2011-04-18, 23:33
Medlem
Kristofer.s avatar
Det var väll fanimej på tiden Annie fick åka..

Men nu får ju gry sluta babbla om Sara och Martin, Sara vill ju för fan inte.
2011-04-18, 23:41
Medlem
livinglegends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Det var väll fanimej på tiden Annie fick åka..

Men nu får ju gry sluta babbla om Sara och Martin, Sara vill ju för fan inte.

Haha. Vadå Sara vill inte? Du vet att en stor del av programmet kretsar kring deltagarnas relationer va?
2011-04-18, 23:45
Medlem
slowmedowns avatar
Simon måste ha extremt mycket slem i halsen hela tiden. Han harklar sig var 5:e sekund och kör typiska "snorloskeljudet". Väldigt sällan han spottar ut det han får upp verkar det som...

Tyckte det var lite roligt att deltagarna som hörde någon ropa "sonia" låtsades som att det lät som att någon ville henne något. Var det bara jag eller ropade de inte först Sonia och sedan Gurkan. I mina ögon lät det som att de var fans ialla fall. Känns som Peter ialla fall är en sådan typ som blir avis på sådant och försöker vända det till något annat.
2011-04-19, 00:09
Medlem
TrumanBurbanks avatar
I början märkte man knappt av Annie, men ärligt - jag vet INTE ett piss om Madde, hon är osynligare än Molgan.

Fattar inte ens att hon vill vara i huset.
2011-04-19, 00:16
Medlem
slowmedowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
I början märkte man knappt av Annie, men ärligt - jag vet INTE ett piss om Madde, hon är osynligare än Molgan.

Fattar inte ens att hon vill vara i huset.

Alla hoppas väl att hon ska visa sina true colours. Egentligen gjorde ju hon mer i Oasen än vad Annie gjorde på hela sin tid i huset.
2011-04-19, 00:54
Medlem
bingobennys avatar
Vart hittar man senaste avsnittet? Finns varken på Dreamseed eller Swepiracy
2011-04-19, 00:55
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bingobenny
Vart hittar man senaste avsnittet? Finns varken på Dreamseed eller Swepiracy

Finns uppe på bigbrother.se nu.
2011-04-19, 00:58
Medlem
paperfaces avatar
Va är det som folk tycker är så bra med Rodney?

Nu har jag inte tittat så jättemkt men jag undrar om ni tkr att rodney är skön på riktigt eller om det är så att ni tycker att han gör bra Tv? för det är skillnad.

Jag tkr han verkar vara helt jävla tappad och ointelligent och inte alls smart.
Plus att varje gång jag kollar så ska han börja prata engelska? Pinsamt
2011-04-19, 01:03
Medlem
Bandoliers avatar
Jag har sett alla säsonger av BB men aldrig har någon deltagare varit så fjortisaktig som neger-bollen Sonia. Den sitter i bikten och uttalar sig som om den redan hade vunnit BB. Anklagar andra för att pakta men har glömt hur den ständigt fjäskade för transan.

Hoppas Madde snart blir Roddes ständiga madrass - detta skulle göra Sonia så jävla svartsjuk och jag skulle mysa...
2011-04-19, 01:13
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Missade slutet av BB igår så tittade på det nu och fick se "Annies tid i huset".

Åt en macka samtidigt men den kom snabbt upp igen när de visade hennes vita hud och hur hon "strippade" iförd mormorstrosor.

Fyfan vad vidrigt.
2011-04-19, 01:22
Medlem
Raskaoverisens avatar
Fattar fan inte vad Madde ser i Rodney han har ju fasen tafsat på nästan alla tjejer där Men klart hon har ju sagt innan att hon gillar svarta och nu är hon Rodneys lilla madrass slampa
2011-04-19, 01:23
Medlem
Favorit citat från i söndags:

Roddan smetar grädde på kameran vilket resulterar i bestraffning och sonia skriker:
"Fan, fan, jag som jobbade på min solbränna typiskt"

Gry frågar sara om basehunter är den kändast personen hon har träffat, sara svarar:

"Nej, träffade en dj i cypern som kanske inte är så känd här i sverige" (Sara har tidigare under veckan gått runt och prata om hur häftigt det är att vara med basehunter.)

Basehunter beklagar fördröjningen av låten p.g.a.:

"Det tog lite längre tid än väntat att fixa till rösterna"

hahaha goa citat enligt mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in