2014-10-30, 08:16
Medlem
Tyckte det såg fint ut och inte alls konstigt. Vill du träna så kommer det nog inte göra någon enorm skillnad. Det är ju muskler och leder som går där. Tränar du mer så kommer dom bli tydligare. Blir du fet så försvinner dom. Det där är inget fult eller konstigt. Du ser ut som en tjej som är ganska smal men vad gör det?
Citera
2014-10-30, 08:52
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalchild
Jag kallar det för datamuskler respektive expansion av bröstmuskel. Jag är kanske medveten om att senor är inblandade, men vad kan jag göra för att minska då jag tycker det ser maskulint ut?

Avslappnad:
http://imgur.com/xUNACTf
Spänd:
http://imgur.com/V2yaplu

Ja men det är du nog ensam om att tycka.
Citera
2014-10-30, 09:29
Medlem
mungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Definitivt... förstår inte alls vad som är konstigt på bilderna, ser inte nästan alla ut sådär?
Citera
2014-10-30, 09:31
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Jag kallar det för datamuskler respektive expansion av bröstmuskel. Jag är kanske medveten om att senor är inblandade, men vad kan jag göra för att minska då jag tycker det ser maskulint ut?

Avslappnad:
http://imgur.com/xUNACTf
Spänd:
http://imgur.com/V2yaplu
Det enda maskulina är väl avsaknad av pattar?
Citera
2014-10-30, 10:18
Medlem
Zabuzas avatar
Ser helt normalt ut tycker jag. Tror du snöat in lite bara!
Citera
2014-10-30, 10:34
Medlem
Brinyuss avatar
Det är fullt möjligt att bli av med det där. Det är till och med lättare än att få dem. (Jag skulle gärna ta dina )
Men iallafall så krävs det i stort sätt att göra tvärt om mot vad en bodybuilder gör. En person som vill bygga muskler låter sig inte gå hungrig och äter ofta för tappa muskler. Musklerna behöver stimulans i form av protein och kolhydrat för att de ska växa och hållas i form. Då måste du göra tvärt om. Om du ligger på ett underskott på kalorier och ligger på ett lågt blodsocker så kommer kroppen att "hämta" ut vätskan från musklerna och omvandla den till energi. (Enkelt förklarat) på så sätt så kommer dina muskler att minska i storlek.!
Citera
2014-10-30, 10:45
Medlem
Du ser inte maskulin ut. Även kvinnor har muskler.
Citera
2014-10-30, 11:39
Medlem
Stalchilds avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av mung
Definitivt... förstår inte alls vad som är konstigt på bilderna, ser inte nästan alla ut sådär?

Jag har redan fått det konstaterat att jag är otydlig med min trådstart, förklarar liite bättre i ett annat inlägg exakt vad jag menar. Det är svårt för mig att hitta långärmat som passar, blir ofta för kort i armarna osv.
Citera
2014-10-30, 11:43
Medlem
Stalchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brinyus
Det är fullt möjligt att bli av med det där. Det är till och med lättare än att få dem. (Jag skulle gärna ta dina )
Men iallafall så krävs det i stort sätt att göra tvärt om mot vad en bodybuilder gör. En person som vill bygga muskler låter sig inte gå hungrig och äter ofta för tappa muskler. Musklerna behöver stimulans i form av protein och kolhydrat för att de ska växa och hållas i form. Då måste du göra tvärt om. Om du ligger på ett underskott på kalorier och ligger på ett lågt blodsocker så kommer kroppen att "hämta" ut vätskan från musklerna och omvandla den till energi. (Enkelt förklarat) på så sätt så kommer dina muskler att minska i storlek.!

Tack! That makes sense. Men ska jag ändå träna det området?
Citera
2014-10-30, 20:03
Medlem
Stalchilds avatar
Och Brinyus, om jag nu behöver ligga på ett kaloriunderskott så vet jag faktiskt inte hur hälsosamt det är, då jag är 175 och väger strax över 50, men det kanske inte spelar någon roll? (Ursäkta att jag är oerhört grön)
Citera
2014-10-30, 20:09
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Och Brinyus, om jag nu behöver ligga på ett kaloriunderskott så vet jag faktiskt inte hur hälsosamt det är, då jag är 175 och väger strax över 50, men det kanske inte spelar någon roll? (Ursäkta att jag är oerhört grön)

Då ska du absolut inte lägga dig på något kcal underskott.
Citera
2014-10-30, 20:18
Medlem
Stalchilds avatar
Citat:
Då ska du absolut inte lägga dig på något kcal underskott.

Ok... Men handlar det då om att bara sluta nyttja mina muskler, haha? Jag lyfter ganska mycket inom ett av mina jobb, bland annat ölfat, så det är ganska svårt att sluta. Det verkar dessutom som att ingen fattar precis vad jag menar, kanske pga att jag inte kan cirkulera de områden genom bildmodifiering (förtydligande av områden)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in