Citat:
Va bra, jag tänkte att det inte gick att nå 10 % body fat ifall man inte samtidigt äter 2000+ kalorier bulkandes, när jag vägde 65 så var ansiktet smalare än nu men inte så smalt som dom Chads som har 10 % fett och synligare kindben som jag vill nå, så kanske att det finns en gräns för att få ett lean face om man inte äter mer? och tränarVarför har du inga andra val tänker du? Jag kan se framför mig att du har massor av olika val. Jag har tränat styrketräning i över 20 år och sett det mesta. Finns inga rätt eller fel. Vill du ha bort magen så förstår jag att du vill lägga fokus där och då vore det ju mest rätt för dig att forma din livsstil så det blir ändring där.
Du kan nå vilken bodyfat du vill. .
Du kan nå vilken bodyfat du vill. .
Citat:
Jag skulle kunna börja en diet ja men jag är inte villig till detta då det borde gå att äta mindre bara och undvika onödigt fett och socker utan att man måste byta ut sina maträtter, tror du inte?Jag vill inte gymma nu, har man ADD/ADHD kan man inte fokusera på ett stimmigt gym, särskilt inte när det springer runt kvinnofolk där som man vill va snygg inför

Det kan hända saker på hemmafronten också tror jag, hade grym teknik
( tack vare youtube guider) när jag debuterade på maghjulet jag köpt från dollar store & känner träningsvärken när jag spänner.
Vad behöver man mer för hemmaträning utöver resistansband & maghjul, jo större hantlar än 2 kg!
Citat:
Jag har hört att man måste lyfta tungt direkt som svag, så jag slog på stora
trumman och galopperade iväg och beställde på nätet i förrgår ett stycke 6 kg hantel som prov, det är en ökning på 4 kg! jag kan ha förhastat mig, jag borde kanske ha 8 kg och två stycken för jag såg idag någon räka på youtube som tvingades lyfta 2 stycken 15 kg hantlar liggandes på en gymbänk
Ska jag ha 10 kg kanske direkt? jag kan skicka tillbaka 6 kg utan att öppna skiten
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-07 kl. 23:17.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-07 kl. 23:17.