2011-12-01, 19:01
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kr477aN
Fan psychorama det va en klen jävla bomb minst 500mg lär du ju kräma på med
Kr477an min vän, måste ju se hur de funkar ihop först Sedan blir det såklart större bomb av 3,4:an om det funkar ok tillsamans med MDPPP:et
Citera
2011-12-04, 18:42
Medlem
Skulle ni som testat beskriva detta som en festdrog? Funkar det bra om man super till och bombar en ordentlig rackare?
Citera
2011-12-05, 04:56
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vahettere
Skulle ni som testat beskriva detta som en festdrog? Funkar det bra om man super till och bombar en ordentlig rackare?

Detta är mer en mysdrog man tar hemma i soffan skulle jag säga!
Citera
2011-12-11, 21:23
Medlem
snapbacks avatar
Har inte läst i genom tråden helt men pratar man sådär extremt mycket på det här som man gör på tjack? Jag tycker inte om det nämligen, blir så sjukt jobbigt efter ett tag när man bara pratar heeela tiden..
Citera
2011-12-11, 21:53
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapback
Har inte läst i genom tråden helt men pratar man sådär extremt mycket på det här som man gör på tjack? Jag tycker inte om det nämligen, blir så sjukt jobbigt efter ett tag när man bara pratar heeela tiden..
Nej, du blir bara lugn och trevligt och mår allmänt mysbra. Du blir ingen pratkvarn som på tjackliknande saker. dos mellan 0,3-0,8g i bomb beroende på hur skön/laggad du vill bli.

Som ett mellanting av M1 och Meph fast mycket svagare. Empatisk, social och lugn.
Senast redigerad av Psychorama 2011-12-11 kl. 21:57.
Citera
2011-12-15, 01:33
Medlem
snapbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Nej, du blir bara lugn och trevligt och mår allmänt mysbra. Du blir ingen pratkvarn som på tjackliknande saker. dos mellan 0,3-0,8g i bomb beroende på hur skön/laggad du vill bli.

Som ett mellanting av M1 och Meph fast mycket svagare. Empatisk, social och lugn.

Okej, tack så mycket för infon! Jag hatar när man blir extremt pratig, det är bara jobbigt. Annars tycker jag tjack är skönt. Iaf, tack för infon!
Citera
2011-12-18, 17:06
Medlem
trollsmets avatar
Hej
Går det bra att blanda alkohol med 3,4-DMMC? Har sökt runt i tråden och övriga trådar men inte fått exakt svar.

Tack på förhand
MVH / Trollsmet
Citera
2011-12-18, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollsmet
Hej
Går det bra att blanda alkohol med 3,4-DMMC? Har sökt runt i tråden och övriga trådar men inte fått exakt svar.

Tack på förhand
MVH / Trollsmet
Det ska nog gå bra, men uppmärksamma att jag skrev "nog". Man kan aldrig vara helt säker med dessa relativt outforskade substanser. Med det sagt så har i alla inte JAG haft något problem med kombinationen.
Citera
2011-12-19, 17:18
Medlem
trollsmets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-iny
Det ska nog gå bra, men uppmärksamma att jag skrev "nog". Man kan aldrig vara helt säker med dessa relativt outforskade substanser. Med det sagt så har i alla inte JAG haft något problem med kombinationen.

Är inte mkt för drogen alkohol så blir inga större mängder även fast det är gött med bira.
Men du ska ha ett tack för svaret!
Citera
2011-12-21, 15:07
Medlem
Tjacktorskens avatar
Har snortat och bombat en del nyss, mår bra. Har fokus och energi!
Citera
2011-12-22, 19:30
Medlem
You-got-claweds avatar
Okej är detta värt att testa om man gillar Ethylone? Är det en bra partydrog?
Citera
2011-12-22, 21:12
Medlem
RallyRallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollsmet
Hej

Tack på förhand
MVH / Trollsmet
Jag har kommit hem från fyllan och tagit mig en redig bomb. Funkar grymt bra enligt mig Kan bli lite luddigt dagen efter men det är nog spriten som talar
Citat:
Ursprungligen postat av You-got-clawed
Okej är detta värt att testa om man gillar Ethylone? Är det en bra partydrog?
LÄS! Togs upp bara några inlägg innan dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in