2012-05-24, 12:41
Medlem
Ni som använder honorbuddy för att farma honor, kör ni på random bgs och använder default profiles?

Jag testar det nu, läste att det rekommenderar inte att man ska köra WSG t.ex, då det ska tydligen vara lätt o spotta botters etc, men jag tyckter det fungerar hyfsat ändå...

Nån som brukar farma honor med enbart random bgs? man "riskerar" ju att få WSG, men det ger överlägset bäst honor...
Citera
2012-05-27, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazuka
Ni som använder honorbuddy för att farma honor, kör ni på random bgs och använder default profiles?

Jag testar det nu, läste att det rekommenderar inte att man ska köra WSG t.ex, då det ska tydligen vara lätt o spotta botters etc, men jag tyckter det fungerar hyfsat ändå...

Nån som brukar farma honor med enbart random bgs? man "riskerar" ju att få WSG, men det ger överlägset bäst honor...

Jag har kört en hel del random bgs, funkar jävla bra imo, det enda du behöver är en CC för att få det att funka optimalt, jag kör med FPSware cc's till alla classes
Citera
2012-05-28, 10:49
Medlem
SeLeCtedOnes avatar
Kör honorbuddy nu, kört med KickAzz's profiler och det har funkat u-t-m-ä-r-k-t.
Startade en paladin sent på tisdags kvällen, den är nu lvl 81. Har inte behövt "baby-sitta" den överhuvudtaget.
Rekommenderar KickAzz's profiler starkt, de finns på thebuddyforum.
Citera
2012-05-28, 17:36
Bannlyst
Jag har läst igenom rätt mycket i tråden, Men.. är det någon som vet vart man kan ladda ner den crackade versionen av Honorbuddy? Vore väldigt tacksamt
Senast redigerad av Fiseps 2012-05-28 kl. 17:48.
Citera
2012-05-28, 18:20
Medlem
opiiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiseps
Jag har läst igenom rätt mycket i tråden, Men.. är det någon som vet vart man kan ladda ner den crackade versionen av Honorbuddy? Vore väldigt tacksamt
Codemplsion.co.uk, men jag kan fan inte registrera mig så om nån har direktlänk uppskattas det verkligen!
Citera
2012-05-29, 12:15
Bannlyst
Okej, jag är reggad på den sidan, laddat ner alla meshes. Fast jag kan inte ladda ner själva bottet, när jag högerklickar på bilden så kan jag inte spara den som .rar
Citera
2012-05-29, 12:56
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiseps
Okej, jag är reggad på den sidan, laddat ner alla meshes. Fast jag kan inte ladda ner själva bottet, när jag högerklickar på bilden så kan jag inte spara den som .rar
Har du provat att byta filändelse efter att du har laddat ner bilden?
katt.jpg->katt.rar
Citera
2012-05-29, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
katt.jpg->katt.rar

Ja, om det är någon som har en direktlänk eller liknande så är ni guldvärda, jag är tydligen för efterbliven för detta.
Citera
2012-05-29, 19:33
Medlem
opiiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
katt.jpg->katt.rar
Känner mig jäkligt dum just ny. Att jag inte fattade det.
Citera
2012-05-29, 23:22
Medlem
uruguayans avatar
När min gubbe är t ex lvl 35, så gör den lvl 28 quester. Vad fan har hänt? Har honorbuddy och profilen "Breakneck undead" och den vanliga som kom med botten.
Citera
2012-05-30, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uruguayan
När min gubbe är t ex lvl 35, så gör den lvl 28 quester. Vad fan har hänt? Har honorbuddy och profilen "Breakneck undead" och den vanliga som kom med botten.

Kör med Kick's profiles om dom inte är "Standard" och så måste du välja vilket ställe du ska köra på
Citera
2012-05-31, 19:33
Medlem
ShouldBeFines avatar
Finns det nån gratis bot som prospectar och millar åt mig? Kikat runt lite men har inte hittat någon som fungerar :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in