2011-02-08, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PourchGhouls
Hur känns det att vara en av dom mest hatade på denna jord?
Som sagt. Hur känns det?
Citera
2011-02-08, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
FRÅGA:Varför måste alla bögar bo i city för?

Finns det inga bögar som gillar naturen och vill bo i t ex Tobo?
Nu kanske jag inte ska svara för bögarna, men en kvalificerad gissning är att folk är mer toleranta i storstäder.
Citera
2011-02-08, 10:57
Medlem
Qarabags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenafan
Du och en polare (vet inte att du är bög) går runt i stan och din polare garvade sönder : Kolla bögen därborta hahahha

Hur gör du då?

Garvar lika mycket själv. Ofta är det tillochmed jag som pekar och skrattar.
Citera
2011-02-08, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qarabag
Garvar lika mycket själv. Ofta är det tillochmed jag som pekar och skrattar.

Klassiskt exempel på bög med lågt självförtroende.
Citera
2011-02-08, 11:05
Medlem
Effiestonems avatar
Var det någon i din omgivning som reagerade mycket negativt när du kom ut som homosexuell? Har du undvikit att berätta för vissa nya bekantskaper om din sexuella läggning för att du är osäker på hur de skulle reagera? Har du många heterosexuella killkompisar? Vad är din åsikt om sk. faghags?
Citera
2011-02-08, 11:13
Medlem
W..Dempss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Effiestonem
Var det någon i din omgivning som reagerade mycket negativt när du kom ut som homosexuell? Har du undvikit att berätta för vissa nya bekantskaper om din sexuella läggning för att du är osäker på hur de skulle reagera? Har du många heterosexuella killkompisar? Vad är din åsikt om sk. faghags?

Nej, ingen har reagerat negativt hittills. En del har varit lite tagna i början, och inte riktigt vetat vad de ska säga, eller reagera på det. Men efter ett tag har det släppt, och de är snarare nyfikna.

Har nästan uteslutande heterosexuella killkompisar, vad jag vet i alla fall. Klart jag känner bögar också, men de är i en minoritet. Berättar inte för nya bekantskaper specifikt om min sexuella läggning, varför skulle det vara intressant? Däremot kommer det ju fram när man pratar om relationer, eller ens respektive. Skulle kännas fånigt att benämna min kille som "hon" liksom.

Faghags känns rätt tröttsamt, jag känner inget speciellt intresse att gå runt och prata shopping, killar, eller vara med på möhippor med en fnittrig tjej som tycker att allt är så gaaalet och crazy.

Och nej, jag tänder verkligen inte på fjolliga killar. De är rätt roliga att iakta, men inget pojkvänsmaterial.
Citera
2011-02-08, 11:38
Medlem
pponmms avatar
[quote=W..Demps]..QUOTE]
Hur känns det när de flesta har fördmmar mot eran kultur?
Citera
2011-02-08, 11:58
Medlem
-Mr.Ks avatar
Jesus, det verkar inte som många på Flashback träffat bögar förut.

Jag har en fråga, finns det några bra historier när ni kommit ut med att ni är bögar till olika personer ni umgåtts med mycket? Pinsam tystnad eller någon som kanske började undvika er efteråt?

Har ni fått lov att säga till någon närgången tjej att ni faktiskt gillar killar?
Citera
2011-02-08, 12:07
Medlem
W..Dempss avatar
[quote=pponmm]
Citat:
Ursprungligen postat av W..Demps
..QUOTE]
Hur känns det när de flesta har fördmmar mot eran kultur?

Det är tråkigt. Speciellt när jag inte kan identifiera mig med de fördomarna heller. Alla bögar är olika. Men självklart är det de som passar folks fördomar de kommer ihåg.Typ som vissa radikalfeminister(ROKS *host*) tycker att alla män är djur bara för att vissa av oss råkar våldta, och misshandlar kvinnor.

-Mr.K: Det har hänt flertalet gånger, och de flesta har trott att jag skämtar först, en blev till och med sur för att jag inte kunde komma på en bättre ursäkt. Men efter ett tag trillar poletten ner. Jag har haft sex med tjejer ett par gånger i fyllan, och det har varit helt OK för ett fylleligg, men jag skulle aldrig gå ner på en tjej tex, och jag skulle aldrig kunna ha ett seriöst förhållande med en tjej.
Citera
2011-02-08, 12:07
Medlem
honesttogods avatar
hur trötta är ni på att det är en issue vilket kön den ni knullar med har?
folk borde inte bry sig om såna saker
Citera
2011-02-08, 12:31
Medlem
Unicum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
FRÅGA:Varför måste alla bögar bo i city för?

Finns det inga bögar som gillar naturen och vill bo i t ex Tobo?

Trivs du själv bra i Tobo?
Citera
2011-02-08, 12:38
Är det nån som sitter på en bild på "the train"? Alltså en massa (minst 3 st) bögar som står o kör varandra, ja, ni fattar... Behöver den till ett projekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in