Trevligt att den här tråden fått lite liv igen, känns alltid lika givande att tala med er mänskliga fenomen härinne.
	Citat:

Ursprungligen postat av MrMario
Jag har aldrig haft sex med en tjej och insåg att jag var gay redan i 10-årsåldern. 

Hur kan du då veta säkert att du är gay?

Alla påstådda bögar med förmåga till långsiktigt tänkande gör rätt i att utforska sin sexualitet mer grundligt än du verkar ha gjort. 
Tänk om det skulle visa sig att du faktiskt kan tända på en flicka i ett sådant sammanhang? 
Då skulle det genast öppna sig nya och mindre slingriga vägar inför din framtid, du kunde ha en vacker empatisk kvinna vid din sida som respekterar dig som en man, någon du kan vara öppen och gulla med varhelst ni önskar utan oro för omgivningens blickar och otycke. 
Dessutom kan du få en gemenskap med henne som tyvärr inte står att finna i en samkönad relation, en produkt av er båda som länkar er samman för all framtid, jag pratar naturligtvis om ett barn. 
Det får du aldrig med en annan man och även om adoption kan ses som ett alternativ (om än ett med förhållandevis dåliga odds) är det inte alls samma sak och gemenskapen blir inte lika stark. Det finns säkert en ansenlig grupp kvinnor därute som skulle uppskatta åsynen av dig, du är inget troll precis.
Lite synd att du vägrar ta till dig goda råd bara.