Citat:
Ursprungligen postat av
HJALPMIGSNABBT
Hur kan ni ens gå ut och vara normala i skallen efter att en man har tryckt i er bagaget?
Skäms ni inte?
Om ni runkar av en man, leker ni feminina? Ljus röst etc?
Varför e de alltid någon som lajvar kvinna och den andra man? Är det för att försöka låtsas vara normala människor?
Hur mycket problem får ni med att ni inte kan stänga analen efter att ha blivit penetrerad av en man flera år? Det är ett massivt problem vad jag fått höra.
Har ni någonsin fått stryk efter att ni försökt flörta med en annan man?
Ser ni er som kvinnor mer än män? Var ärliga.
Är det er dröm att någon knullar er i doggy samtidigt som han drar ert hår hårt bakåt?
Hur kan ni ens gå ut efter en sådan händelse?
Skrev du det där med vänster hand?
Ehm men för att svara (och tror dina frågor redan är svarade längre bak i tråden) analsex, så tillvida det görs rätt är inte skadligt för analen nej. På samma sätt som att säg om du går på dass och skiter enormt mycket en dag behöver du inte vuxenblöja nästa.
Finns gott om hetero och bögpar (och andra) som har analsex och tror du inte att du skulle höra från en polare om deras anal slutade funka?
Jag har aldrig fått stryk för att jag flörtat med en man nej. Så gott som alla vuxna män i Sverige har förmåga att säga "errrr inte intresserad men tack" om det skulle hända.
Jag ser mig som man och rätt rejält så, ja. Vare sig jag eller maken eller några ex har nånsin "lajvat kvinna" som jag tror du menar det. Men finns folk som gillar det också, och det är väl gött?
Jag skäms inte det minsta. Varför skulle jag göra det?
Min dröm just nu är att nån ska komma och städa hemma. Är ledig idag från jobbet och har sjukt mycket att göra, städ, disk, tvätt. Så det är väl den största drömmen för tillfället.