Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
Jag frstr inte, vad r det som r "wt aktigt" med en tatuering? Som jag nmnde tidigare i trden s har tatueringarna tusentals r p nacken. Jag tycker nstan det knns mer som en grej att kalla folk fr white trash t hger och vnster. Vad gr egentligen en person till white trash? Rcker det med att ngon har en tatuering fr att icke utbildade ambor som dig och mnga andra ska tycka att denne r "wt"
Sjlv tycker jag att det r bra mycket mer white trash att vara ver 18r gammal och fortfarande inte behrska det svenska sprket skriftligt.
r vl ungefr som med att "trolla" ngon, ordet r s verdrivet anvnt att man anvnder det mer som ett "kul ord" n att anvnda det rtt.
Vad det gller wt och tatueringar s tror jag det mycket har att gra med anledningen till att man skaffar tatueringen, det utgr i alla fall jag ifrn.
Ser jag t.ex. ngon med "I am no one but myself" eller ngot annat jtte cheesy tatuerat ver ryggen s blir det wt stmpel ifrn mig.
Varfr?
Fr det frsta s skaffar du den antagligen som en "pminnelse tatuering", kolla p den och bli pmind, vilket lter vldigt osmart d man istllet kan skriva det p en lapp och stta p kylskpet och lsa varje morgon.
Fr det andra s skaffar man den antagligen fr att fiska efter uppmrksamhet hellre n att det ska vara snyggt, attentionwhore och wt gr vldigt ofta hand i hand, enligt mig.
**Har en gammal klasskompis som krt just den hr och lgger upp NYA bilder p samma tatuering med jmna mellanrum, undrar om folk gillar den etc...**