2011-02-08, 08:32
Medlem
Feberns avatar
Är homosexuella män mer lösaktiga?

Är det mer vanligt förekommande att nyfikna Peter 17 år, hänger på Cruiser och raggar upp Sven Göran 45 från Karlstad, suger av honom i hans bil för att sedan balla ur eller är det mer vanligt att man levt som hetero tills man fyller 23 och besöker en anonym gayklubb tio mil från sin hemstad?
Citera
2011-02-08, 08:35
Medlem
Blir båda bög om man är enäggstvillingar?
Citera
2011-02-08, 08:44
Medlem
doffdavid2s avatar
I ett ömsesidigt bögförhållande (om det nu existerar) växlar ni mellan att ge och ta emot?

Blir det bajs på dicken?
Citera
2011-02-08, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doffdavid2
I ett ömsesidigt bögförhållande (om det nu existerar) växlar ni mellan att ge och ta emot?

Blir det bajs på dicken?
Du är ju dum.. båda könens tarm finns ingen skillnad
Citera
2011-02-08, 09:32
Medlem
Qarabags avatar
Fördomarna om bögen är många här märker jag. Tror dock ni kan lista ut svaren på de flesta frågor själv. Visst finns det homofiler som ägnar sig åt extrema grejer, men de flesta av "oss" är nog rätt normala.

Citat:
Ursprungligen postat av Snaxe
Hur bra stämmer denna forskningen som denna negern i Uganda gjort på bögar?
http://www.youtube.com/watch?v=euXQbZDwV0w

Gillar ni att ta droger och "fista" varandra i röven?

Gillar ni att äta er sexpartners avföring?

Inte ens värt att svara på. Vad tror du själv?

Citat:
Ursprungligen postat av -flame4fame-
Hur gör ni för att projicera det faktum att ni blir forever barnlösa? Förutsatt att ni inte köper nån billig surrogatmorsa.

Det kan kännas lite beklämmande ibland såklart. Har dock inte riktigt kommit upp i den åldern ännu att jag känner ett enormt sug efter att skaffa barn. Och den dagen får jag väl ta tag i det bekymret. Det finns många heteropar som också behöver hitta alternativa lösningar.

Citat:
Om ni hade fått välja, hade ni fortsatt vara bögar eller ej? Många verkar inte kunna svälja stoltheten och erkänna att de helst hade varit straighta.

Jag kan svälja den stoltheten och erkänna det. Men vad ska man göra liksom? Det är ju inget självvalt direkt. Jag kan hjälpa lika lite att jag är attraherad av killar ibland som att du troligen är attraherad av tjejer. Har man känt så sen man var i tonåren börjar man dock vänja sig.

Citat:
Ursprungligen postat av maci
Ser du din läggning som en sjukdom?

Varför valde du bögeri? (Påstå inte att det är ärftligt)

Sjukdom, nja, kanske lite. Men en "sjukdom" som inte går att bota isf. V

Varför valde du att vara hetero? Antagligen av samma "skäl", dvs man behövde aldrig ens göra ett aktivt val. Varför gillar någon blått bättre än gult? Nej, ärfligt är det verkligen inte. Hur skulle det kunna vara det...

Citat:
Ursprungligen postat av Somalisk-pizza
Ljug inte för oss! Alla hemliga och suspekta grupper har speciella hälsningar.

Har du ring i örat?
Brukar du ragga teens vid "bögringen" på Stockholms Central?
Har du betalat för sex med minderåriga?
Vart går gränsen mellan bögeri och pedofili? Tänker mest på hur ni som kollektiv ställer er då ni fiskar i samma vatten.
Har du fuktiga händer och är dom alltid avdomnade och uppfattas som döda fiskar när du skakar hand?
Har du rabatt hos blomsterhandlaren/frisören?
Vore det bra med att ni offentliga bögar hade ett eget ID-kort eller sydde på två korsade kukar på era kläder?
Är tyska bögar inne på BDSM?
Blev det fler bögar i Sverige efter EU-inträdet och då främst tyska bögar?

Du kan knappast vara seriös att döma av texten i ditt inlägg. Nej, givetvis finns det inga speciella hälsningar. När det gäller ragg är det väl mycket ögonkontakt som gäller, precis som för man/kvinna-ragg. På samtliga dina övriga frågor är svaret nej, förutom på sista. Ja, det bor numera 100 000 tyska bögar i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Jopsik
Brukar ni ploppa?

