Loggar man ens in på servrarna om man kör crackat? Det är väl cracket som gör att man slipper just detta?
Får hoppas sidan kommit upp tills imorgon bitti i alla fall så man får tag i den senaste crackade versionen innan man ska iväg så att man kan få lite pengar tills man kommer hem.
Loggar man ens in på servrarna om man kör crackat? Det är väl cracket som gör att man slipper just detta?
Får hoppas sidan kommit upp tills imorgon bitti i alla fall så man får tag i den senaste crackade versionen innan man ska iväg så att man kan få lite pengar tills man kommer hem.
Tror dem som crackar tar bort hur botten loggar in mot buddyforums server, och ersätter det med codemplosions egna servrar. CodeM är nere nu, och botten funkar inte, så måste vara något i den stilen.
Tror dem som crackar tar bort hur botten loggar in mot buddyforums server, och ersätter det med codemplosions egna servrar. CodeM är nere nu, och botten funkar inte, så måste vara något i den stilen.
Kan nog vara ! Men jag tänkte på detta med, när ungefär brukar skiten vara nere? Eller ja, hur länge dvs?
Jag har använt crackade Honorbuddy väldans länge och när väl Codemplosion varit nere, så har det varit mellan ett par minuter ända upp till flera veckor... Och dom är verkligen inte bra på att ge någon som helst information på hur det går med att få upp sidan, dom har dock ett Twitterkonto och Facebooksida som man kan hoppas att dom skriver på!
Köp bara honorbuddy på deras hemsida?
Funkar perfekt, bottar BG's medans jag farmar Fool's cap som säljer 150g / stack
Får upp kanske 40 stacks på 1-2 timmar..
Nu har de även släppt lite daily profiles, så man slipper göra dem också.. gött är det
Ni får sluta vara så extremt snåla. Kostar ungefär 2 timmars jobb. Ni sparar dagar av speltid där ni kan göra annat. Dessutom så får HB in mer pengar och kan på så sätt bygga upp en bättre bot.
Sluta åka snålskjuts på andra, och lägg för fan ner whinet om att codemp är nere. Ni bottar gratis och tjänar stora summor pengar/tid på det. I mina ögon är det bara patetiskt!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!