2015-11-04, 19:20
Medlem
Bimboankans avatar
Eller skapa en trojan som hackar btc plånböker?
Citera
2015-11-04, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimboankan
Finns det något sätt att dra in BTC förutom att minna?

EDIT: Eller om man kan hitta någon annan valuta som BTC , som är värt att minna / spendera lite pengar på?.
Ja, det finns många sätt som faucets, poker etc. Men det bästa och säkraste jag hittat är https://www.betmoose.com/. Om man inte själv har några Bitcoins så kan man skapa bets som andra får betta på och så får man en del av intäkterna. Om man har bitcoins så kan man tex skapa ett sportbet mellan två lag som har lika stor vinstchans, betta lika mycket på båda lagen. När sedan någon annan bettar så kommer man göra (förväntad) vinst oavsett vilket lag de bettar på.
Citera
2015-11-04, 20:54
Medlem
ShouldBeFines avatar
Köpte för 5 dagar sen Satte som mål att sälja vid 600, trodde det skulle bli långsiktigt men äääntligen får den ett rejält ryck upp.
Citera
2015-11-06, 23:15
Bannlyst
Alltså gick valutan ner sjukt fort på bara några timmar? Eller är det bara jag som flummar? Hade dock turen att vinna på lotto så jag kom upp i samma summa igen.
Citera
2015-11-07, 15:18
Medlem
Bimboankans avatar
Vart handlar man BTC med swish lättast?.
Citera
2015-11-08, 08:52
Medlem
Citat:

https://localbitcoins.com/
Citera
2015-11-29, 00:27
Medlem
Kmr med några ( säkert lite korkade frågor ) även om jag iofs är rätt trög i vanliga fall men, är ens bitcoin konto kopplat öht tills ens vanliga bankkonto? Kan man bara gå till banken med kontanter och be dem omvandla till bitcoins lr är ja helt ute och cyklar?
Citera
2015-11-29, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
Kmr med några ( säkert lite korkade frågor ) även om jag iofs är rätt trög i vanliga fall men, är ens bitcoin konto kopplat öht tills ens vanliga bankkonto? Kan man bara gå till banken med kontanter och be dem omvandla till bitcoins lr är ja helt ute och cyklar?

Haha ja tyvärr är du lite ute och cyklar. Bitcoins är decentraliserade och ej kopplad till någon bank, det är detta som gör dom så jävla bra!
Citera
2015-11-29, 09:53
Bannlyst
Citat:

https://btcx.se/
Citera
2015-11-29, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomia
Haha ja tyvärr är du lite ute och cyklar. Bitcoins är decentraliserade och ej kopplad till någon bank, det är detta som gör dom så jävla bra!

Det är det som är nackdelen också. Skickar du dina btc fel är det omöjligt att få tillbaka dom.
Citera
2015-11-29, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomia

Fan vad nice, då slipper man ju oroa sig, var så jag ville att de skulle va. Är alltid parodi då det gäller att beställa saker online spelar ingen roll vad,

Edit: parnoid ska de stå
Citera
2015-11-29, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
Fan vad nice, då slipper man ju oroa sig, var så jag ville att de skulle va. Är alltid parodi då det gäller att beställa saker online spelar ingen roll vad,

Edit: parnoid ska de stå
parnoid skall det stå ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in