2011-12-22, 23:31
Medlem
Har inte kört den här substansen på några månader nu men funderar på att beställa hem en gubbe eller två igen, i brist på kvalitetstjack i min stad för tillfället (inga pm tack, det kommer bara att raderas direkt).
Men nu har jag ju hunnit glömma bort vilka doseringar jag körde, är 200mg en lagom startdos iv? Har för mig att man behövde ta i ganska mycket med doseringen för att det skulle hända nåt.

Hur är kvaliteten på det som florerar nu? Är det ungefär samma som det var i somras?
Citera
2011-12-23, 07:57
Medlem
Reality81s avatar
jag har kört i mig 0.5or IV kicken är skön men ruset uteblir en värdelös drog tycker jag
Citera
2011-12-25, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
jag har kört i mig 0.5or IV kicken är skön men ruset uteblir en värdelös drog tycker jag

Finns fan ingen rc drog som ger ett rus IV tycker jag. Visst, man är påverkad men inte mer än så
Citera
2011-12-25, 13:03
Medlem
trollsmets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallyRally
Jag har kommit hem från fyllan och tagit mig en redig bomb. Funkar grymt bra enligt mig Kan bli lite luddigt dagen efter men det är nog spriten som talar

Jag och min kamrat körde upp 5g på tisdagnatten till onsdagen och visst var det luddigt vissa stunder på jobbet sen.

Både jag och min vän fick inte alls ut det vi ville av 3,4dmmc. Och en underbar förkylning fick vi också!

MVH
Citera
2011-12-25, 15:27
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollsmet
Och en underbar förkylning fick vi också!

Altså jösses

Efter allt tjat i denna tråden om hur denna substansen bokstavligt FUCKAR!! sönder snoken och att det ÄR ingen substans som bör dras i snoken så finns det ändå folk som gör detta geezzuuzz

du kunnde inte bara ha kollat några sidor längre bak i denna tråden och "läst" på lite om drogen innan du snorta i dig skiten.....

den "underbara" förkylningen kan du gott ha rätt åt dig...
Citera
2011-12-25, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Imo är det ingen drog som ska ta ensam, den är dock underbar i vissa combos. Men för kort rus så det blir ovärt.
Citera
2011-12-26, 02:49
Medlem
Qidushs avatar
Istället för att hålla på med skabbiga substituerade katinoner, beställ N-metyl-IAP eller någonting roligt från era sydkinesiska labb istället.

Trådämnessubstansen är grym mot hjärtat. Det är ett som är säkert.
Citera
2011-12-26, 15:21
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qidush
Trådämnessubstansen är grym mot hjärtat. Det är ett som är säkert.

Det va nästan ett löjligt utlåtande inte så att jag på nått sätt “skyddar“ 3,4 då jag själv tycker att det är en ganska skabbig substans har dock brukat den ca 8-10 gånger men den substansen är lagg på hyllan för gott för min del. Hur som haver det jag ville komma fram till att 3,4 sliter inte värre på hjärtat än dom andra flesta cs rc‘s och över lag så sliter väl alla cs på hjärtat öht och det finns garanterat dom som sliter hårdare än 3,4 även om 3,4 är hyffsat påfrestande för hjärtat det kan jag hålla med om men det ju inte“mooooonsterpåfrestande“ som du fåre att låta
Senast redigerad av creepyone 2011-12-26 kl. 15:26.
Citera
2011-12-26, 15:30
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Det va nästan ett löjligt utlåtande inte så att jag på nått sätt “skyddar“ 3,4 då jag själv tycker att det är en ganska skabbig substans har dock brukat den ca 8-10 gånger men den substansen är lagg på hyllan för gott för min del. Hur som haver det jag ville komma fram till att 3,4 sliter inte värre på hjärtat än dom andra flesta cs rc‘s och över lag så sliter väl alla cs på hjärtat öht och det finns garanterat dom som sliter hårdare än 3,4 även om 3,4 är hyffast påfrestande för hjärtat det kan jag hålla med om med det ju inte“mooooonsterpåfrestande“ som du fåre att låta

CS som påverkar hjärtat negativt är framför allt sådana som agerar som agonister på 5HT-2B receptorer.

