2011-02-08, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonneHagal
Men hur många bögkompisar behöver man? Det enda man har gemensamt med en annan bög är i så fall att båda gillar att suga kuk. Det är inte mycket att grunda en vänskap på. De vänner jag har som är homo har jag även annat gemensamt med annars skulle det inte vara intressant. Om man visar mer av sina intressen och personlighet i sin QX profil ökar chansen för att man springer in i en vän än om man bara har bilder på sin snopp.

Jag håller med, det är nog därför jag inte aktivt söker mig in i gaykretsar, läggning är inget att basera ett vänskap på, tycker jag. Samtidigt tror jag det vore en god strategi för att hitta nåt mer än vänskap, jag bara pallar inte med alt det andra onödiga. :P

Men jag tycker inte textbaserat dejting fungerar så bra, det är alldeles för tråkigt att messa varann fram och tillbaka i evigheter, och de flesta verkar bara vara intresserade av just det. Eller sex, förstås.
Citera
2011-02-08, 20:18
Medlem
kissflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Tycker du att pridefestivalen är bra?

Anser du att det är rätt att ha tema "mot heteronormen"?
jag tycker att den har överlevt sig själv, vilket man inte minst kan se på de alltmer ansträngda teman som förkunnas för varje år. som föregående talare sagt verkar den mest bara vara ett urvattnat toleransjippo numera.
Citera
2011-02-08, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Tycker du att pridefestivalen är bra?

Ja och nej. Som politisk inslag är den värdelös med vissa undantag, som kalas stöttar jag den fullt ut.
Citera
2011-02-08, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonneHagal
Har jag missat, är han bög eller spelar han bög?

Han spelar en heterosexuell player i serien men är bög irl. Finns nog bättre exempel på sköna bögar men han var den första jag kom på.

Citat:
Ursprungligen postat av kissflickan
du menar varför så många i den branschen är öppna med att de är bögar? antagligen dels för att det går, dels för att en del kanske dras till branscher där det är mindre jobbigt att vara öppen. vilket brukar vara regel i s.k. kreativa yrken.

Visst, så kan det vara. Jag tror dock fortfarande att andelen bögar är högre inom sådana yrken, precis som att bögar är överrepresenterade inom andra yrken, som modellbranschen.
Citera
2011-02-08, 20:31
Medlem
Till er som frågar hur det känns att ta den i 2:an, Tänk er bara att eran bajskorv sug inåt istället för att den åker utåt
Iallafall vad jag tror att det känns

Citera
2011-02-08, 20:34
Medlem
kissflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenrajpa
Till er som frågar hur det känns att ta den i 2:an, Tänk er bara att eran bajskorv sug inåt istället för att den åker utåt

hittills tror jag bara att det är du som undrat.. vill du veta?
Citera
2011-02-08, 20:38
Medlem
SonneHagals avatar
Citat:
Alla har erogena zoner där bak, faktum är att män dessutom har en prostata som kan stimuleras. Man kan ju undra varför det är så? Även en del heteromän stimulerar sig där bak för att liva upp sexlivet. Du behöver ju inte fånga in en livs levande kuk för att skaffa dig mer erfarenhet på den fronten om nyfikenheten blir större. Visst är det skönt att skita om man är riktigt nödig, men det är inte samma sak.
Citera
2011-02-08, 20:38
Medlem
Matthew_Hopkinss avatar
Känner ni någon muslim som är öppet homosexuell och hur har detta i så fall tagits emot av hans omgivning?
Citera
2011-02-08, 20:39
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:

Ungefär lika bra gissat som att jag skulle gissa hur det känns när man dör.

Att ta den i tvåan är olika från person till person och mycket beroende på hur bra mannen i fråga är på att knulla. Det kan göra lite ont och kännas lite underligt de första gångerna. Sen stöter ollonet till prostatan i rask takt, det svartnar för ögonen och du sprutar utan att röra din kuk i en orgasm du inte trodde var möjlig. Alla kan tydligen inte få en så kallad "prostataorgasm" men vissa av oss är lyckligt lottade.

Typ.
Citera
2011-02-08, 20:40
Medlem
Freedom Fighters avatar
Är konceptet fjollbögar ett/en nytt fenomen/trend eller har det varit en realitet genom alla tider?

Bidrar etablissemanget till en stereotyp bild av bögar genom att främst släppa fram ovanstående i media etc.?

Vad tycker ni bögar om att förknippas med melodifestivalfjollor?
Citera
2011-02-08, 20:43
Bannlyst
Citat:

Hahah. Ja, det låter väl gött? Det är så jävla skönt att bajsa, gärna på unga män.

OnT:

Bajsrunka? Någon som testat det av er som gillar penetration? Dvs, stanna upp och låta bajskorven ta sin tid, blir som en slags gratis-kuk gissar jag?
Citera
2011-02-08, 20:45
Medlem
SonneHagals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matthew_Hopkins
Känner ni någon muslim som är öppet homosexuell och hur har detta i så fall tagits emot av hans omgivning?
Känner ingen som är öppet muslim
Kan tänka mig att det är ett hårt liv. Tror inte ens att muslimer accepteras som troende muslimer om de är homo. Fast det skulle vara kul att tvinga en iman att viga ett par i en moské, i det "nya Sverige".

Tankarna går genast till: Purple Jihad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in