2012-12-14, 12:09
Medlem
Tomatns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrippe.
Tack så mkt. Är inte hemma för tillfället, men det verkar vara solklart förutom punkt 2, eftersom jag inte köpt programmet så får jag ju ingen licensnyckel. Är jag ute o cyklar?

stämmer ! men om du tänkte köra crackad så finns det länk här i tråden, Då behövs ingen nyckel.
Citera
2012-12-14, 18:28
Medlem
Pl0xans avatar
Tja jag har laddat ner den senaste ver ni länkade i tråden. Men när jag startar den får jag bara det här felet,
Citat:
You have not selected a valid instance of WoW to attach to!
Please restart Honorbuddy and choose a valid instance of WoW to use Honorbuddy with!
This version of Honorbuddy only supports WoW Build #16309
You are currently on build #0

Någon som vet vad det är?
Citera
2012-12-14, 19:21
Medlem
blackfaces avatar
starta wow först. sedan honorbuddy.

alternativt uppdatera wow. om du kör piratserver tror jag inte det funkar.
Citera
2012-12-15, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pl0xan
Tja jag har laddat ner den senaste ver ni länkade i tråden. Men när jag startar den får jag bara det här felet,

Kör du windowed ?
Citera
2012-12-15, 11:35
Medlem
Conjugasions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pl0xan

Kom ihåg att köra 32 bits versionen också av WoW!
Citera
2012-12-15, 13:29
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjugasion
Kör du Alliance eller Horde?

Lylos isåfall. Jag saknar att vara Alliance, deras questing profil är mycket mer stabil än Hordes.

Jag körde Horde, orc Warrior
Citera
2012-12-15, 17:34
Medlem
Conjugasions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992
Jag körde Horde, orc Warrior

Dom ställen jag har haft problem med är:

The Mor'shan Ramparts, brutusk questet är buggat och går inte att klara av för typ någon. Lösningen: Grinda förbi Ashenvale (level 23 går den till stonetalon mountains).

Nästa är

Felwood, finns ett quest där du ska använda claw of tichondrious för att ta bort lite eld det här klarar inte boten av att göra.

Det finns även ett quest till i den här zonen som är buggat, och det är när du ska hjälpa en liten planta att bli stor!

Annars är 1-58 i stort sett afk. I outland är det bara bombning questen i Hellfire Peninsula som boten inte kan göra, och hela Northrend är AFK'able. Varje gång jag satt på 68-80 har den klarat allt utmärkt!
Citera
2012-12-15, 19:49
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Min bot fastnar på att den vill köpa flying skill till min alt. Jag har inte guld på den just nu, varit med om några gamla scams på den. Har typ 70g.
Kan man försöka göra så att boten inte vill köpa flying?
Citera
2012-12-15, 20:03
Medlem
Någon som har en riktigt bra profil för att tjäna bra med wow guld och vill dela med sig? skulle bli evigt tacksamm
Citera
2012-12-16, 14:17
Medlem
Undrar lite om jag vågar köra med min druid,den är feral men kan hela sig själv utan att shapeshifta när botten spelar,men jag lyckas inte med det manuellt ?? Trist om man åker dit på nåt cheat o inte botten i sig...
Citera
2012-12-16, 17:51
Medlem
Conjugasions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adam1989
Någon som har en riktigt bra profil för att tjäna bra med wow guld och vill dela med sig? skulle bli evigt tacksamm

Vad är dyrast på din server? Finns ju många bra profiler för mycket, fisk brukar vara en riktig guldgruva för mig i alla fall. Kolla runt lite i /2 vad det är som folk vill ha för någonting!

Citat:
Ursprungligen postat av Cybian
Undrar lite om jag vågar köra med min druid,den är feral men kan hela sig själv utan att shapeshifta när botten spelar,men jag lyckas inte med det manuellt ?? Trist om man åker dit på nåt cheat o inte botten i sig...

Kanske är en talent? Jag har sett Druider som helar sig i PvP när dom är i Shapeshift form!
Citera
2012-12-17, 05:24
Medlem
pzyducks avatar
Min bot cpar ur ibland,har på questing profilen då försöker den ta questet men lyckas inte,så går den in och ut i quest taben utan att accepta utan står bara där. Nån annan som har samma problem ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in