Flashback bygger pepparkakshus!
2011-03-03, 19:09
Medlem
gurkan7s avatar
Fick en gratis sample p 500mg 3,4DMMC ihop med min leverans 4-MEC

Fullstndigt namn 1-(3,4-dimethylphenyl)-2-(methylamino)propan-1-one

S sger wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Substituted_cathinone

Vad r detta och hur ska det hr doseras?
Citera
2011-03-03, 19:18
Medlem
-8Ball-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkan7
Fick en gratis sample p 500mg 3,4DMMC ihop med min leverans 4-MEC

Fullstndigt namn 1-(3,4-dimethylphenyl)-2-(methylamino)propan-1-one

S sger wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Substituted_cathinone

Vad r detta och hur ska det hr doseras?

Hittade det hr p http://4mec.org/wiki/3%2C4-DMMC:
Citera
2011-03-03, 19:20
Medlem
snuptiks avatar
Tjena gurkan7!

Hittade mest info pa BL nar jag googlade. Dom brukar kunna sina RC's men mycket info ar det ju inte.

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=537782

Rapportera garna hur du upplever det!

Detta later ju delvis lite lovande iaf:
Citat:
Ursprungligen postat av http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=537782
Yes i did try this once, a vendor i kinda know offered me a free sample, and i accepted it. I was a bit wary of trying it since it's almost completely unknown, because it's an analogue of xylopropamine and thus could be cardiotoxic, and finally because i don't really like mephedrone (the high is good but the side effects just makes it not worth it).

I titrated my dose up, but i didn't use a scale as i couldn't find my weighing dish, and i don't usually weigh out the doses of mephedrone.

I only snorted it and i found that i needed around 1.5 times as much compared to mephedrone. The high felt quite the same as mephedrone, though a bit more like mdma (more euphoric and empathic) and it seemed to last a little longer.

The side effects were mostly the same as mephedrone, with chest tightening and pain, and i think my blood pressure was quite high, because i could feel pressure inside my head. I didn't notice any vasoconstriction at least not in the form of purple joints, but i haven't ever had that side effect from mephedrone either, so it could very well be that others would experience it.

I went through my 1g sample in maybe 8 hours.

All in all this isn't a worthwhile substance, i feel it's more harmful than mephedrone, and the side effects are too severe for it to be a good drug.
Senast redigerad av snuptik 2011-03-03 kl. 19:23.
Citera
2011-03-03, 19:26
Medlem
-8Ball-s avatar
Hmm - 1,5 gng s mycket som Meph.

Lter som en test dos p 50mg fr att testa fr alergi, sen kring 300-350mg i snoken?
Citera
2011-03-03, 19:34
Medlem
gurkan7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -8Ball-
Hmm - 1,5 gng s mycket som Meph.

Lter som en test dos p 50mg fr att testa fr alergi, sen kring 300-350mg i snoken?

Konstigt att jag fick 1G sample Buphedrone som doseringen ligger p ca 200mg, men bara 500MG 3,4DMMC om den ligger p 300-350 i dosering.

Forska vidare nu Flashback dektektiver s provar jag under kvllen
Citera
2011-03-03, 19:49
Medlem
henke1984s avatar
Finns en trd om denna substans p bluelight.

Liknande meph effekt men svagare. mindre eufori osv.

Citat:
Konstigt att jag fick 1G sample Buphedrone som doseringen ligger p ca 200mg, men bara 500MG 3,4DMMC om den ligger p 300-350 i dosering.

Forska vidare nu Flashback dektektiver s provar jag under kvllen
Citera
2011-03-04, 12:21
Medlem
gurkan7s avatar
provade igr ca 150mg i nsan! Pulsen gick upp och jag blev bng i huvudet men inte mycket mer n s. Har nu precis startat med en bomb p 150mg. Kommer vnta en stund hnder inget om 15-20 min s slnger jag i mig en till. Det funkade ju iaf!

Mina serotin niver r skert lga pga 4-MEC bruket s det kan ju pverka ocks
Citera
2011-03-04, 12:30
Medlem
-8Ball-s avatar
Citat:
provade igr ca 150mg i nsan! Pulsen gick upp och jag blev bng i huvudet men inte mycket mer n s. Har nu precis startat med en bomb p 150mg. Kommer vnta en stund hnder inget om 15-20 min s slnger jag i mig en till. Det funkade ju iaf!

Mina serotin niver r skert lga pga 4-MEC bruket s det kan ju pverka ocks

Tror du fr ta mera n 150mg om du ska bomba det. 150mg r ju lgt ven om det var M1, som fungerar bst i magen.

Skulle ta 250mg, se hur det knns efter 15-20min, sen ta det sista i snoken (om det funkade bst) eller vnta 30min och ta den sista bomb.
Citera
2011-03-04, 12:56
Medlem
gurkan7s avatar
Citat:
Tror du fr ta mera n 150mg om du ska bomba det. 150mg r ju lgt ven om det var M1, som fungerar bst i magen.

Skulle ta 250mg, se hur det knns efter 15-20min, sen ta det sista i snoken (om det funkade bst) eller vnta 30min och ta den sista bomb.

Brjar knna redan nu! Har slngt i mig 150mg till! vntar en stund till och sedan tar jag en snok om det slr p dligt. totalt r jag uppe i 300mg nu
Citera
2011-03-04, 13:05
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:

Jo, men sen r alla inte sdana fjortisar att dom absolut mste ha ett s starkt rus som mjligt trots att man inte vet ngonting om drogen i frga.

TS brja frsiktigt. Gillar du det kan du alltid skaffa mer.
Citera
2011-03-04, 13:09
Medlem
-8Ball-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Jo, men sen r alla inte sdana fjortisar att dom absolut mste ha ett s starkt rus som mjligt trots att man inte vet ngonting om drogen i frga.

TS brja frsiktigt. Gillar du det kan du alltid skaffa mer.

Alltid bra med konstruktivt kritik - speciellt nr 9/10 alltid kommer ngra sig nr dom krde p fr liten dos, och har inget kvar.

Nr andra har tagit bda det hr och Meph, och fick ta 1.5 gng s mycket - d skulle jag fortfarande kra p 250mg.
Citera
2011-03-04, 15:30
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Alltid bra med konstruktivt kritik - speciellt nr 9/10 alltid kommer ngra sig nr dom krde p fr liten dos, och har inget kvar.

Nr andra har tagit bda det hr och Meph, och fick ta 1.5 gng s mycket - d skulle jag fortfarande kra p 250mg.
Jo, men det r inte srskilt ansvarsfullt att dra i sig ngonting man inte vet ngot om. Killen som tar 1,5ggr mer n meph skriver ju inte hur mycket meph han tar. Dessutom kan ens vikt och andra saker pverka det hela vldigt mycket.

Han kan alltid kpa nytt, om inte s har han bara gtt miste om lite knark. Skulle han bry sig s mycket om det s r det uppenbarligen inte srskilt bra fr honom, d han lper stor risk fr att bli beroende.

Urskta att jag var s hostil innan, jag har inte sovit inatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in