BTW, Du skriver som ett klappmongo.
Citera
2011-12-26, 16:04
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
BTW, Du skriver som ett klappmongo.

måhända att jag gör men du svara ju uppenbarligen på inlägget så det är ju tur att du så “bright“ och att du lyckas andvända dina 30 resterande hjärnceller till att skriva så flitigt på flashback. Har du fått varit själv i dessa juletider är du lite bitter
Senast redigerad av creepyone 2011-12-26 kl. 16:10.
Citera
2011-12-26, 16:15
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
måhända att jag gör men du svara ju uppenbarligen på inlägget så det är ju tur att du så “bright“ och att du lyckas andvända dina 30 resterande hjärnceller till att skriva så flitigt på flashback. Har du fått varit själv i dessa juletider är du lite bitter

Oj vad sårad du blev. Det du behöver tänka på när du skriver är framför allt disposition och meningsbyggnad. Och nej. Jag har inte varit själv över julen.

OnT: Vi är åtminstone överens om 3,4 DMMC är en kass drog. Jag provade vid ett tillfälle, tog närmare ett gram i en bomb utan att få något rus värt att nämna.

Jag kunde känna att mitt medvetande var förändrat på något sätt, men har man använt methylone, mephedrone eller någon annan av de bättre klassiska RC-drogerna så kan man lika gärna sätta eld på sina pengar som att köpa den här skiten.

My five.
Citera
2011-12-26, 16:22
Medlem
Qidushs avatar
Citat:
Det va nästan ett löjligt utlåtande inte så att jag på nått sätt “skyddar“ 3,4 då jag själv tycker att det är en ganska skabbig substans har dock brukat den ca 8-10 gånger men den substansen är lagg på hyllan för gott för min del. Hur som haver det jag ville komma fram till att 3,4 sliter inte värre på hjärtat än dom andra flesta cs rc‘s och över lag så sliter väl alla cs på hjärtat öht och det finns garanterat dom som sliter hårdare än 3,4 även om 3,4 är hyffsat påfrestande för hjärtat det kan jag hålla med om men det ju inte“mooooonsterpåfrestande“ som du fåre att låta

Den nivå på vilken invektiva genmälen som lägst skulle kunna läggas från min sida just nu vore uppenbart ett slöseri att meddela.

Låt se, begriper du detta:

3,4-DMMC dras med samma serotoninmedierade potential för kardiotoxicitet som en del riktigt hemska försök från RC-branschen att profitera på ungdomar utan vettiga ecstasykontakter. Närmre bestämt regleras celldelningen i ett område på hjärtmuskeln av 5-HT2b-agonism, varför det med vissa serotoninfrisättande substanser som har svårt att passera blod-hjärn-barriären eller av låg dospotens kumuleras perifert föreligger en synnerligen lömsk riskpotential som vid realiserande har dödlig utgång. Om inte transplantation tämligen omgående kan ske.

Där har du en av ett par risker jag ser som mer reella med den här substansen än mefedron, vilken visade sig vara pålitligt farlig på flera sätt.

Vad typ alla serotonerga katinoner gillar att ha gemensamt är neurotoxicitet som man inte behöver bada mushjärnor i för att påvisa. De har också ofta en rå vasokonstriktiv sida, samtidigt som de nästan efedrinlikt tvingar hjärtat att jobba.

Så även om 3,4-DMMC kanske inte har några frätande metaboliter eller liknande usla egenskaper, som enzymblockering eller kristallutfällning i urinvägarna, kan jag inte acceptera mitt utlåtande som löjligt i vidare mån än ett löfte om att min generation kommer få regera ostört och knappt ens behöva betala ut pensioner.

Har du något sakligt att komma med eller är du bara en bristfällig skribent som råkar läcka irrationell propaganda för osunda drogvanor? För jag diskuterar gärna katinonanaloger, men endast sakligt. Mefedrontrådarna är mitt ratio därtill.

Edit: Jag lovar, jag ska försöka omformulera min varning till svennesvenska när jag fått ett tillfredsställande kvitto på att tilltalat konto antingen inte kan diskutera substansen i fråga eller, vilket vore fantastiskt, visade sig bara ha tramsat för att se snävtänkt och snarstucken ut för skojs skull.
Senast redigerad av Qidush 2011-12-26 kl. 16:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in