2011-04-19, 01:31
Medlem
Tigris.of.gauls avatar
Frsta ssong jag sett utan ngn man riktigt gillat. Okej Simon verkar ju va en mjlig vinnare, men fan s trist han verkar.

Nr ska BB skicka in Jessica igen? Och resten av de tidigt utrstade... Behvs fan att ngn rr om lite i grytan nu.
2011-04-19, 03:07
Medlem
DenLedes avatar
Tycker Basshunter levererade nr det gller lten. Har lyssnat p den ngra gnger nu och tycker den svnger.
Kan mycket vl bli en sommarplga det hr.
2011-04-19, 03:31
Medlem
Imponerads avatar
Fick man reda p Annies hemlighet som hon talade om, innan hon hann lmna BB huset?
Eller var det bara att hon var judinna? Jag misstnkte ett tag att hon hade ngon form av ddlig sjukdom. Ngon som vet vad hemligheten var? Enligt Annie sjlv s trodde hon de skulle vara knt p utsidan.

P tal om vinnare s hoppas jag Katerina vinner Big brother.
2011-04-19, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imponerad
Fick man reda p Annies hemlighet som hon talade om, innan hon hann lmna BB huset?
Eller var det bara att hon var judinna? Jag misstnkte ett tag att hon hade ngon form av ddlig sjukdom. Ngon som vet vad hemligheten var? Enligt Annie sjlv s trodde hon de skulle vara knt p utsidan.

Hoppas ocks p att hon vinner, hon r den enda som r vrd det. Simon fr grna vara i final, men han r som sagt en trkig deltagare, vad har han gjort fr att frtjna det egentligen?

Dessutom sgs det vara att han r gay, och det kan stmma om man tnker efter. BB-Jessica hade ven skrivit i sin blogg att det var nn gay drinne, "nn man aldrig kunde tro"... d menade hon inte Nicky eller mes-Putte.
2011-04-19, 08:08
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Hoppas ocks p att hon vinner, hon r den enda som r vrd det. Simon fr grna vara i final, men han r som sagt en trkig deltagare, vad har han gjort fr att frtjna det egentligen?

Dessutom sgs det vara att han r gay, och det kan stmma om man tnker efter. BB-Jessica hade ven skrivit i sin blogg att det var nn gay drinne, "nn man aldrig kunde tro"... d menade hon inte Nicky eller mes-Putte.

Sen kan man ju ta ALLT Jessica sger med en trucklast salt.

Att Katerina r den enda som r vrd att vinna vill jag grna ha en frklaring till?
Du fr grna ha henne som favorit, det r ju inget jag behver bry mig om, men skulle nd vara kul att veta varfr?
2011-04-19, 08:57
Medlem
Flinta82s avatar
Vore riktigt roligt om BB ordnade med en fest snart, dr alla tidigare utrstade fick vara med. Bara fr en kvll. Satan vilka skandaler och vilket tjafs det skulle bli, srskilt nr mnga av dom utrstade numera VET vad vissa personer dr inne sagt om dom i bikten t.ex.
2011-04-19, 09:39
Medlem
Ronilles avatar
Rodney r ju en tvttkta ego nr han idkar samlag. Det r in ut ett par gnger, sprut och sedan s gr han ver till sin egna sng. En charmr...

Jag hoppas ocks p en rejl pskfest dr alla inklusive ruggugglorna frn oasen kommer in. Det vore grejer det. Mycket sprit, mat och skandaler.
2011-04-19, 10:13
Medlem
Jeroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imponerad

Knns som att msom skrika msom skratta har gjorts frut och inte kan ligga till grund fr en seger...och hennes glla skrik nr det spelas nn lt hon gillar gr mig totalt tokig.
Falskt troende som fortfarande kr med bootydance fr att ragga rster..nej usch!!!!
Och maken till person att ha svrt att lyssna p andra fr man leta efter. Hjrtat
2011-04-19, 10:27
Medlem
Jeroms avatar
Mina topp-5 listor....1 har hgst vrde. Detta r en s objektiv bedmning som mjligt..favoritskap bortrknad.

Person jag helst vill ha med mig 2 v utomlands:
1. Peter
2. Rodney
3. Martin
4. Sara
5. Simon

Person jag helst vill vara vn med:
1. Simon
2. Peter
3. Martin
4. Madde
5. Sara

Snyggast person:
1. Sara
2. Martin
3. Katerina
4. Peter
5. Roddan

Fulast person:
1. Christian
2. Gurkan
3. Simon
4. Sonia
5. Madde

Helst vill ligga med:
1. Sara
2. Katerina (med munkavel p)
3. Madde
4. Sonia
5. -

Guide i frorten:
1. Sonia
2. Roddan
3. Gurkan
4. Chrille
5. Peter

Jag skulle anstlla:
1. Simon
2. Sara
3. Martin
4. Chrille
5. Peter

Smartast:
1. Martin
2. Sara
3. Peter
4. Chrille
5. Roddan

Dummast:
1. Sonia
2. Gurkan
3. Madde
4. Katerina
5. Simon
2011-04-19, 11:02
Medlem
GOOGLE.coms avatar
Frn chatten med Annie:

Karin: Vad tycker du att du tillfrde i huset?
Annie Almn: Snarare vad tillfrde jag inte?

Vad fan tror spket?
2011-04-19, 11:49
Medlem
Karl.Pilkingtons avatar
Va faaaaaaaaaan r det som hnder?

Varfr r avsnitt 50 till 30% bara en jvla repris av sndagsavsnittet?! Hnder det verkligen s lite? jvla skitprogram.
2011-04-19, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benjo
Tack, precis den r det. Frgan r varfr han lagt in det i lten.

Fresten s gillade Peter och Rodney endast det i lten. De sa de nr Rodney satt i buren.

http://www.youtube.com/watch?v=-DsyZ...eature=related

den r det ocks, passar verkligen inte. "IN THE AYEEER"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in