2011-04-07, 23:18
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mappmannen
Patrik är ju bara en enda stor gnällkärring, seriöst. Han har provocerat Roddan sedan han kom in i huset och nu gick R möjligen lite långt, men vafan, det där var ju som random lillördag i verkliga livet. Big brother blir väldigt mycket tråkigare utan Rodney.

Det har ju Patrik redan uttalat i förväg att han skulle provocera fram ett agernade från minst två andra deltagare, så att det blir tre stycken som sitter nominerade.

Så reaktionen han fick fram var att Rodney både försökte bräda P från tjejen öppet inför alla och kasta vin över P.

//Brute
2011-04-07, 23:19
Medlem
Lavios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elastico
I de flesta fallen är det Roddan som provocerar. Självklart inte seriöst. Men alla som han provocerar är så dumma att de tar åt sig och inte förstår det.

Men i det här fallet, som du även kan se på de uppladdade klippen så var det helt klart Patrik som provocerade Roddan direkt när han öppnade sin ständiga gnälliga käft.

Okej, så först skyddar du Roddans provokationer genom att säga "men alla som han provocerar är så dumma att de tar åt sig", sedan reagerar du på att Patrik provocerade Roddan och att rodan sen kastat vin på honom, och menar på att detta är Patriks fel.

Större idioter än folk på flashback får man fan leta efter. Sluta ta Roddans parti bara för att ni är lika stora äckliga rasist/mansgris/vidriga äckel som han är, killen ska fan UT och det snabbt som fan!
2011-04-07, 23:22
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svea123
Skulle tippa på att Rodney redan är straffnominerad, han får dock inte yttra sig om det tills på söndag.
Klockren klipp och vinkling i dagens avsnitt dock, nästan så man tycker lite synd om Patrik

Fast hur ska dom motivera straffnomineringen i så fall? Att han sa sieg heil kommer ju aldrig BB erkänna eller gå ut med och han kan ju knappast bli straffnominerad för han kastade vin på Patrik. Annie borde bli nominerad för att ha slagit Roddan däremot, den fula jävla slynan.

Spelar dock ingen roll om Roddan blir nominerad. Han har folkets stöd. Han kanske kommer sitta mot Madde på söndag, hon kommer dock flyga åt helvete då.
2011-04-07, 23:25
Medlem
Hur fick Rodney sin vita vecka? "Dåligt uppförande gentemot BB"
Det behövs inte särskilt mycket motiverande från BB...
2011-04-07, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Fast hur ska dom motivera straffnomineringen i så fall? Att han sa sieg heil kommer ju aldrig BB erkänna eller gå ut med och han kan ju knappast bli straffnominerad för han kastade vin på Patrik. Annie borde bli nominerad för att ha slagit Roddan däremot, den fula jävla slynan.

De borde båda bli varnade eller nominerade för sitt utåtagerande.
2011-04-07, 23:35
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Fast hur ska dom motivera straffnomineringen i så fall? Att han sa sieg heil kommer ju aldrig BB erkänna eller gå ut med

Varför skulle de inte göra det? Hela Sverige vet ju redan om det.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12847047.ab
2011-04-07, 23:38
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Varför skulle de inte göra det? Hela Sverige vet ju redan om det.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12847047.ab

Jo, men BB har överhuvudtaget inte nämnt händelsen. Tror knappast de vill uppmärksamma det igen genom att nämna det som orsak för en eventuell straffnominering.
2011-04-07, 23:39
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Jo, men BB har överhuvudtaget inte nämnt händelsen. Tror knappast de vill uppmärksamma det igen genom att nämna det som orsak för en eventuell straffnominering.

Nej, fast Porseryd nämner det ju i Aftonbladet. De lär väl inte säga att han är straffnominerad för att han gjorde en Hitlerhälsning, utan det räcker väl med att säga att han har uppträtt olämpligt.
2011-04-07, 23:41
Medlem
Colonials avatar
Roddan ger sig aldrig på människor det är synd om. Han sparkar aldrig på någon som ligger. Därför har jag svårt att ogilla honom. Alla han har gett sig på har jag tyckt genuint illa om vilket gör att jag kan sympatisera med handlandet.

Det är något med Patrik som är helt olidligt. Har går runt med bar överkropp hela dagarna och fångar varje spegel han passerar. Han har helt SJUKT svårt att bjuda på sig själv. Någon som vet när han har druckit eller inte? Alltid samma intetsägande människa.
2011-04-08, 00:12
Medlem
thrown-outs avatar
Allt jävla snack om att Roddan "mindfuckar"??

Är ni efterblivna eller, det är väl fan inte att "mindfucka" någon? Så som han mindfuckar folk retades jag med mina syskon när dom va små. Det är väl fan inte att mindfucka någon. Han är en översittar typ, ett riktigt prakt arsel.

Ni som gillar han är väl sådana nördar att det måste helt jävla otroligt. Ser upp till någon som väljer ut den svaga i gruppen & försöker trycka ner personen i fråga. Han skulle ALDRIG ta en konflikt med någon som har ett bra psyke, & självförtroende.
Tror ni verkligen vettiga vanliga människor gillar stilen han kör? Han verkar vara så osäker i sig själv att det är löjligt.

Jag själv tycker bara han är patetisk. Men kan hålla med att det är något med patrik, vet inte vad.. Men jag har inte gillat han sedan han klev in i huset. Har missat det här med tjaffset & vin kastningen. Har bara läst vad som skrivits här. Har haft annat för mig idag än att kolla BB som tur är.

Förlåt för ett helt ointressant inlägg men blev så irriterad över allt prat om att roddan "mindfuckar" folk när han igentligen bara "retas, mobbas" (sånt hör hemma i skolan tänkte jag skriva ) & det är så jävla lågt att sparka på folk som redan ligger ner tycker jag.
2011-04-08, 00:13
Medlem
Märkte ni att livesändningen 24/7 går 4min efter vår tid? När Klockan inne i huset blev 2400 och Big brother gratulerade honom så var klockan egentligen 24.04 vår tid...
2011-04-08, 00:18
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deiokes
Märkte ni att livesändningen 24/7 går 4min efter vår tid? När Klockan inne i huset blev 2400 och Big brother gratulerade honom så var klockan egentligen 24.04 vår tid...

Det gör den väl alltid.. Det är alltid en delay utifall något skulle hända. Därför fattar jag inte riktigt varför de ens valde att visa Rodneys heilning om de nu tycker att det är så förskräckligt.

..Och nu är Gurkan sur för att han gav produktionen en muffin och inte fick en cigarett tillbaka. Han börjar försöka kräva mer och mer, verkar det som.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in