2011-11-26, 00:09
Medlem
dyings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smuggler24
Nu är ju smaken delad som baken som sagt var men 3,4dmmc funkade inte ett skit på mig... fick bara en JÄVLA AT fylld med ångest och andningssvårigheter...

Hur mycket tog du då? Det beror väl kanske på vad man är ute efter för rus
Citera
2011-11-26, 00:11
Medlem
ja lite osäker på mängden tack vara spritintaget, men jag tror nog att det var strax under grammet inom loppet av kanske en par timmar....
Citera
2011-11-26, 01:15
Medlem
StyrmanJanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smuggler24
Nu är ju smaken delad som baken som sagt var men 3,4dmmc funkade inte ett skit på mig... fick bara en JÄVLA AT fylld med ångest och andningssvårigheter... Ingen kick/rusch eller nåt... vart bara jävligt konstig.... Hade i och för sig druckit en del sprit innan... Men för faan det finns roligare saker för dom där pengarna!!

Själv har jag haft flygande stunder på detta. Riktigt kul. Och jag är ändå hejdlöst tolerant mot det mesta. Aldrig at efter 3,4 dmmc. Inte det minsta.
Citera
2011-11-26, 03:40
Medlem
chronicjuices avatar
Verkar kul det här! Ska helt klart testas.. Har bara erfarenhet från "oldschool" rc's som mephedrone och metylone. Saknar dem haha!
Citera
2011-11-26, 03:52
Medlem
StyrmanJanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chronicjuice
Verkar kul det här! Ska helt klart testas.. Har bara erfarenhet från "oldschool" rc's som mephedrone och metylone. Saknar dem haha!

Jess det är kul. Ös på och ta i rejält från början om du skall köra. Typ 0,5 bomb eller större. Men förihelvetesallajävlar näsa inte. Nej. NEJ. Det finns inga gränser för hur uppfuckad näsan blir i VECKOR efter. Tvärstopp är ett ord som inte täcker det hela.
Citera
2011-11-26, 04:06
Medlem
chronicjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyrmanJansson
Jess det är kul. Ös på och ta i rejält från början om du skall köra. Typ 0,5 bomb eller större. Men förihelvetesallajävlar näsa inte. Nej. NEJ. Det finns inga gränser för hur uppfuckad näsan blir i VECKOR efter. Tvärstopp är ett ord som inte täcker det hela.

Det tipset tackar jag för, blir till att bomba vilket jag oftast gillar mer också!
Citera
2011-11-26, 04:13
Bannlyst
Varför köpa 3,4DMMC när det finns så mycket annat som är bättre?
Citera
2011-11-26, 05:16
Medlem
chronicjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushmackan123

Varför knarka när det finns så mycket annat som är bättre?

Skämtåsido.. Tror att många har svårt att få tag på the "real deal" och gillar därför att exprimentera med RC's.. Jag har inte provat någon RC sedan 2009 men visst håller man koll vad som finns..
Citera
2011-11-26, 05:22
Medlem
StyrmanJanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushmackan123

Jag fattar grejen. Men hallå. Även om det finns bättre, så finns det anledning att testa andra grejer. Vad fan, tänk efter! "Det godaste jag vet är Cristal Brut, och därför vägrar jag dricka Heineken". Kom igen, vad är det för jävla resonemang!? Att testa är väl förihelvetesjävlar inget dåligt per se.

Ibland är en riktigt sunkig sylta trevligare än en tresjtärnig Guide michelin-krog. Sluta snobba, vetja. Tänk!

/Styrmannen
Citera
2011-12-01, 15:59
Medlem
Psychoramas avatar
Någon som har erfarenhet av kombon 3,4 DMMC + MDPPP ?

Tänkte isåfall ta en bomb 3,4 på 300mg och sedan en näsa MDPPP på 80-100mg när det smyger sig på. Vad tror ni?
Citera
2011-12-01, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Någon som har erfarenhet av kombon 3,4 DMMC + MDPPP ?

Tänkte isåfall ta en bomb 3,4 på 300mg och sedan en näsa MDPPP på 80-100mg när det smyger sig på. Vad tror ni?

Fan psychorama det va en klen jävla bomb minst 500mg lär du ju kräma på med
Citera
2011-12-01, 18:41
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyrmanJansson

Jag undrar varför det förstör näsan så?

Ok med näsblod efter typ... koks x 2 dygn, men efter 1 natt på dmmc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in