att han bottade.. eller något