Citat:
Ursprungligen postat av
PretIdiotiem
Det står lite oklart på deras hemsidor men det verkar som om Mundios kort, Vectone och Delight har en 12-mån prisplan som liknar gamla Telenor Enkel.
0,99kr/samtal öppningsavgift
0,49kr/min till mobil
0,01kr/min till fast telefon
0,49kr/sms
Mundio har dessutom olika typer av kampanjerbjudanden, såsom fastpris och datapaket. Men dessa erbjudanden tycks ha en giltighetstid på 1 mån.
Jo, dom verkar ha väldigt snurriga och konstiga hemsidor och ger ett allmänt oseriöst intryck så att säga. Och det är lite svårt att hitta ordentlig information om saker och ting. Det gör väl tyvärr att man ryggar tillbaka lite spontant trots dom billiga priserna, även om det låter som i tråden att folk verkar hyfsat nöjda.
Sen verkar det lite krånglare om man vill behålla sitt gammla nummer, att man måste ladda ner ett formulär, fylla i och skicka ett brev via snigelpost. Hos många andra kan man ju enkelt göra detta vid en beställning via hemsidan eller som hos Telia där det räcker med att skicka ett sms.
Sen undrar man ju lite hur det är med kundtjänsten, om man nu skulle behöva support då och då eller behöver fråga någonting. Och har dom något liknande som "Mina sidor", där man kan göra dom flesta inställningarna för sitt kort själv, eller måste man maila supporten för sånt?