2012-10-15, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattemat1kern
Funderar starkt på att köpa boten, men jag vill inte dra kreditkortet utan betala med telefonen, går det?
Vad jag vet kan du inte betala med telefonen. Däremot kan du betala med "verified by visa" om du har en bankdosa så behöver du ju inte ge ut någon kod.

Honorbuddy är lätt värt pengarna. För ca 215:- får man en nyckel som fungerar i 3600 dagar och man slipper massa krångel med crackade versioner.
Citera
2012-10-15, 16:35
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan Klebold
Vad jag vet kan du inte betala med telefonen. Däremot kan du betala med "verified by visa" om du har en bankdosa så behöver du ju inte ge ut någon kod.

Honorbuddy är lätt värt pengarna. För ca 215:- får man en nyckel som fungerar i 3600 dagar och man slipper massa krångel med crackade versioner.
Kan även tillägga att det inte ens är Bossland som har hand om betalningen utan gate2shop. Du kan även betala med paypal.
Citera
2012-10-15, 17:08
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Ni får sluta vara så extremt snåla. Kostar ungefär 2 timmars jobb. Ni sparar dagar av speltid där ni kan göra annat. Dessutom så får HB in mer pengar och kan på så sätt bygga upp en bättre bot.

Sluta åka snålskjuts på andra, och lägg för fan ner whinet om att codemp är nere. Ni bottar gratis och tjänar stora summor pengar/tid på det. I mina ögon är det bara patetiskt!

Gratis är gott.. Men kan man betala med telefon liksom?
Citera
2012-10-15, 17:54
Medlem
Köpte idag Honorbuddy efter ungefär ett års snålskjuts på andra. Men det funkar ju fan inte att logga in, skriver in koden som man fick med men skiten säger bara "Authentication failed" efter cirka 4minuters tänkande. Vad ska jag göra?
Citera
2012-10-15, 17:55
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrexZ
Köpte idag Honorbuddy efter ungefär ett års snålskjuts på andra. Men det funkar ju fan inte att logga in, skriver in koden som man fick med men skiten säger bara "Authentication failed" efter cirka 4minuters tänkande. Vad ska jag göra?
Skriv in din nyckel som "användarnamn" när du ska logga in på botten, rutan som är överst alltså.
Citera
2012-10-15, 17:55
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Citat:

Ta din logg och länka på deras forum, då borde dom fixa det åt dig
Citera
2012-10-15, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Skriv in din nyckel som "användarnamn" när du ska logga in på botten, rutan som är överst alltså.
Det är det jag gör, men fungerar ändå inte. Blir tokig. Inget lösenord, utan endast den 20 bokstäver/siffror långa koden.
Citat:
Ursprungligen postat av volvoforlife1337
Ta din logg och länka på deras forum, då borde dom fixa det åt dig
Hittar jag loggen i Honorbuddy mappen? Känns surt att lägga 215:- på något som inte fungerar. Tänkte slå två flugor i en smäll genom att level-bota och plugga samtidigt...
Citera
2012-10-15, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvoforlife1337
Gratis är gott.. Men kan man betala med telefon liksom?
Nej det kan man inte, du får väl bara övertala någon av din föräldrar till att låna ut sitt kort?
Citera
2012-10-15, 18:37
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Det är det jag gör, men fungerar ändå inte. Blir tokig. Inget lösenord, utan endast den 20 bokstäver/siffror långa koden.

Hittar jag loggen i Honorbuddy mappen? Känns surt att lägga 215:- på något som inte fungerar. Tänkte slå två flugor i en smäll genom att level-bota och plugga samtidigt...
Det ska fungera, spammar du login knappen? En kod xxxxxxxxxxxxxxxxx i användarnamn-rutan och inget lösenord?
Har du senaste botten? Den uppdaterades två gånger igår. Har du en brandvägg som blockerar dess internetåtkomst?
Citera
2012-10-15, 18:50
Medlem
Citat:
Det ska fungera, spammar du login knappen? En kod xxxxxxxxxxxxxxxxx i användarnamn-rutan och inget lösenord?
Har du senaste botten? Den uppdaterades två gånger igår. Har du en brandvägg som blockerar dess internetåtkomst?

Uppdaterades den 2 gånger igår? Kan det inte vara därför vi får authentication failed?
Citera
2012-10-15, 18:52
Medlem
Citat:

Går inte att spamma login knappen för min del. En 20 tecken lång kod och inget lösenord. Laddade ner den senaste botten för 1h sedan. Har tillåtit den i brandväggen så det ska inte vara några problem. Kan det vara så jävla skit jobbigt att den måste tillåtas i routern? Har en standard router från Telia.
Citera
2012-10-15, 19:11
Medlem
Citat:
Går inte att spamma login knappen för min del. En 20 tecken lång kod och inget lösenord. Laddade ner den senaste botten för 1h sedan. Har tillåtit den i brandväggen så det ska inte vara några problem. Kan det vara så jävla skit jobbigt att den måste tillåtas i routern? Har en standard router från Telia.

Gör ett konto på deras forum (om du inte har ett). Posta en tråd här:
http://www.thebuddyforum.com/honorbu...upport-issues/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in