2011-08-20, 22:09
Medlem
gTab2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Tack så mycket!
Jag har gjort i ordning 2st bomber. startbomben är på 1,5 kryddmått. och refillen är på 1kryddmått. Jag kommer att få en mysig natt

Yes, kände också att ett halvgram var för klent att börja med, fick dra i mig en 0,2-lina också för att styra upp det hela. 0,75g borde väl bara en perfekt startdos!

Trist att man inte kan fylla på mer än 1-2gg utan att tappa effekt. Gårdagens fjärde dos på 0,7g kändes knappt av någonting även fast den togs ett par timmar efter den nästa sista. Tur att man hae MPA att blanda med!
Citera
2011-08-20, 22:39
Medlem
Hysteri90s avatar
[quote=unleash82]
Citat:
Tack så mycket!
Jag har gjort i ordning 2st bomber. startbomben är på 1,5 kryddmått. och refillen är på 1kryddmått. Jag kommer att få en mysig natt[

Håll oss uppdaterade!

Jag skriver en liten rad när jag har intagit den

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av gTab2
Yes, kände också att ett halvgram var för klent att börja med, fick dra i mig en 0,2-lina också för att styra upp det hela. 0,75g borde väl bara en perfekt startdos!

Trist att man inte kan fylla på mer än 1-2gg utan att tappa effekt. Gårdagens fjärde dos på 0,7g kändes knappt av någonting även fast den togs ett par timmar efter den nästa sista. Tur att man hae MPA att blanda med!

Nästan så att man funderar på 800-850 som startdos. Så man får en liten örfil av ruset
Citera
2011-08-21, 00:56
Medlem
Hysteri90s avatar
Jag slängde en bomb med 750mg i för tio minuter sedan.
Knäckte precis upp en öl, i väntan på ruset

Edit1: Nu har det gått 20 min sedan jag slängde bomben, jag känner lite små pirrningar i bakhuvudet emellanåt, samt pannan. Magen har också blivit lite varm.
Snart blir det mys!

Edit2: Är det någon som vet när jag ska bomba resterande 490mg? För att få ut som mest eufori, och ett så långt rus som möjligt?

Skulle verkligen uppskatta seriösa svar då jag vill vara bland molnen inatt!
Senast redigerad av Hysteri90 2011-08-21 kl. 01:11.
Citera
2011-08-21, 01:05
Medlem
Orjisols avatar
Slå en panna blandat med mec istället, är gudomligt
Citera
2011-08-21, 01:10
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Slå en panna blandat med mec istället, är gudomligt

Det tror jag säker, men jag rör inte sprutor.

Jag körde med 4-mec och 3,4dmmc i bomber och näsa häromdagen. Men jag fick mest ett vrickat rus då. Såhär på senare hand så mådde jag som bäst när 3,4-DMMC´t kickade in.
Så inatt ska jag testa på denna substans separat istället
Citera
2011-08-21, 02:14
Medlem
Hysteri90s avatar
Edit3: Jag tog min andra bomb för 15 minuter sedan. Jag har inte känt så mycket mer än en smått mysig känsla i huvudet, och att jag är mer social än vanligt. Ciggen är ovanligt goda med.
Jag är lite besviken, för senast jag tog detta, precis innan jag tog en näsa 4-mec. Så var jag väldigt tung i kroppen, huvudet kändes omlindat av något varmt. ögonen var lite småtunga. Jag hade mer eufori då, Fast jag kanske har kört slut på mina serotonin depåer,då jag berusat mig kemiskt 3 gånger denna veckan.Sen har det vart lite alkohol utspritt också.
Citera
2011-08-21, 06:07
Medlem
Subject9s avatar
Citat:
Edit3: Jag tog min andra bomb för 15 minuter sedan. Jag har inte känt så mycket mer än en smått mysig känsla i huvudet, och att jag är mer social än vanligt. Ciggen är ovanligt goda med.
Jag är lite besviken, för senast jag tog detta, precis innan jag tog en näsa 4-mec. Så var jag väldigt tung i kroppen, huvudet kändes omlindat av något varmt. ögonen var lite småtunga. Jag hade mer eufori då, Fast jag kanske har kört slut på mina serotonin depåer,då jag berusat mig kemiskt 3 gånger denna veckan.Sen har det vart lite alkohol utspritt också.

3,4 är inte så mycket att hänga i granen. Roligt någon gång men i överlag är det en väldigt medioker drog. : ) Men det är fortfarande en bra ide att ta det lugnt med drogerna, man ska inte använda för ofta. Speciellt inte droger som involverar mycket frisläpp utav serotonin då hjärnan inte återhämtar sig så snabbt från det till skillnad från dopaminsystemet som fixar sig relativt snabbt. : )
Citera
2011-08-25, 17:11
Medlem
saturdayservices avatar
Någon som prövat lp's nya batch?

Är det samma effekt nasalt som oralt? Har läst om monsterbomberna tidigare i tråden
Citera
2011-08-25, 18:32
Medlem
Subject9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saturdayservice
Någon som prövat lp's nya batch?

Är det samma effekt nasalt som oralt? Har läst om monsterbomberna tidigare i tråden

Du vill inte ta 3,4 nasalt : D
Citera
2011-08-25, 18:35
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subject9
Du vill inte ta 3,4 nasalt : D

Är det så jävligt att snorta?

Edit: Sen undrar jag hur det är att festa på den här skiten? Är det samma ögonvobbel som man får utav 4-mecet?
Senast redigerad av LGD 2011-08-25 kl. 18:41.
Citera
2011-08-25, 18:41
Medlem
Subject9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Är det så jävligt att snorta?

Det är inte det värsta jag provat, men kvalar defo in på top3.

Edit: Nej inte samma ögonvobbel som på mec, funkar riktigt bra att festa på i kombination med lite öl : )
Citera
2011-08-25, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subject9
Det är inte det värsta jag provat, men kvalar defo in på top3.

Edit: Nej inte samma ögonvobbel som på mec, funkar riktigt bra att festa på i kombination med lite öl : )

Är det värre än 4mec(vilket jag tycker funkar helt okej nasalt)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in