2010-03-10, 12:54
Bannlyst
Vad sägs om detta som magträning?

Jag är i behov av HJÄLP. På senare dar (år) har jag börjat lägga på mig fler och fler kilo, men det är nästan bara på överkroppen de hamnar. Jag känner mig helt enkelt som ett äpple på två ben. Det är dags att göra något åt det nu.

Hur låter den här träningen varje dag, kombinerat med vanlig helkroppsmotionsträning två till tre gånger i veckan? Om man äter normalt under tiden, dvs 2000 kalorier eller vad det är. Kommer jag så småningom bli av med äppelfiguren? Någon expert som vet?

Mvh
Äpplet.
Citera
2010-03-10, 13:00
Medlem
"Äppelfiguren" blir du av med genom att förlora vikt. Man kan inte punktförbränna fett på magen genom magträning.
Citera
2010-03-10, 13:04
Medlem
victor.bs avatar
Everything u need to know:
http://www.tomgotripped.com/SE/
Citera
2010-03-10, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NRST
"Äppelfiguren" blir du av med genom att förlora vikt. Man kan inte punktförbränna fett på magen genom magträning.

Men jag vill inte förlora vikt på underkroppen (lår och rumpa) utan endast överkroppen. Måste ju gå att förbränna kilon på överkroppen som gör att man inte förbränner lika mycket på underkroppen?

Citat:
Ursprungligen postat av victor.b

Jag vill liksom inte ta något preparat. Förutom möjligtvis läkarutskrivna bantningspiller då
Citera
2010-03-10, 13:56
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss-Hyde
Men jag vill inte förlora vikt på underkroppen (lår och rumpa) utan endast överkroppen. Måste ju gå att förbränna kilon på överkroppen som gör att man inte förbränner lika mycket på underkroppen?

Jag vill liksom inte ta något preparat. Förutom möjligtvis läkarutskrivna bantningspiller då

Nej, en viktnedgång över hela kroppen är det som gäller, men om du tänker rent logiskt:
Du har mest fett på överkroppen, var tror du kroppen kommer bränna mest fett först? Antagligen överkroppen då, även om det inte är någon garanti.

Bantningspiller vad är det för trams, testa sköta kosten istället, så jobbigt är det faktiskt inte att hålla koll på vad man stoppar i sig.
Citera
2010-03-10, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
Nej, en viktnedgång över hela kroppen är det som gäller, men om du tänker rent logiskt:
Du har mest fett på överkroppen, var tror du kroppen kommer bränna mest fett först? Antagligen överkroppen då, även om det inte är någon garanti.

Bantningspiller vad är det för trams, testa sköta kosten istället, så jobbigt är det faktiskt inte att hålla koll på vad man stoppar i sig.

Så det du säger är att jag i princip kan skita i youtubevideon och bara träna typ tre gånger i veckan?
Citera
2010-03-10, 14:44
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss-Hyde
Så det du säger är att jag i princip kan skita i youtubevideon och bara träna typ tre gånger i veckan?

Yes
Citera
2010-03-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pezrulezhaakon
Jäija

En bild säger mer än tusen ord...

mja får se om jag kan fixa de då,, det ser iaf inte klokt ut...
Citera
2010-03-10, 19:45
Medlem
Assholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Nu driver du väl ändå med oss?
Citera
2010-03-10, 20:30
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asshole
Nu driver du väl ändå med oss?

Klart han gör.
Citera
2010-03-26, 10:18
Medlem
C0ldWaT3Rs avatar
Om man inte orkar stirka dragonflags,finns det något sätt på vilket man kan göra den övningen något lättare då?
Citera
2010-03-26, 14:20
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0ldWaT3R
Om man inte orkar stirka dragonflags,finns det något sätt på vilket man kan göra den övningen något lättare då?

Massa bålträning och dragonflys-teknikträning hade jag använt mig av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in