Citat:
Ursprungligen postat av Effiestonem
Var det någon i din omgivning som reagerade mycket negativt när du kom ut som homosexuell? Har du undvikit att berätta för vissa nya bekantskaper om din sexuella läggning för att du är osäker på hur de skulle reagera? Har du många heterosexuella killkompisar? Vad är din åsikt om sk. faghags?
Nej, ingen har reagerat negativt hittills. En del har varit lite tagna i början, och inte riktigt vetat vad de ska säga, eller reagera på det. Men efter ett tag har det släppt, och de är snarare nyfikna.
Har nästan uteslutande heterosexuella killkompisar, vad jag vet i alla fall. Klart jag känner bögar också, men de är i en minoritet. Berättar inte för nya bekantskaper specifikt om min sexuella läggning, varför skulle det vara intressant? Däremot kommer det ju fram när man pratar om relationer, eller ens respektive. Skulle kännas fånigt att benämna min kille som "hon" liksom.
Faghags känns rätt tröttsamt, jag känner inget speciellt intresse att gå runt och prata shopping, killar, eller vara med på möhippor med en fnittrig tjej som tycker att allt är så gaaalet och crazy.
Och nej, jag tänder verkligen inte på fjolliga killar. De är rätt roliga att iakta, men inget pojkvänsmaterial.