2011-04-24, 23:57
Medlem
carlan85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerom
Nån skrev tidigare i kväll (orkar inte leta upp inlägget)
Att dom kastar ut Roddan för att inte Sheriffen skall gå in och hämta honom för heilandet.
När fan kom polisen och hämtade någon för detta?
Dom ringer ju eller skickar brev att man skall infinna sig för betydligt grövre grejjor än så här.
Vill BB rädda sitt skinn så låt ordningsmakten snacka med killen och skicka in honom igen med ett par kartor bärs

Håller med till 110%, det bäste för kanalens del hade varit att låta honom återvända och i fortsättningen redovisa rösterna
2011-04-24, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Borghesia
Enligt en person på BB's Facebooksida så har snuten plockat in Roddan.
https://www.facebook.com/BigBrotherSverige

Antar det är ett troll eller är det nån annan som sett något av detta?

Även om det stod en polisbil där så är det ju absolut inte säkert att det var pga Rodney. Sköta ordningen, mycket folk och kväll.
2011-04-25, 00:00
Medlem
Härligt att Rodney åkte ut. Ser hellre Madelene och Katarina kvar än Rodney som suger sin egen kuk och går runt i huset för att trycka ner andra människor.

Nu får man följa BB ordentligt och hoppas att Simon går hela vägen.
2011-04-25, 00:03
Medlem
Gormits avatar
Okej de har skickat hem Roddan, inget vi kan göra åt det. Men snälla, kan de SLUTA mata oss med Gurkan-grejer! Allt handlade om Gurkan ikväll, han var som en huvudroll i en film. Det blev kebab, det blev väldigt mycket om hans frosseri, de ska ta med nån mini-gurkan. Jag mår fan illa av deras försök! De har riggat så att han ska vinna och försöker göra så mycket de kan för att de inte ska behöva fuska för mycket och för att det ska finnas ett sken av att han är populärast i huset. Det räcker med Gurkor nu!!!
Medlem
Möjligheten att det har varit en utbredd tyst pakt mot Katerina de två senaste gångerna tror jag inte heller är helt uteslutet. I och med att Annie och Rodney har visat sig ha utstickande personligheter samt att båda har varit populära i omröstningar kan ha bidragit till att folk räknar med att de kommer få mycket röster även i utröstningarna. Därför tror jag att Madde kan ha fått väldigt många röster på så vis. Allt för att katerina skulle ryka. För Madde kan inte vara mer populär än Rodney utanför huset. Inte en chans! Det hade varit en sak ifall man fick rösta på den man ville skulle lämna, men nu röstar man ju på sin favorit, och Rodney borde ha många fler anhängare än Madde om man tänker så.
Senast redigerad av EternalBliss 2011-04-25 kl. 00:05.
Medlem
PingPongZongs avatar
När det är 3st nominerade och Gry säger det skiljer ett visst antal röster, så undrar man ju mellan vilka? Men inte ens det får vi tittare/röstare reda på.

Likadant med viktuppdraget, vafan redovisar dom inte vikten för varje deltagare?

OCH, priset dom skulle få, att dom ska få post eller se på film? Är det kul att se på?
2011-04-25, 00:06
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killa_Mike
Härligt att Rodney åkte ut. Ser hellre Madelene och Katarina kvar än Rodney som suger sin egen kuk och går runt i huset för att trycka ner andra människor.

Finns faktiskt en film när Rodney försöker suga sin egen kuk, men det kunde han inte. Tror inte han klarat av det i huset heller.

Madde blev ju anklagad för vara elak mot Annie. Och Katerina är väl inte speciellt snäll mot dom andra? Eller tycker du det?
2011-04-25, 00:07
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killa_Mike

Vad är det som blir bättre nu rent tittarmässigt? Rodney var ju en slags katalysator för de få intriger som fanns i huset.

* Han triggade igång vissa så att de fick urflippningar ( Roza, Katerina etc)
* Han skapade spänningar mellan Sonia och Madde
* Han provocerade BB så att deltagarna drabbades

Utan sådana figurer dör konceptet.
2011-04-25, 00:07
Medlem
Alltså jag sällar mig till fuskteorin. Även om det är ett ganska korkat och genomskinligt fusk så tror jag ändå produktionen hellre mygglar ut honom, än att plockar ut honom och på så sätt erkänna den dåliga castingen.
2011-04-25, 00:08
Medlem
Forevos avatar
Det går rykten på redaktionen att ingen ska gå ut i media ang. Rodney utan endast "kontrollerade" mediareleaser får släppas.
2011-04-25, 00:13
Medlem
slamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukisen
Det spelar ingen roll att du ändrade till anmälningar eftersom du inte förstår varför dom anmäls. Du skriver att det är för att dom inte tog ut Rodney, det stämmer inte. Ansvarig utgivare har anmälts till JK för att kanalen sänt Hitlerhälsningen.

Tror du att det finns en lag som säger att man måste ta ut Rodney så är du mer än lovligt dum. Big Brother är ingen polis eller domstol.

Hur mycket fritid har du själv din turk?

Men gå och lägg dig jävla smurf. Det var i mitt första inlägg jag skrev att anmälningen berodde på hans heilande men ändrade det sedan till att dom fått klagomål pågrund av det. Vad är du för jävla miffo som drar igång en jävla diskussion om en sådan skitsak. Sedan är du ju dum i huvudet att du fortfarande ältar om det.

Jag skrev att polisen kunde plocka ut honom och att många som vart illa berörda av det villa ha ut honom. Har du blivit rövknullad av din pappa eller spelar bitterfitta?
2011-04-25, 00:15
Medlem
tOpOffs avatar
Så här mycket tycker folket om Madelene: http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater

Detta om något är väl solklart bevis på myglet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in