Vet inte vad det är ens.

Citat:
Tar ni den i tvåan?

Nej för fan. Det är ju bögigt.

Citat:
Blev ni våldtagna som barn eller?

Nej. Utveckla gärna varför du tror det.

Citat:
Har ni haft sex med ett fruntimmer?

Ja.

Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Enligt studierna har bögar stora kukar, stämmer detta? Är det därför tjejer gillar dem?

Har ju väldigt svårt att se hur det skall kunna stämma. Vore nästan samma som att säga att alla bögar har stor näsa eller brunt hår, eller är långa eller vad som helst. Borde ju vara ett snitt av samhället precis som för vilka andra som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av SwiftDelete
Jag har full respekt för bögar som är normala. Men varför måste vissa bögar vara bögiga? Bögsnack och gestikulerar mer än feta negerkvinnor från getto i USA.

Hur vanligt är det att en normal bögkille vill ha bögiga feminina killar? Jag menar det är ju motsatsen till att ni blev bögar överhuvudtaget? Som hetro gillar man ju kvinnan och som bög måste man ju gilla mannen?

Det är ju det som är problemet. Vi "normala" killar som är som vilka av er andra som helst gillar ju inte fjollbögen. Vi äcklas närmast, precis som ni gör. Kanske ännu mer. Jag har själv aldrig förstått det där heller.

Citat:
Ursprungligen postat av dwg
1, Får ni stånd när ner ser svettiga killar?
2, Brukar nu pulla er själva i 2:an
3, Tycker ni om att slicka röv eller få den slickad?
4, Sväljer ni sperman?

Nej. Nej. Nej. Nej.

Citat:
Ursprungligen postat av doffdavid2

Blir det bajs på dicken?

I vissa förhållanden är det säkert så. I andra är det nog mer köra mot enkelriktat så att säga.

Blir det bajs på din schnale när du sätter på din flickvän i tvåan?
Citera
2011-02-08, 09:40
Medlem
PourchGhoulss avatar
Hur känns det att vara en av dom mest hatade på denna jord?
Citera
2011-02-08, 09:56
Medlem
Qarabags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PourchGhouls

Enligt vem?
Citera
2011-02-08, 10:01
Medlem
Du och en polare (vet inte att du är bög) går runt i stan och din polare garvade sönder : Kolla bögen därborta hahahha

Hur gör du då?

När man blir hög är man bög?
Citera
2011-02-08, 10:06
Medlem
hanumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PourchGhouls
Jag skulle se det som en komplimang att vara hatad av ynkliga halvmänniskor som hatar folk på grund av sexuell läggning. Nu är jag inte bög, men jag hoppas att dom hatar mig också.
Citera
2011-02-08, 10:12
Medlem
slaktarn72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min-Mamma
Vad sa dom? Berätta?
I princip frågade dom rakt ut om jag ville knulla, fast den ena bad om ursäkt när jag såg ut som ett frågetecken och gick därifrån innan jag riktigt fattade vad han menade. Trodde det var ett skämt första gången...!

Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Har inte råd med en varning till =p, annars hade jag velat säga något i stil med:

"Rätt bögigt att bara stå och ta emot"

Snygg kavaj? Foton?

Bögig på något vis?
Haha fast nu "tog jag ju aldrig emot" tack och lov
Jag tycker den är snygg men inget märkvärdigt ganska lik den här
Citera
2011-02-08, 10:17
Medlem
slaktarn72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Enligt studierna har bögar stora kukar, stämmer detta? Är det därför tjejer gillar dem?
Min syrra har en bög kompis och hon har berättat att han har kuk så det räcker till hela rinkeby.

När dom hade vart på fest så hade en kille börjat prata med hans ex och sa att han va intresserad av "herr jätte kuk" och då hade ex:et bara svarat: Det skulle svartna för ögonen på dig
Citera
2011-02-08, 10:17
Medlem
QueerSchilvias avatar
FRÅGA:Varför måste alla bögar bo i city för?

Finns det inga bögar som gillar naturen och vill bo i t ex Tobo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in