Allt jävla snack om att Roddan "mindfuckar"??
Är ni efterblivna eller, det är väl fan inte att "mindfucka" någon? Så som han mindfuckar folk retades jag med mina syskon när dom va små. Det är väl fan inte att mindfucka någon. Han är en översittar typ, ett riktigt prakt arsel.
Ni som gillar han är väl sådana nördar att det måste helt jävla otroligt. Ser upp till någon som väljer ut den svaga i gruppen & försöker trycka ner personen i fråga. Han skulle ALDRIG ta en konflikt med någon som har ett bra psyke, & självförtroende.
Tror ni verkligen vettiga vanliga människor gillar stilen han kör? Han verkar vara så osäker i sig själv att det är löjligt.
Jag själv tycker bara han är patetisk. Men kan hålla med att det är något med patrik, vet inte vad.. Men jag har inte gillat han sedan han klev in i huset. Har missat det här med tjaffset & vin kastningen. Har bara läst vad som skrivits här. Har haft annat för mig idag än att kolla BB som tur är.
Förlåt för ett helt ointressant inlägg men blev så irriterad över allt prat om att roddan "mindfuckar" folk när han igentligen bara "retas, mobbas" (sånt hör hemma i skolan tänkte jag skriva

) & det är så jävla lågt att sparka på folk som redan ligger ner tycker jag.