Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-13, 01:37
Medlem
Negerkucks avatar
Har inte mkt för basshunters musik å aldrig läst eller sett nåt om honom, hatade boten anna men måste ändå säga att jag blev positivt överraskad. Verkade ganska pedagogisk och öppen. Skulle lätt se han i BB framför många andra i huset. Personligen är musiken skit men han verkar ju kunna leva gott på den så det är väl bara gratulera framgången.
2011-04-13, 01:42
Medlem
Det finns väl en anledning till att han har varit med i två Big Brother-produktioner, läcker sina sexbilder lite då & då etc...
2011-04-13, 01:43
Medlem
jabbzors avatar
Trodde lite bättre om Sara, allt står ju inte rätt till där. Hon såg ju verkligen upp till honom, hon kommer ju ryka betydligt fortare nu. Hon gick från rätt lugn och skön till extremt oskön måste jag säga.
2011-04-13, 02:02
Medlem
Är det bara jag som tycker Sara verkar vara lika mentalt utvecklad som en 3 åring? Och när hon snackar med fjanthunter blir hon ännu mera patetisk. Kändiskåta lilla stycke, fy fan vad hon sjönk i mina ögon.

Hoppas fanskapet sitter nominerad snart så vi slipper den fan..
2011-04-13, 02:16
Medlem
queersirs avatar
Haha Basshunter verkar ju vara störtskön.
http://play.bigbrother.se/bigbrother...ideoid=1587354
2011-04-13, 02:40
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adekvatus
Håller med! Hon har inte släppt till det minsta för Martin på hela tiden i huset och efter några timmar med Basshunter så dryper de i trosorna på henne.

Bara ännu ett bevis på att Sara aldrig riktigt har varit intresserad av Martin. Hade hon haft starka känslor för honom så hade hon släppt loss for länge sen. Jag tror inte Sara hade gått för Martin ute i vanliga livet, utan de har kommit relativt varandra nära pga att det lever just nu i en väldigt konstig värld inlåst i Big brother huset. Hur som helst snacka om att vara kåndiskåt. Tänk om en riktigt stor artist hade kommit in i huset då hade han förmodligen fått sätta på Sara direkt.
2011-04-13, 04:41
Medlem
Mvks avatar
Vem fan har ansvaret för ihopklippet av avsnitten?
Jag får fan reda på mer om vad som händer i huset på Aftonbladet än i avsnitten och då har jag 24/7.
Fick man se när rodde hailar i något avsnitt och när kommer saras hångel med BH?

Fan håller dom på med?
Avsnitten som kommer på måndagar innehåller helt plötsligt den utröstade personen som röstades ut i söndags.
Jävla röra.
2011-04-13, 04:49
Medlem
Chilifoefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Jag får fan reda på mer om vad som händer i huset på Aftonbladet än i avsnitten och då har jag 24/7.
Fick man se när rodde hailar i något avsnitt och när kommer saras hångel med BH?

Fan håller dom på med?
Avsnitten som kommer på måndagar innehåller helt plötsligt den utröstade personen som röstades ut i söndags.
Jävla röra.
Den utröstade är med på måndagens avsnitt för det är material från dagen på söndag. Utröstningen sker ju på kvällen.

Man har inte fått se Rodney heila i något avsnitt.

Saras hångel med Snuskhunter var med i tisdagens avsnitt. Om du väntar några timmar så sänds en repris på TV11 klockan 07:00 tror jag. Annars kan du ju kolla på internet.
2011-04-13, 05:05
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilifoefan
Den utröstade är med på måndagens avsnitt för det är material från dagen på söndag. Utröstningen sker ju på kvällen.

Man har inte fått se Rodney heila i något avsnitt.

Saras hångel med Snuskhunter var med i tisdagens avsnitt. Om du väntar några timmar så sänds en repris på TV11 klockan 07:00 tror jag. Annars kan du ju kolla på internet.

Tack för förklaringen men det gör inte saken bättre.
Faktum kvarstår, ihopklippet suger.
2011-04-13, 05:20
Medlem
Bockstensmannens avatar
Mvk: För att få ut något av 24/7 måste du titta jävligt ofta och mycket, annars riskerar man att missa när något väl händer. Själv följer jag inte tv-avsnitten alls förutom söndagsavsnittet och det funkar prima anser jag
Däremot blir det en jävla röra att följa avsnitten och 24/7 samtidigt, nästan mer värt att välja det ena.
Senast redigerad av Bockstensmannen 2011-04-13 kl. 05:23.
2011-04-13, 05:32
Medlem
efterbliven.svensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk

Fan håller dom på med?
Jävla röra.

Om man kollar diskussionen Rodney och Sonia har ute när dom röker strax efter dom fått in cigaretter så ser man hur jävla mongo dom klipper diskussioner. Ena stunden är ciggen nytänd, andra stunden är det bara nån cm kvar och sen tillbaka till nytänd osv.
2011-04-13, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaffe
Är det bara jag som tycker Sara verkar vara lika mentalt utvecklad som en 3 åring? Och när hon snackar med fjanthunter blir hon ännu mera patetisk. Kändiskåta lilla stycke, fy fan vad hon sjönk i mina ögon.

Hoppas fanskapet sitter nominerad snart så vi slipper den fan..

När hon pratade med Peter igår i badrummet om hånglet med BH, och först efter det förstod jag hur korkad hon faktiskt är. Konversationen gick lite så här:

P: Men var det pga hämndbegär?

S: Va? Vaddå?

P: Ja, hämndbegär, en begär om hämnd.

S: Jaha, nä, nä, det var det inte.

Edit: Hon verkade alltså inte förstå "svåra" ord som t.ex. hämndbegär, och det verkade inte konstigare än att Peter verkade känna till detta och anpassade sig snabbt till att ändra ordet så att hon skulle förstå.
Senast redigerad av Ms.Take 2011-04-13 kl. 08:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in